Jdu pobaveně ulicí a vyhlížím si nějakou oběť. Vcházím do Mystic Grillu a procházím očima každého, co je tady. Lidi se baví a já dokážu přemýšlet jen o krvi, která koluje jejich žílami. Hlad mě doprovází celý večer a teď jsem se rozhodla, že už jí ochutnám. Hele Matt. Usměji se vydám se k němu.
„Ahoj Caroline co tu děláš?" usmál se na mě.
„Přišla jsem za tebou," vycenila jsem zuby.
„Aha. A kde je Klaus?"
„Pryč," řekla jsem jednoduše.
„Nechápu." Bože on je tak pitomej, ale chutnej. Myslím, že si sním užiju a pak z něho vysaju život.
„Matte ty jsi volnej že?"
„Caroline, hele nebudu s tebou jen proto, že máš zlomený srdce."
„Hele." Popošla jsem k němu a prstem mu přejížděla přes hrudník „Matte víš, že jsi dokonalej?" ptám se ho.
„Bože," vydechne.
„Půjdeme jinde?" Přiblížila jsem se k jeho tváři a vydechla mu slova na rty.
„Nevím, jestli je to správný."
„Chceš mě ?"
„Jo." Potáhnu ho za triko a jdeme do skladu. Náruživě se mu přilepím na rty a nedočkavě z něj strhám oblečení. V okamžiku mi sundává šaty a rychle do mě proniká.
,,Mmm Caroline," mumlá zadýchaně Matt.
,,Rychleji," šeptám mu do ucha. Přiráží stále intenzivněji a ja se dostávám ke svému vrcholu.
,,Nikdo se to nesmí dozvědět," říká mi.
,,Ne to nedozví," zasměju se a zaryju se Mattovi do krku. Saju jeho krev. Tak sladká.
,,Přestaň," žadoní mě. Pokroutím hlavou a znovu se přisaju.
„Nebo víš co?" Narvala jsem mu k ústům moje zápěstí.
„Dělej!" už pije.
„Teď si teprve budeme užívat." Olíznu si krev na zubech chytnu Matta za krk a zlomím mu vaz. Popadám ho ruku a táhnu ho po Mystic Falls až k Mattovi domů.
Už se nudím. Trvá to nějak dlouho. Kolem sebe mám pár vysátých lidí.
„Aioiii," zamumlá Matt.
„Konečně," zvednu se a jdu k němu.
„Tak jak se cítíš?" zeptala jsem se ho.
„Nesnáším tě," řekl mi.
„No taak, Mattie," sedla jsem si vedle něj.
„Jak jsi mi to mohla udělat?"
„Neboj se, za chvíli budeš mluvit jinak."
„Nemyslím si."
„Dělej, tahle je pro tebe." Přicupitala roztomilá blondýnka.
„Nikdy," řekl.
„Ale jo." Přistoupila jsem k dívce a pomalu odhrnula její vlásky na stranu a přejela zuby po jejím jemném krku. Zaryla jsem zuby aby vyteklo trošku krve. Matt si promnul oči a zavrčel. Nevydržel ten chtíč a zaryl se dívce do krku a sál. Do poslední kapky. Pak zrak přesunul na mě a...