Damon hned Rano zavolal Klause, že musí přijet ze je to velmi důležité a jde o Caroline. Klaus tu byl do 20ceti minut. Klaus přijel.
„Co potřebujete ?“ Elena proběhla kolem Klause pro telefon a volala Caroline .Car tu byla hned vždyť to je par baráku od nás..Slyšela jsem auto tak mi bylo jasné že to je Car.Rychle jsem otevřela dveře a Car přišla do dveří a nechápala proč jsou tady všichni.
Caroline:
Vite, jak jsem se citila jak idiot. Stefan stal s Kathrine u krbu a drželi se za ruce a Damon seděl vedle Klause na te krásné tmavě červené kožené sedačce. Elena, jako řečník víte jak to myslim si stoupla před všechny a začala mluvit.
„Sešli jsme se tady všichni abychom vám řekli ted se všichni podívali na mě a já jsem nevěděla co mám dělat. Klaus se na me podíval tím jeho pohledem co jsi zase udělala?
Elena začala mluvit.
„Je to tak že jste k sobě připoutáni. Klaus se začal smat a Car měla kameny pohled. Elena se zeptala necitite poslední dobou, jinak necítite to co jste předtím necítili.
Caroline, jako upřímná osoba.
„Jo cítím se nějak jinak zranitelnější cítím více bolesti.“Klaus se přestal smát.
„To není možné cítím se taky jinak, ale cítím to naopak necitim se byt tak temný a chladný .
„Je to pouto, které se stává jednou za 2.století, že to viděla naposledy v roce 1765 . Jde o to ze jste propojeni jakoby srdcem. Co cítí Car cítíš i ty takže cítíš bolest strach lásku starost. “řekla Kathrine
„Jak je to možné? “zeptal se Klaus.
„No jsi původní a stává se to jenom u nich necitíš nic jiného než city k jedné osobě v tvém případe je to Caroline. Prostě je to nejsilnější pouto na světe spojuje vás jen vaše pravá láska.“Pokračovala Kathrine.
A to jsem ještě nevěděla, že mě Klaus miluje. Oba dva jsme toho byli rozrušeni.
„Myslím, že to někdo bude muset říct Tylerovy. Jo a taky si myslím, že vám to prospěje vědět, to, že jeden miluje toho druhého. Pousmáli jsme se a vyšli spolu z baráku a odešli společně.
„Odvezu tě domů“ kývla jsem. Přijeli jsme ke mě k domu a byli jsme rozhozeni.
„Caroline prosím“prolomil ticho.
„Nic neříkej a pojď semnou.“
Vešli jsme do dveří a byli jsme napjati.Podival jsem se ji do tváře a hned jsem uviděl co mi chce říct.Začali jsme se vášnivé líbat a strhal jsem zní oblečeni.Pak jsem se sel osprchovat car přišla za mnou.
Večer:
Leželi jsme spolu v posteli a dívali jsme se na sebe. Byla to ta nejnádhernější chvíle v našem živote. Sešli jsme dolu, protože jsme něco slyšeli přijela mamka. Čekala jsem nějakou scénu, když viděla mužský boty.
„Tady je Tyler?“
„Ne mami, musím ti něco říct a uviděla Klause.
„Caroline to nemyslíš vážně?“
„Mami počkej je to to nejlepší, co mě kdy potkalo, miluji ho z celého srdce.
Mamka se na mě podívala.
„Jestli je to tak a on ti neublíží tak vitej do rodiny.“ Klaus se pousmál a myslím, že by ho mamka hnedka snědla.
„Děkuji“a políbil ji ruku.
„Jsem rád, že jste mne přijala.“ Hned jsem ho chytla za ruku.
„Konečně jsem šťastná“.
„Chci tě někam vytáhnout “řekl. A v tu chvíli někdo zazvonil.
„Zítra party ,,Dark blood''řekl nějaký blonďatý kluk u dveří.
Zavolala jsem Eleně, jestli už to ví, jestli zítra jdeme pařit na party k jednomu klukovy, protože se potřebujeme nějak od reagovat. Elena se zeptala hnedka Damona a myslím si ,že měl taky radost. Takze začíná to v 9, takže se o půl osmé sejdeme v grillu. Zítra to musíme roztočit. Ještě by se mělo zavolat bonnie ať přijde s Jeremym.
Další Rano jsme si s Klausem udělali snídani a vyrazili jsme do obchoďáku pro nějaký šaty. Chodili jsme po obchodech. Mě to bavilo, ale dokážete si představit Klause, jak chodí po obchodě, ale uviděla jsem krásný šaty takový krásný, růžový, neonový kratoucký saty. Už jsem byla spokojená a Klaus byl rád, že už jdeme. Přijeli jsme domů kolem 3, tak jsem se šla hned umýt . Šla jsem se trochu namalovat a dala jsem si růžovou rtěnku a Klaus si vzal rifle a uply bílý triko takže šlo vidět jeho tělo.
Vyrazili jsme, šli jsme pěšky bylo to kousek. Po chvilce se k nám připojil Damon s Elenou. Elena měla nádherný šaty kratší zelený s černou masli a damom černý triko klasika. Za nima šli Kathrine a Stefan zase se po něm sapala ale tak na to už jsme si zvykli no Kathrine měla taky krátký bílý šaty taky pěkný a stefan mel červený triko. Bonnie napsala, že přijde až do grillu a taky všichni byli překvapeni že jsem došla s Klausem. V grillu už na nás čekala Bonnie s Jeremym. Bonnie měla kraťásky, že ji nešly ani videt a průhlednou bílou košili a Jeremy byl sladěnej mel riflovou bundicku a pod tím natelnik a bílý rifle. Sedli jsme si do grillu a přišel Matt s Rebekou.
„Nemůžem jít sváma?“svolal Matt.
„Jasně“řekl Damon.
Rebeka měla klasicky krátký červený šaty a Matt modrý triko. Sedli jsme někam do rohu a povídali si všichni jsme byli šťastni poprvé jsem je všechny takhle viděla. Naše parta se zvedla od stolu a šli jsme.
Bylo devět a už jsme vyráželi.
doufám ze se líbí za další vozy pridavam další část piste Komenty!!!!!!!!