Demir ile konuşmamdan sonra mesajı kimin attığını daha fazla merak etmiştim. Demir Aslan hayatıma girmeden önce ne gizli mesajlar, ne de aramalar vardı. Ama şimdi...
Bana bağırarak gelen Ayca'nın sesi ile kulaklarımı ellerim ile kapattım ve onu duymamaya çalıştım. Bağırmasının nedeni Arda Aslan ile çıkacağı buluşmaya benimde gelmem gerektiği için. Gitmek istemiyordum ve bu onda ısrar ediyordu.
" Derin bak ben hiçbir erkekle buluşmaya çıkmadım lütfen ya gel hadi. " kulaklarımda olan ellerimi çekip konuştu.
" Ayca gelmek is-te-mi-yo-rum. Anla artık. Git kendi buluşmanı yap gel. Hem sevgili istiyorum diyen sen değil miydin. Ben olmazsan işler daha hızlı yürür."
" Arkadaşım olmaz yalnız yapamam, utanırım. Hadi giyin gel gidelim. Zaten yarım saatten az sürer. Hadi!" yediğim elmayı masaya bırakıp ofladım.
" Ayca kısa sürecek ama zaten bir günlük tatilim var."
" Tamam, tamam kısa sürecek. Hadi hazırlan ben aşağıda bekliyorum. Senin araban ile gideriz." cevap vermeden ayağa kalkıp giyinmeye gittim.
Siyah üstünde desenleri olan bir etek, turuncu ince bir bluz, deri ceket, uzun botlarım ve siyah şalımı takıp çantamı alarak evden çıktım.
Arabamın yanında bekleyen Aycaya gülümseyip arabanın kilidini açıp birlikte bindik. Arabayı çalıştırıp Arda'nın attığı konumadaki kafeye doğru sürdüm. Bir süre sonra kafeye gelince inip koluma giren Ayca ile Arda'nın olduğu masaya ilerledik.Arda bizi görünce ayağa kalkıp selam verdi. Yerime geçerek Arda'nın konuşmasını dinledim.
" Hoşgeldiniz, nasılsınız?" Ayca benim yerime cevap vermesine sevindim. Etrafa göz gezdirdim. Tatlı bir kafeydi. Etrafta kahverengi ve sarı renklerin ağır olduğu bir yerdi. Ayca koluma dokunması ile onlara odaklandım.
" Derin, Arda sana soru sordu tatlım." duymamıştım. Ardaya dönerek ifadesiz bir yüzle konuştum.
" Efendim Arda" ellerini birleştirip Aycaya baktıktan sonra sorusunu yineledi.
" Umarım bana kızgın değilsinizdir. O günden sonra size mahçup oldum da. Özür dilerim böyle birşey yapmamalıydım." şaşırmıştım. Çünkü Demir benim için neyse Arda da oydu. Ama yanılmışım, tam tersi gibiydi.
" Yok kızgın değilim, hatanı anlamana sevindim. Sen nasılsın?"
" İyiyim, çok güzel olmuşsunuz ikinizde." cevap vermeden Ayca teşekkür etti. Bir süre birbirimize boş bir şekilde baktık. Hiç kimse konuşmadı. O sırada yanımıza gelen kişi ile Aycaya hızla çevirdim bakışlarımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANHIRAŞ GÖZLER
Romance" Neden çağırdın beni buraya. " onu ilk gördüğüm yere gelmemi istemişti. Tedirginliğimi bir yana bırakıp soğuk bir sesle konuştum. " Gelmeni beklemiyordum ama geldin." birbirimizden çok uzakta duruyorduk. Bu benim için iyi birşeydi sadece benim için...