Nový úlovek

193 20 2
                                    

Čas od času se nad sebou zamyslím, abych popřemýšlela o věcech na kterých mi záleží, ale teď, když je život naprosto dokonalý a já dokážu žít bez svých přátel připadám si jako královna celého světa. Já jsem ta která ovládne Mystic Falls. Jsem ta která bude zapsána do dějin.


„Matte vstávej," zabroukala jsem mu do ucha, dkyž jsem se vzbudila o půl osmé rán. Jo měl by jít do práce, ale proč by to dělal? Může teď všechny ovlivnit a bude to v naprostém pořádku. Alespoň myslím.


„Jo už vstávám," zabrblal si pod nosem a políbil mě na čelo. Mírně jsem se na něj usmála a přejela mu po noze. Trošičku se zachvěl a znovu si mě silně přitáhl.


„Co kdybychom jsme si šli pro snídani?" zeptal se mě.


„Nestačím se divit," odpověděla jsem mu. Rychle si sesbíráme věci ze země a vyrážíme do centra. Už se těším až se do někoho zakousnu. Je to dokonalý pocit jako orgasmus.


„Hele ta černovláska je pěkná." Ukázal prstem na procházející hubenou lahodně vypadající holku. Kousla jsem se do rtu a vydala se za ní.


„Ahoj," pozdravila jsem ji.


„Ahoj," odpověděla mi zmateně.


„Já jsem Caroline. Máš na chvíli čas?"


„Já jsem Kristen. No jo mám." Kývala hlavou.


„Tak zajdeme někam?"


„No já mám za chvíli sraz s bratrem," říká mi.


„To nevadí." Možná bude stejně lahodný jako Kristen.


O několik chvil přišel na místo její bratr. Nádherný kluk, asi nejhezčí, co jsem kdy viděla.


„Ahoj já jsem Caroline," usmála jsem se.


„Kai." Podal mi ruku.


Pohled Klause:


Žít bez Caroline je jako nemít půlku sebe. Tak moc mi chybí každá část jejího těla. Její lásku jsem vstřebával jakoby pro mě nic neznamenala a bylo to proto, že jsem nedokázal pochopit, že někdo jako je ona by mě mohla milovat. Byl jsem tak zaslepen vším okolo a vůbec jsem si nevšímal, jak je jí . Jak se chová a hlavně to, že jsem jí nevěřil, ale vím, že jsem udělala chybu a chci to jedno pro vždy vyřešit. Musím jí najít a všechno jí říct, ale nevím kde je a hlavně s kým je. Bojím se aby mě nepodvedla.


„Elijahu prosím pomoz mi jí najít."


„Teď ne."


„Sakra jednou v životě chci po tobě pomoc a ty mi řekneš potom? Děláš si srandu?"


„No dobře."

klaus and CarolineKde žijí příběhy. Začni objevovat