Komplikace

3.4K 75 14
                                    

Bylo čtvrteční ráno a budík zvonil přes celé Mystic falls. Dneska by měl super den s Elenou jdeme po škole do Mystic grillu za Mattem. Boonie s nami nemůže jit, kvůli svoji mámě, přijela ji navštívit bude tu až do konce týdne. Jeremy je z toho nešťastný, protože chtěl vzít Boonie přes víkend na starou gilbertovic chatu.

Cely den proběhl fajn, večer jsem bylla unavená tak jsem šla brzo spát. V pátek ráno jsem se probudila bylo 8:45 "sakra zaspala jsem." rychle jsem si vyčistila zuby a běžela do školy.

Do školy jsem přišla zrovna na dějepis, takže to bylo fajn, Alaric sice trošku nadával. S Elenou jsme se domlouvaly, že večer půjdeme na nějakou party, kterou pořádá jeden třeťák.

Po škole jsem si vybírala šaty na dnešní večer a v tom mi přišla zpráva od Eleny " promiň Car něco mi do toho vlezlo, spíš chce mit s Damonem volnej večer".Tak jsem si sedla a přemýšlela, co budu dělat sama doma v pátek večer.Psala jsem Stefanovy, ale říkal, že má nějake plány s Kathrine tak jsem je nechtěla otravovat. Všichni někoho mají a ja tady sedim jak pecka.

Po rozchodu s Tajem mi to moc nevychází. Jak jsem tak ležela na posteli, tak jsem myslela na Klause. Poslední dobou na Klause myslím často. Tak mě napadlo, že mu napíšu, jestli si nechce vyrazit.Během pár minut mi přišla zpráva od Klause „ jistě zlatíčko, sejdeme se za 30 minut u tebe. V tu chvíli jsem se začala usmívat a začalo mě bolet břicho? co to semnou je? Doufám, že se dnesek vydaří.

Pokračování příste pište komentáře jestli mam pokračovat :))

klaus and CarolineKde žijí příběhy. Začni objevovat