Před vchodem jsme se rozdělili vypadalo to, že se dělíme na týmy, šla jsem já(Car),Elena,Bonnie,Rebekah a šla s náma i Kathrine.
Kluci šli na panáka. Sledovala jsem Klause z povzdálí, vždicky, jak jsem se chtěla přestat dívát, tak se podíval připadala jsem si, jak idiot vypadalo to, že ho sleduju. Damon a Stefan seděli k nám zády, protože byli u baru a jediny Klaus mě musel kontrolovat a víte co jsem za to ráda alspon mě nikdo neukradne. Bonnie se nějak rozjela, protože s Kath vypila asi 10 flašek vodky. Hrozně jsem se nasmála tomu, jak Rebekah spadla na parketu my, jako hvězdy jsme vždycky uprostřed víte, jak jsou v těch filmech ty taneční hvězdy, jak okolo jsou davy lidí přesně, tak mě to připadalo. S Elenou jsme šli na bar a dali jsme si panáka byl tam takovej fešak barman vypadal jak nějaká hvězda měl hnědozelený oči a hnědé rozcuchané vlasy Elena se tam rozplývala. Udělali jsme ten pohled uplně svůdnej usmál se na nás a myslela jsem že umřu.
„Dala bych si panáka a tady moje kámoška taky.“
„Jasně holky, jak se jmenujte?“
„Já jsem Car a tohle je Elena a on já jsem Sean těší mě.“
„Hned vám ho donesu.“ S Elenou jsme se začali hihňat.
Klaus se na mě blbě podíval sebral se a odešel.Rychle jsem se zvedla a běžela jsem za nim.
„Klausi Klausi co se děje?“zeptala jsem se udýchaně.
„Myslíš, že jsem úplnej idiot nebo co? ty se tam hihňáš s nějakým blbcem.“
„Klausi, prosím nech toho já miluju jenom tebe. Vrať se semnou dovnitř prosím už budu jen stebou.“ políbila jsem ho.
„No dobře, ale už mám skaženou náladu.“
Vrátili jsme se a zase šel k baru.
„kam jdeš? pojď si semnou zatančit “.Neuvěříte, co hráli moji oblíbenou písničku Calvin Harris - Summer a ještě tam byli takový ty neonový světýlka. Bylo to dokonalý s Klausem jsme šli tančit, protančili jsme spolu snad 10 písniček. Najednou slyším mezi tím hlukem, že Damonovi volal Alarick. Damon se Stefanem odjeli za Alarickem . Elena s Kath přišli zanama a Klaus se zeptal, jestli by nemě jét taky jo jdi. Tak Rebekah a Bonnie seděli s Jeremym a Mattem.
S holkama jsme tančili ještě dvě hodiny.Rozhodli jsme, že pojedeme za nimi.
Dojeli jsme k baráku od Alaricka tak před dveřma byla krev na dveřích prostě všude. Vešli jsme dovnitř a slyšela jsem křik, křičela Jenna byl u ni Klaus dával ji svoji krev a Damon ležel na Zemi. Najednou mi zavolala Bonnie.
„Děllej.Okamžitě přijeď prosím s Mattem se něco děje, někdo na nás zaútočil.“
Poslala jsem tam Elenu.Za deset minut mi Elena s brekem volala že Matt umřel.
Jenna se probrala a všichni jsme se měli sejít u salvatorů doma. Sedli jsme si okolo stolu a všichn jsme se brekem dívali na sebe byla jsem přitisknutá ke Klausovy.
„Chci jít domů“řekla jsem Klausovy. Byla jsem zdrcená můj nejlepší kamarád Matt je mrtvý.
Přijeli jsme domů a sedli jsme si na postel a pustili jsme si film. Brečela jsem pořád, nespala jsem, až k ránu jsem usla Klaus mě celou noc hladil a hlídal mě. Elena mi napsala, že byh měla přijét.
Elena zavolala okolo 9 hodiny ráno. Říkala ,že bychom měli přijét a že je tu něco co nám musí říct. Přijeli jsme k nim domů.
NEJMIN ČTYŘI VOTY A KOMENTY DĚLUKU DOUFÁM ŽE SE LÍBÍ