Sabah yine aynı yerdeydim. Sandalyede bağlı bir şekilde uyanmıştım. Şuan Ayca'nın sesini duymak o kadar isterdim ki. Gözlerimi açıp etrafa baktım. Yağmur yağıyordu. En sevdiğim hava bugün benim en için ürkütücü gelmişti.
Neredeyse bütün gece hiç uyumamıştım. Sürekli kurtulmak için Allah'a dua ediyordum. Buradan gitmek için planlar kurduğum da doğru. Bugün o planlardan birisini gerçekleştirecektim. Yerimde kıpırdanmaya başladım. Bu ipler canımı çok yakıyordu. O sırada kapı açıldı ve içeriye Demir girdi. Üstünde simsiyah bir takım vardı.
Sandalyeyi alıp yine karşıma oturdu. Buradan kurtulduğum zaman seni gireceğin hapisaneden çıkarmamak için herşeyimi verecektim.
" Bana bakmayı kes!" inadına bana bakıyordu.
" Neden, rahatsız mı oldun?"
" Evet, hem niye geldin? Rahattım ben böyle."
" Ya demek öyle. Buraya alışman kolay oldu yani."
" Alışmak, sana aptal demekte çok haklıyım, sen kabul etmesende." gözlerini kısıp konuştu.
" Bana aptal dediğin için pişman olacaksın."
" Bu evde senin esaretin altında çok kalmayacağım için göremem maalesef." söylediklerime güldü.
" Gerçekten cesursun, sevdim. Cesur kadınları severim."
" Doğru konuş. Dün yemediğin yumruğu tekme yoluyla ağzına alırsın."
" Ooo sana baya iyi davranıyorum bu kadar rahat konuştuğuna göre. Her neyse bugün baban ile karşılaşmaya ne dersin." NE? Saçmalık. O anda yüz ifadem tamamen değişti. Onu görmeyeli 21 yıl oluyordu. Görmek istediğimde söylenemezdi.
" Sen şimdiden bu kadar şaşırdıysan, kanlı canlı görünce ne olacak acaba?"
" Bana oyun oynama."
" Oyun oynamayı sevmem. Babana herşeyi bildiğimi anlattım. Tabi elimde olduğunu da. O da senin benim yanımda tuttuğumu öğrenince yurt dışından gelmiş. Ne acı yıllarca arama ama Demir Aslanın elinde rehin tutulduğunu öğren, kızını sahiplen."
" Benim babam felan yok."
" Yapma Derin hayatında olmayabilir ama kalbinde babana karşı hâla sevgin var. Bunu biliyorum." bu sefer söylediklerine ben güldüm.
" Babamla beni buluşturdun sonra ne olacak? Bırakacak mısın beni?"
" Hayır. Onun ölümü acı olacak. Sen benim yanımda kalacaksın o da seni benim elimden almak için herşeyi yapacak eminim."
" Kahin misin?"
" Değilim."
" Nereden biliyorsun o zaman benim için herşeyi yapacağına?"
" Çünkü sabahtan beri beni arıyor. Hatta onu alıp seni bırakmamı söyledi. Para teklif etti, daha çok şey var ama bu kadarı yeterli. Bu akşam babanla buluşmaya hazır ol. Yemeğini ye." deyip kapıya doğru yürüdü.
" Ellerim bağlı farkındaysan." bana dönüp konuştu.
" Yardımcı yedirecek zaten." dedi ve gülümseyerek çıktı. Yerimde tepinip kafamı geriye yasladım ve derin bir nefes aldım. Kaçman gerek buradan, ölsen bile gitmen gerek. O adam ile karşılaşmak en son isteyeceğim şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANHIRAŞ GÖZLER
Storie d'amore" Neden çağırdın beni buraya. " onu ilk gördüğüm yere gelmemi istemişti. Tedirginliğimi bir yana bırakıp soğuk bir sesle konuştum. " Gelmeni beklemiyordum ama geldin." birbirimizden çok uzakta duruyorduk. Bu benim için iyi birşeydi sadece benim için...