Začala jsem brečet a šla jsem si lehnout. Zavolala jsem bonnie a eleně, že potřebuju aby přišli.
Byla jsem nachystana jim to říct. Do deseti minut tu byli a obě byli vyděšené co se stalo.
„Co jsi to provedla? volal mi stefan.“ Bonnie se nechápavě podívala.
„Co se stalo?zeptala Boonie.
„Vypnula své city chápeš to ?“vykřikla Elena.
„Teď jsem silná dokážu jí pomoct.“řekla Boonie.
„Já jsem tu taky.“Zařvala jsem.
„Jde snad o mě ne ? “pokračovala jsem.
„Co si jako myslíš, že tě tak necháme ?to ti nemůžeme udělat.
„Potřebovala jsem vám něco říct něco velmi důležitého, ale vás to prostě nezajímá, jen aby bylo po vašem myslela jsem, že mi pomůžete.“
„Ale Car máme tě rádi neumíš si představit jak moc.“řekla Boonie.
„Pojď půjdeme si sednout a všechno nám to povíš.“Promluvila Elena.
Tak jsme si sedli.
„Tak co nám potřebuješ říct?“Vyptával se Boonie.Nesmíte být na mě naštvané, je to prostě tak stalo se to.Bonnie s Elenou se na sebe podívali nechápavým pohledem.
„Caar co se děje?“Zeptala se Elena.
„Asi jsem zamilovaná, ne víte co, nejsem zamilovaná, já ho miluji.
„To je dobře, že se chceš vrátit k Tylerovy.“Podívala jsem se na ně.
„Ale není to Tyler.“řekla jsem z plných plic.Bonnie se zhrozila.
„Není to doufám ten co si myslím.“řekla Boonie.
„Ano, a co má být.Zabil sice miliony lidí, ale víte, jak se musí cítit, jak musí celé ty roky trpět, jak musí každého nenávidět víte co musel mít za život.“
Obě dvě na mě zírali a.
„No myslím, že půjdu“řekla Elena a Bonnie se podívala na mě a měla takový chladný pohled. Odešli obě. Hned, jak odešli tak jsem usla.
U salvatorů doma:
Elena:
Přijela jsem domů vzala jsem i Bonnie, protože se mi něco nezdálo. Otevřela jsem dveře a uvnitř seděl Damon se Stefanem a klasická Kathrine, která se tam po stefanovy sápala, jak medúza.
„Ahoj lásko, kde jsi byla?“
Stefan kývl hlavou a Kathrine udělala gesto jako vypadni. Sedla jsem si.
„Máme problé.Velký problém, Car je zamilovaná do Klause.
„Klaus zapíná své city jen když jde o Caroline nebo jeho povedenou rodinku..Už dávno víme , že Klaus má pro Caroline slabost ale , že by jí miloval on miluje tak sám sebe.“promluvil Damon.
„Nevím, jak je to možné, ale původní nemůže ovládat svoje city jen tak musí v tom být nějaký háček.“
„Je to kouzlo propojení.Slyšela jsem o tom v Bulharsku.Je to, že se ten daný upír nebo vlkodlak s někým propojí a je to jediný způsob kdy může být zranitelný.Když se něco stane Caroline tak se to stane i Klausovy.Když ona bude cítit strach tak on ho ucítí také.Je to něco jako pouto oddanosti akorát při tom nejsi zranitelný.Ale ani jeden o tom neví myslím , že Klaus může být mocný jak chce ale o tomhle neví.“Vypadlo z Kathrine.
Doufám že se líbí pokračuju nejmíň 4 voty a 2 komenty...:))))