Společná chvíle

481 26 3
                                    

Bylo okolo půl sedmé a já jsem na sebe nahodila šaty. Dala jsem si trochu make-upu, ale nechtěla jsem to přehánět, protože tady budeme jen my. Jsem si jistá, že Elena to takhle nehrotí. Moje šaty se skvěle hodili k mým novým lodičkám. Šaty jsou béžové s malinkatými bílými kytičkami. Nanesla jsem na své rty narůžovělou rtěnku a otočila se směrem ke Klausovy. Můj bože. Vypadal fantasticky. Sako a ladící kalhoty do šedé barvy a světlemodrá košile mu skvěle pasovala. Nejsem si, ale jistá jestli jsme to s tou honosností nepřehnaly. 

„Jdeme?“zeptala jsem se. Přikývl a šel směrem ke dveřím. Sešli jsme po schodech dolů a zastavila jsem se hned pod schody. Světlo bylo utlumené, jedna svíčka byla na stole a na okrajích stolu byly umístěny talíře a příbory. Byla jsem překvapená abych pravdu řekla. Sedli jsme si ke stolu a já se blbě přiculovala.

„Je tu něco ke smíchu?“se smíchem se zeptal Damon.

„Nic jen, že je to vtipný. To, že jsme tady spolu, ti co se tak nenáviděli.“řekla jsem.

„Ale to se změnilo a já jsem rád, že jsme tak dobří přátelé za nic bych vás nevyměnil.“dořekl Damon a mě se hrnuly slzy do očí. Podívala jsem se na Elenu, která seděla po mém boku a Klaus byl naproti mě společně s Damonem. 

„Tak co těšíte se do New Yorku,?“zeptala se Elena.

„Kdo by se netěšil. Budu s váma, s lidma se kterýma jsem nejraději,“řekla jsem.

Dojedli jsme večeři a šli do obýváku. Během večeře jsme se bavili hlavně o tom co bysme chtěli navštívit v New Yorku. Damon s Elenou uvařili výborné těstoviny s omáčkou, která nemá název. Seděli jsme na sedačce a sledovali film, který právě běžel v televizi. Romantická komedie. Podívala jsem se na Klause v lechtivé scéně a zamrkala. Mám pocit, že Klaus přesně pochopil co jsem chtěla říct. Elena s Damonem už byli v sobě teda líbali se, tak jsem to myslela. 

„No, my už půjdeme. Myslím se, že vy budete mít taky na pylno.“řekla jsems mírným smíchem.

„Božee Caroline“smál se Damon a hodil po mě polštář.

Otevřeli jsme dveře naší ložnice a popošli jsme k posteli. Klaus mě začal líbat na krku a já jemně vzdychla a pak jsem ho odstrčila.

„Promiň dneska nemám chuť“a snažila jsem se mít vážný výraz.

„Aha, tak dobře.“a v jeho hlase bylo slyšet zklamání a taky smutek.

„Dělám si srandu ty pako. Kdyby ses viděl, jak si se tvářil.“řekla jsem mu se smíchem a vlepila mu polibek ze kterého se vyklubalo vášnivé líbaní. Klaus mě přerušil. Zase.

„Nedáme si prvně koupel?“a udělal na mě jeho známy *puppy face*

„Jasně“usmála jsem se a táhl mě do koupelny.

Klaus:

Pustil jsem kohoutek horké vody a přidal do vany aromatickou vůni růží a vanilky. Na konec vany jsem dal jednu svíčku. Světlo jsem stlumil, aby jsme si ještě víc zpříjemnili naší koupel.

„Svlékneš mě nebo to mám udělat sama?“zeptala se mě Caroline. Ani jsem ji neodpověděl a pustil se do toho. Pomalu jsem ji rozepl šaty z boku a šaty se spustli dolů po jejím těle. Bože. To tělo. Je tak nádherná. Chytil jsem jí za jedno ramínko a pomalu ho stahoval dolů a její krk jsem posíval polibky. Zachvěla se a dala mi ruce na ramena. Pomalu mi začala rozepínat košili. Knoflík po knoflíku dělala to tak mučivě pomalu. Za každým rozepnutým knoflíkem mě obdařila jedním polibkem na mojí hruď. Byl jsem jako v nebi. Najednou mi košili strhla a poté mi strhla i kalhoty. 

„Dokončím to, co jsem nedokončil.“řekl jsem a svoje ruce jsem přemístil na její boky. Chytil jsem jí za kalhotky s černou krajkou a jedním škubnutím jsem je roztrhl a pak jsem jí konečně rozepl podprsenku a naskytl se mi pohled na její dokonalé prsa. Usmál jsem se a rychle jsem zastavil vodu. Popošel jsem k vaně a vlezl do ní. Sedl jsem si do vany do krásně horké vany s nádhernou vůní. Podíval jsem se na Caroline, která stála před vanou a ani se nehla.

„Pojď za mnou.“řekl jsem. Překročila okraj vany a sedla si naproti mě tak abychom se na sebe dívali. 

„Víš, jsem tak rád, že jsem tě našel.“

„Miluju tě“řekla a mě to zahřálo u srdce.

„Taky tě miluju, víc než cokoliv na světě.“

Po hodině byla voda už vlažná,  tak jsme vylezli ven a šli do ložnice. Měl jsem na sobě jen boxerky a Caroline si obmotala okolo těla ručník.

„Ten ručník není ani potřeba. Stejnak ho z tebe za chvíli strhnu.“řekl jsem a Caroline se červenala.

„Takovou radost ti neudělám.“vyplázla na mě jazyk.

Lehl jsme si na postel a sledoval jsem Caroline co udělá. Chodila po pokoji a ručník si stahoval pořád níž a níž. Už jsem to nemohl vydržet.

„Pojď ke mě nebo už se neudržím.“

„A co uděláš když nepůjdu?“podívala se na mě s otázkou. 

Vstal jsem z postele a šel k ní. Strhl jsem z ní ručník a začal jí líbat s takovou naléhavostí a vášní. 

„Bože, Caroline, tak moc tě chci.“

Přejel jsem rukou po jejím těle až dolů. Zavzdychala mi do úst. Hodil jsem ji na postel a jedním tahem jsem ze sebe stáhl boxerky. Tvrdě jsem do ní vnikl a pokračoval v rychlém tempu. Vzdychala, mluvila ke mě. Za pár chvil už jsme oba dovršili svého vrcholu a poté jsme společně usli.

KOMENTUJTE, DÁVEJTE VOTY PRO DALŠÍ ČÁST.:)))

DALŠÍ UŽ BUDE Z NY♥

klaus and CarolineKde žijí příběhy. Začni objevovat