Sedíme u stolu v restauraci s nejlepšími kamarády. Po svatbě. Jsem vdaná. Caroline Mikaelson. Nezní to divně?
„Zlato nad čím přemýšlíš?“ptá se Klaus.
„Nad tím. jak jsem šťastná,“usměji se a dám mu polibek na líčko. Čeká nás ještě dlouhý večer. Dnes je to můj den. Musím si to užít na plno, ale co máma?Úplně jsem se na ni vykašlala.
„Pojď dáme si panáka,“přemluvá mě Elena. Klaus už hodinu sedí s Damonem za barem a dělají, že vnímají, že jsou tady snámi, ale moc jim to nejde.
Přikyvuju a vydáváme se ke svým milovaným.
„Manželi můj nedojdeš domů,“zasměju se nad jeho výrazem. Vezmu ho pryč. Měl semnou nějaké plány ne?
„Jdeme domů,“beru ho za ruku a jdeme směrem k hotelu.
„Sex můžeme mít i potom klidně jsi si mohla dát s Elenou panáka,“dobře tak tohle jsem nečekala. Zasmála jsem se a kopla do dveří aby se zavřeli.
„Nejsem opilý Caroline, jen jsem to předstíral, protože jsem chtěl být doma. S tebou. Sám.“aha, tak to fakt chápu.
„Chci tě teď,“vzrušeně se ke mě dere.
Přiráží na mě na stěnu a dravě mě začal líbat. Obmotala jsem si nohy kolem jeho pasu a zajela mu rukou do vlasu. Tiše jsem mu vzdychla do rtů. Rychlostí světla mě strl šaty pryč z těla. Byla jsem jako loutka. Jeho loutka. On je můj. Nikoho jiného. Vyslékl se a tvrdě do mě vrazil. Přirážel tak rychle, že jsem sotva popadala dech. „Achh,“tak rychle jsem se ještě neudělala. On byl hned po mně. Usmívali jsme se jako blázni.
„Jsem rád, že jsi moje žena,“povídáme si a ležíme na posteli.
„Jsem a taky budu do zkonání světa,“
„Sprcha?“už jen to slovo ve mně vyvolává myšlenku na sex. Zase. Jdu s Klausem za ruku jako malá holka do sprchy.
Kapky horké vody dopadají na naše rozpálené těla. Klaus už se mě zase dotýká. Líbá mě na krku. Jsem otočená a držím se jemně béžových kachliček a vnímám jeho polibky. Nečekaně do mě vpadne. „Fuck,“vykřiknu a ohýbám se více než jsem. Klaus vzdychá jako o závod a já jsem v takovém rauši plného vzrušení, že se divím, že ještě stojím pevně na nohách. Zase máme tvrdý sex. Máma někdy nějaký jiný? „Caroline,“s výkřikem mého jména jsem vycítila, že Klaus už je. Par přírazů chybělo a Klaus pokračoval a já vykřikla a byla zase v neuvěřitelné extázi líbání s ním. Jak ho miluju.
„Miluju tě,“on mi čte myšlenky?usměju se a umývám si vlasy.
„Klasi třetí kolo, vážně?“opět je vedle mě naklonění a pokouší se dělat jeho *puppy face, ale už jsem opravdu unavená.
„Je to naše svatební noc,“uculuje se. Nikdy se ho nenabažím. Skočím na něj obkročmo a začinám se posouvat svůj zadek po jeho těle. Tiše zavzdychal. Tohle je to, co mě vždycky překvapí, jakou mám nad ním kontrolu. Já Caroline Forbes vlastně Caroline Mikaelson. Zasmála jsem se a on ho do mě strčil pomalu jsem se posouvala po jeho délce. Zaplňuje je mě, úplně celou. Tebto sex trvá dlouho je tak intenzivní tak unavující, ale tak dokonalý. On je bezchybný. S hlasitými vzdychy vrcholíme společně.
„Navždy,“objíma mě.
„Always and forever,“usínám v jeho náručí.