Klaus zazvonil na dveře. Přešel práh mojích dveří a přibližoval se ke mě.
Jak jsme se dotkli tak ve mě vlastně trklo proboha vždiť je to klaus.Rychle jsem uhla a on se začal usmívat . Dívali jsme se na nějaký válečná film o druhé světové.Takže při našem prvním polibku jsme slyšeli hukot tanků.Odsedla jsem si a řekla jsem ,,myslím , že půjdu na vzduch’’.
Chvíli mě nechal asi za 5minut přišel a chytl mě za ruku.Cítila jsem se v jeho přítomnosti bezpečně.Byl jako vyměněný byl milý citlivý.Po pár minutách mi řekl ,,asi bych měl odejít ’’.Rychle jsem řekla ne nechoď jsem ráda , že tu jsi.Koukl na mě a usmál se ,,dobře zůstan’’.Máma byla v ten den dlouho v práci.Řekla jsme ,,už jdu dovnitř je mi zima’’ on řekl , že že příjde za chvili.
Přisla jsem do svého pokoje a trochu usmívala a byla šťastná.Přišel Klaus a sedl na okraj postele ,že jsem měla pocit že spadne za to já jsem byla rozvalená přes celou postel.Posunula jsem se ke kraji a čekala , že si lehne ale nic.Tak jse mu to řekla a posunul se jen o kousek ale nelehl si.
Tak jsem si sedla a začili si povídat bavili jsme se o tom jak by chtěl cestovat ,že mě vezme kam budu chtít.Usmála jsem se a řekla jsem mu ,,že bych se ráda podívala do Číny nebo Švédska nikdy jsme nevypadla z Mystic Falls.Hned se zeptal ,,kdy jedeme’’.A já mu řekla ,, že mám strach opustit mámnu , že nechci opustit všechny své přátelé.Po chvíli mi Klus řekl ,, jsme upíři na přátelé budeš mít čas několik století.Klaus si oddechl a řekl ,,nikdy jsem nečekal ,že potkám někoho takového jako jsi ty,Přes několik století jsem se s nikým jako ty nesetkal.Donutila jsi mě cítit bolest , strach, lásku.
Posunula jsem se k němu a chytla ho za ruku a řekla ,, nikdy jsem něvěřila , že můžeš něco cítit.Naklonila jsem se k němu a chtěla jsem ho políbit , ale uhl mi.Zeptal jsem se ho co se děje ? a on řekl ,,nejsem pro tebe dobry dělám špatné věci’’.Podíval jsem se na něj a řekla ,,jsi to nejlepší co mě kdy potkalo’’.Posusmál se a naklonil se on a políbil mě.Nikdy jsem tohle necítil tohle probíhalo Klausovy v hlavě.Položil mě na postel a zeptal se mě jestli jsem si jistá , že to chci.
Pokračování příště :)) DAVEJTE VOTY A KOMENTY PRO DALŠÍ ČÁST