Bölüm sonunda size sorular soruyorum her zaman ki gibi okursanız ve fikirlerinizi paylaşırsanız çok güzel olur...Sınır:50 Vote 100 Yorum..
Orada bir yerlerde minik bir yıldız var ona basarsan severek okuduğun bu kitabı öne çıkarmış olacaksın şimdiden teşekkürler...
Medyaya yine şahane bir Klaroline editi bırakıyorum izlemek istersen bakarsın...
Yıldıza basmayı unutma...
İYİ OKUMALAR...
Ertesi gün Caroline okulda ki parti organizasyonunu yaptığı için okula gitmek zorunda kalmıştı. Okulun basketbol sahasına girdiğinde etrafa şaşkınlıkla bakıyordu Matt'i görünce yanına gidip konuşmaya başladı.
"Bu da ne"
Matt biraz Caroline'dan çekinsede sorusunu cevapladı.
"10 yıl dansı Care hatırladın mı bizi yardım etmeye zorlamıştın hani."
"Hayır onu demiyorum, bu ne? bu 20ler, biz 70leri yapıyoruz."
Rebekah Caroline ve Matt'e yaklaşırken konuşuyordu.
"Fazla cafcaflı millet, sade durmalı dünya fuarında değiliz. Aaa Caroline burdasın demek ne güzel masaların hazırlanmasında yardıma ihtiyacımız var, işe koyul bakalım."
Rebekah'nın konuşmasıyla Caroline'ın bütün ilgisi Matt'en Rebekah'ya geçmişti. Caroline biraz sinirle karışık konuşmaya başladı.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun"
"Birinin sorumlu olması gerekiyor."
"Evet yani benim, ben dans komitesinin başkanıyım, 10.yıl dansının teması 1970'ler."
"Yani kötü saç ile dandik renkli elbiseli jazz çağını, klasik dağınık saçına tercih ediyorsan o ayrı."
Bu sırada Matt söze girdi.
"Belki iki 10 yılıda yapabiliriz."
Matt'in bu fikrine karşı Rebekah'da Caroline'da aynı anda konuştular.
"Hayır"
Rebekah bu sefer tek başına devam etti cümlelerine.
"Hadi ama Matt korkaklık etme gruba sunduğumda 20ler fikrime bayılmıştın."
Caroline şaşkınlıkla Matt'e dönerek konuştu
"Hainn"
"Hadi ama Care ispanyol paça pantolon ve disko mu, bilemiyorum bu daha havalı gibi geldi."
"Gördün mü Caroline daha havalıymış."
"Her neyse tamam mı alın aptal dansınızı başınıza çalın."
Caroline bir hışımla okuldan çıktı.
*************************************************************************
Bu sırada Stefan Alaric'in yanına mahzene iniyordu.
Alaric yatağın üstüne uzanmış tavanı izliyorken Stefan'ın geldiğini görünce konuşmaya başladı.
"Yapman gereken bir şey olduğunda uykuya dalmak ne kadar zor olduyor biliyor musun?"
Stefan Yatağın karşısında ki sandalyeye oturup konuştu.
"Bak bunun kolay olmadığını biliyorum o yüzden Damon süreci hızlandırmaya yardımcı olacak bir şey getirmemi önerdi."
Stefan oturduğu sandalyeden kalkarak odanın dışına çıkıp geri geldiğinde elinde ki içki şişesini sallayıp Alaric'e verdi, ve çıkışa doğru yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ AYNIYIZ
Vampireİkisi de aslında aynıydı kız ne kadar inkar etmeye çalışsa da birbirlerinin eksik parçalarıydı onlar. Yalnızlardı, asla en sevilen olamadılar, ilk tercih değillerdi. Onlar sadece sadakatle aşkla bağlı birini istediler. Klaus Mikaelson yalnızlığı...