14.Bölüm *Sen Aurora değilsin. Sen Caroline'sın.*

1.2K 100 46
                                    

Sınır:20 vote 25 Yorum... İyi okumalar....

Bu bölümü beğeneceğinizi düşünüyorum. Bölüm sonunda güzel süprizlerim var okumaya başla derim. Ama önce oralarda bir yerde minnak bir yıldız olması lazım bas ona önce sonra okumaya başla.....

Caroline ertesi sabah güne gözlerini telefonunun sesiyle açtığında bir kaç küfür mırıldanarak telefonu eline aldı. Ekranda tanımadığı bir numara vardı.

''Alo''

''Alo kiminle görüşüyorum.''

''Hadi ama care o kadar zaman geçirdik beni unuttuğunu söyleme.''

''Kai''

''Bingo. ee nasılsın?''

''Sabahın bilmem kaçında nasıl olduğumu sormak için mi aradın beni ciddi olamassın.''

''Saat 11 caroline.''

''Ne!! 11 mi''

''Evet uykucu prenses saat 11 artık o güzel poponu yataktan kaldır ve yanıma gel seninle buluşmak istiyorum"

"En son beni kaçırıp aç bırakıp sonrada insanlığımı kapattırmıştın neden sana güveneyim"

"Aslına bakarsan güvenmemelisinde ama seninle bir anlaşma yapmak istiyorum."

''Ne anlaşması bu?''

''Gelirsen öğrenirsin adresi zaten biliyorsun.''

Kai Caroline'nın cevabını beklemeden telefonu kapattı. Caroline uyuşuk adımlarla yataktan kalkarak duşa girdi. daha sonra dolabının karşısına geçerek üstünü giyinmeye başladı.

 daha sonra dolabının karşısına geçerek üstünü giyinmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                  (Giydiği elbise saçı makyajı)


Arabasına atladığında Kai'nin aradığı numara ile onu geri aradı ve nerede buluşcaklarını sordu. Telefonu kapattığında telefon çalmaya başladı. Arayana baktığında ''Klaus'' yazısını görünce kaşlarını çatması bir oldu ve kendi kendine söylenmeye başladı.

''Sesi kısılana kadar bağırttığın kızı arasana neden beni arıyosun piç herif.''

Telefon ısrarla çalmaya devam edince oflayarak telefonu açtı.

''Ne var Klaus.''

''Nereye gidiyosun?''

''Ne zamandır sana hesap veriyorum?''

''Nereye gidiyosun dedim.''

''Seni ilgilendirmez. Hem ayrıca bir yere gittiğimi nereden biliyorsun sen?''

''Caroline nereye gidiyorsun dedim?''

''Sen beni takip mi ettiriyorsun? Off Klaus off Kai'nin yanına gidiyorum. oldu mu?''

BİZ AYNIYIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin