„Vstávejte“zavolala na nás Elena zdola.
„Bože, to nás nemůže nechat vyspat.“řekl ospale Klaus
„Nemusíme tam jít. Můžeme dělat jiný věci“pošeptala jsem mu do ucha.
„To se mi líbí“usmála jsem se vlepila ma polibek na líčko a vystřelila jsem směrem ke koupelně.
„Kam si myslíš, že jdeš?“a ukázal ať jdu zpátky.
„Nejdu“vyplázla jsem na něj jazyk. Otevřela jsem dveře od koupelny a otočila jsem se na Klause.
„Ale to neznamená, že ty nemůžeš za mnou.“usmála jsem se a před ním jsem se svlékla. Sedl si a zasmál se. Nahá jsem stála před dveřmi do koupelny. Klaus se ke mě přibližoval a usmíval se jako sluníčko. Všechno za to stojí. Za ten úsměv bych zabíjela. Rychle jsem vběhla do koupelny a pustila jsem sprchu.
Klaus:
Tohle byla nejkrásnější noc v mém životě. Ona je můj život. Nechápu, jak jsem mohl od ní odejít. Když nás probudil křik Eleny, tak jsem chtěl zabíjet, ale potom Caroline udělala moje ráno krásnějším. Její tělo. Její úsměv. Její vůně to všechno ve mě zapaluje takovou vášeň. Když se postavila ke dveřím od koupelny nestačil jsem se divit.
Vlezl jsem za ní do sprchy a obmotal jsem si ruce kolem jejího pasu. Otočila se ke mě a své rty přilepila na ty mé. Miluju je. Vášnivě jsme se líbali skoro deset minut. Sjel jsem svojí rukou na její zadek zavzdychala mi do úst.
Sešli jsme dolů za Damonem a Elenou.
„Sex ve sprše?“řekl s úsměvem Damon a já se začervenal stejně jako Caroline.
„Ty seš pako“řekla Caroline a zasmála se.
„Zítra odjíždíme že ?“zeptala se Elena.
„Jo, ale domů se mi nechce“odpověděl Damon.
„Tak proč pojedeme domů?“řekl jsem
„Co říkáte New York?“svolal Damon
„To beru“zakýval jsem
„Já taky“řekla Elena a Caroline s úsměvem přikyvovala.
„Takže zítra směr New York a dnes?“zeptal jsem se.
„Budeme spolu“řekla Elena.
„Společná večeře?“s úsměvem se zeptal Damon.
„Dobře kdo vaří?“Caroline se smála protože Damon dělal, že se hlásí.
„Ty?“zeptal jsem se.
„Já mám náhodou super smysl pro vaření“smál se.
„Navíc má mě, takže v 7 tady jo ?“
„Dobře“
S Caroline jsme se nasnídali a šli zpátky nahoru.
„Myslíš, že je to dobrej nápad?“zeptal jsem se.
„Co jako?“zděšeně se podívala a sedla si na postel.
„Ten New York“
„Jasně, že je. Strávíme čas spolu. S našemi nejlepšími kamarády.“usmála se na mě.
„Nejlepší kamarádi?nikdy jsem neměl kamarády“
„Mají tě rádi“
„Mám pocit, že to jen hrají.“
„Nehrají a nepanikař dobře?“
„Dobře“políbil jsem jí na tvář. Přesunul jsem se na rty a začal jí líbat.
„Miluju tě “řekl jsem jí do rtů.
„Taky tě miluju“usmál jsem se líbal jí dál. Svalil jsem jí na postel a začal jí líbat na krku v tom někdo zaklepal konkrétně Elena.
„Nechcete se jít projít?“zeptala jse Elena.
„Jasně, půjdeme.“odtáhla se ode mě a šla ke skříni.
Caroline:
Byla zima. Vzala jsem si zimní bundu šálu i čepici a vyšla ze dveří. Klaus za minutku přišel aji s Elenou i Damonem. Kousek od Klausové pevnosti bylo jezero a nádherná cesta, kterou oplývali nádherné stromy. Šli jsme společně. Byli jsme šťastní. Chodili jsme okolo jezera tak dvacet minut. Po cestě zpátky jsme se koulovali a stavěli jsme sněhuláky. Najednou přišla Elena za Klausem a objala ho a Damon objal mě.
Klaus byl překvapený, ale Eleně svoje objetí opjetoval.
„Klausiii, mám tě ráda.“Elena řvala Klausovy do ucha.
„Taky tě mám rád.“Elena se odtáhla a podíval se na něj.
„Fákt?bože pojď sem.“zase ho začala mačkat v náručí.
Damon utíkal dál a řval „Zítra se odjíždí“smál se.
PRO DALŠÍ ČÁST VOTY A KOMENTY ♥:333:)))