,, Klausi, prosim, co budeme dělat? "ptám se ho vy strašeně.
„Caroline, hlavně se uklidni,"hladí mě po vlasech a já se snažím nepanikařit , ale zatím se mi to nedaří.
„Jestli ji někdo něco udělá, tak ho zabiju,"netuším, kdo by to mohl být. Napadla mě Katherine, ale ta to určitě není.
„Lásko pojď, dáme si něco k jídlu,"promlouvá ke mně. Podvoluji se a jdu s Klausem dolů na snídani.
„Ahoj Eleno, něco se stalo. Můžeme přijét?"ptám se jí, když jsem ji zavolala.
„Jasně Caroline,"s tímto pokládáme hovor.
Parkujeme před domem. Otevírá. Kathrine. Bože.
„Jé ahoj,"usměje se a obejme mě. Co se jí stalo?Takhle se vůbec nechová.
„Ahoj,"falešně se usměju a vejdu do domu.
„Čáu,"řekne Damon společně se Stefanem jakmile vejdu do obýváku. S Elenou už jsme se zdravili, tak se ani neobtěžuje.
„Tak, co se děje?"Elena prolomila ticho, které mezi námi panovalo.
„Unesli mámu,"říká se to tak jednoduše, ale je to těžké. Velmi težké. Jestli se jí něco stane, bude to moje vina. Jen moje. Kdybych alespoň věděla něco, ale jsem ztracená. My jsme.
„A nenechal tam nějaký vzkaz?"ptá se Damon.
„Jo, tenhle,"podávám mu papírek.
„K?jako vážně?"přikývnu.
„Tak to nemám tušení,"z nenadání říká Stefan.
„Já taky ne,"přesunu svůj zrak na své propletající ruce a začínám být opět nervozní.
Už hodiny tady sedíme a nemůžeme přijít na to, kdo to je. Vystřídali jsme snad všechny jména a nepřítele, které každá z nás má, ale žádné neodpovídalo pseudonimu. Frustrovaně jsem si prohrábla vlasy a napila se skotské. Pijeme již 2 flašku. Klaus je zamyšlený. Za celou dobu nepromluvil, jen přikyvoval na souhlas. Je to divné. Kathrine sedí na Stefanovi a pořád ho hladí po vlasech. Jak já jí nemám ráda. Ano, říkala jsem, že už to začíná být lepší, tím, že teď žije se stefanem, ale prostě mi nesedí. Nikdy jsme si nepadli do oka.
„Kathrine?"poprvé promluvil Klaus. Všichni upřeli zrak na něj a já jsem tázavě zvedla obočí.
„CO?"řekla nepříjemně.
„Nic jen, že mi příjde divné, že nemáš žádný názor."
„Ty seš hajzl,"řekne Stefan. Cože to řekl?
„Prosím?"řekne Klaus.
„Říkám ti, že jsi hajzl. Prvně svedeš Caroline a teď se navážíš do mojí holky?"Kathrine jde od něj pryč a Stefan se zvedá. Proboha. To ne. Je to můj nejlepší kamarád.
„No myslím, že půjdeme,"řekne Klaus. Zvedám se. Chytne mě za ruku a společně jdeme ke dveřím.
„Stůj ty hajzle!TO jen odejdeš?"zařve.
„Caroline, nevím jestli se udržím,"šeptá.
„Já vím. Dělej, co musíš. Jsem stebou,"stisknu mu ruku.
„Stefane podívej, nemám náladu na tvoje řeči."
„Já zase nemám náladu na tebe. Takže ti říkám pusť ji!"křičí.
„Ne!Je moje,"křičí na zpět.
„Není kurva,"jde k nám a bere mě za ruku a přitahuje k sobě.
„Okamžitě ji pust!"
„Nepustím, nikam stebou nejde."
„Nepokoušej mě,"dostala jsem se z jeho sevření a přešla ke Klausovi. Ten mě hned stáhl za sebe.
„Jsi stejnej hajzl jako předtím,"Sakra. Kousl ho. Tohle ne.
Stefan padá k zemi