Nezajímá mě to

190 15 1
                                    

Přisál se mi na rty. Rychle mě svlékl. Krev nám stéká po nahých tělech.


„Dělej už to chci." Hodí mě na podlahu od té dokonalé červené tekutiny z těl nevinných lidí.


„Mmmm. Je to dokonalý pocit být v tobě," zavzdychá.


„Jo," říkám. Přidává na tempu. Nikdy bych nevěřila, že Matt je tak dobrý. Zasmála jsem se sama pro sebe.


„Ahhh." Užívám si pocit bezmoci.


„Co kdybychom šli do klubu pro někoho?" Mrknul na mě.


„Tak se mi líbíš."


S Mattem jdeme do klubu. Je mi všechno jedno. Bez starostí. Konečně svět, který si zasloužím.


Klaus už mě nezajímá. Mojí přátelé mě nazajímají. Teď žiju jen pro krev a sex. S kýmkoliv a když říkám s kýmkoliv myslím to vážně.


Vcházíme do baru a jdeme rovnou na parket. Tančíme tělo na tělo a já v dálce uvidím Tylera. Mmmm.


„Hele co bys řekl na to kdybych si užila s Tylerem?" usmála jsem se.


„Běž!" Pobídl mě. Rozeběhla jsem se, ale Mattova ruka mě zastavila.


„Ale večer budeš zase moje," řekl a políbil mě.


„S radostí," zazubila jsem se a už opravdu odešla.


„Ahoj," pozdravila jsem ho.


„Nemluv na mě," vyštěkl.


„Ale no tak. Nebuď takovej."


„Co chceš?" zeptal se.


„Tebe." Přiblížila jsem se.


„Zbláznila ses?"


„Jo do tebe," vydechla jsem.


„Nepokoušej mě," zavrčel. Přejela jsem mu po kalhotech až k bouli v nich. Jemně zavzdychal a tvrdě se mi přisál na rty.


„Ach bože. Ty mě zabiješ." Vtrhli jsme na záchodky a Tyler mě přirazil na zeď. Vyhrnul mi šaty a roztrhl kalhotky. Prorazil si do mě cestu a rychle do mě narážel. Udělal se do mě tak rychle, že jsem se nedokázala ani vzpamatovat a už jsem byla taky.


„Dík zlato." Mrkla jsem na něj.


„Kdykoliv." Vyšla jsem ze záchodů a vrátila se k Mattovi.


„Tak co jakej byl?" zeptal se mě.


„Jsi lepší," políbila jsem ho.


„Už tě chci ošukat," řekl mi.


„Jsem tvoje."


Hodím Matta na postel. Sedla jsem si na něj a začala ho líbat na hrudi až k pupíku. Svlékla jsem se a jemu sundala kalhoty i s boxerkama. Dosedla jsem na něj a začala se pomalu pohybovat.


„Netrap mě," zavzdychal. Dosedla jsem až po kořen a teprve teď jsem po něm začala rychle pohybovat. Srdce mi bušilo jako o závod.


„Už budu," vzdychal.


„Já taky." Udělal se.


Život je dokonalý.


MÁM DOTAZ MŮŽU ZAPOJI KAIE? :(














klaus and CarolineKde žijí příběhy. Začni objevovat