11.Bölüm *Geçmişin gölgesinde*

1.2K 87 34
                                    

Sınır:25 Vote 30 Yorum.... Orda bir yerlerde minnak bir yıldız olucak basıp başlarsan çok sevinirim okurkuşum...


Medya Caroline ve Kai videosu var. İsterseniz bakabilirsiniz.


İyi okumalar...


*****YAZARIN BAKIŞ AÇISINDAN***** 

Klaus karşısında Caroline ile sarmaş dolaş dans eden adamın kim olduğunu gördüğünde içinden bildiği en ağır küfürleri saydı. Karşısında ki şüphesi en tehlikeli ''K'' lardan biriydi. Evet karşısındaki Eski dostu Kai Parker'dan başkası değildi.

*****Flashback 1976*****  

Genç adam yıllar sonra kalbini çarptıran bir kadın bulmuştu ve şimdi ise onu görmeye gidiyordu bu gün kafası çok karışıktı genç adamın. Artık Üvey babası Michael'den kaçmasına ve sevdiği kadını bırakmasına gerek yoktu çünkü Michael'i kurutup tabuta koymuşlardı şimdi ise bu haberi sevdiği kadına vermeye gidiyordu.

Sevdiği kadının evine geldiğinde zaten davetli olduğu ve anahtarı olduğu için anahtarı kapı deliğine soktu ama kulağına tuhaf sesler geliyordu. İçeri girdiğinde seslerin geldiği yöne gitti ve görmeyi ummadığı bir manzara ile karşı karşıya kaldı. En yakın dostu Kai ve sevdiğim dediği Aurora. İkisi uygunsuz bir zamanda yakalanmıştı.

Klaus öfkeyle odadan çıktı. salona gittiğinde ortalığı dağıtmaya başladı aurora ve Kai'nin bunu duyduğunu biliyordu. ikisi toparlanıp hızla Klaus'un yanına gitti.  Kai hızla Klaus'u durdurmaya çalışmıştı.

''Klaus sakin ol açıklaya biliriz.''

''Neyi açıklayacaksın lan daha neyi açıklayacaksın her şey ortada zaten şerefsiz ben sana arkadaşım demiştim.''

''Onu senden önce tanıdım ve sevdim ama sen çıktın ve onu elimden aldın!! O benimdi ve sen onu benden aldın.''

''Seni sevseydi benimle olmazdı''

''Zaten beni seviyordu en başından beri senden sadece hoşlanıyordu ve de korkuyordu.''

''Ne haliniz varsa görün''

Klaus hızla ortamdan ayrılmıştı. O gün belkide Klaus için tekrar karanlık ve kalpsiz olduğu günlere dönüşünün başlangıcıydı. Akşamına Kol onu sinir ettiği için Kol'u hançerlemişti ve onu finn ve Rebekah'nın tabutunun yanına koymuştu. O gün içkisini içerken  aklına gelen fikirle hızla telefonunu çıkardı ve Gemini meclisi başkanını aradı. 

Kai gemini meclisinden kaçıyordu ve Klaus intikamını onu yakalatarak almaya karar verdi. Ama önce gözünün önünde Aurora'nın kalbini sökmeyi planlıyordu. Bu sayede Kai sevdiği insanı kaybetmenin acısı ile başbaşa kalacaktı.

Klaus Kai'nin yerini gemini meclisine bildirdiğinde gemini meclisi Kai'i bulana kadar Kai'nin gözünün önünde aurora öldürmüştü. Daha sonra içeri giren meclis üyeleri Kai'ye büyü yapmaya başladılar ve Kai'yi ortadan yok ettiler. 


*****Flashback sonu Günümüz*****

O günden beri Kai'yi görmemişti öldüğünü düşünüyordu. Ama şimdi karşısında gördüğüne göre demekki ölmemiş diye düşündü. Artık aurora konusunda Kai'ye kızgın değildi hatta o gün onları yakalamasının iyi bile olduğunu düşünüyordu eğer yakalamamış olsaydı şuan Caroline'ını bulamaz ve ona aşık olamazdı belkide. Ve onu sevmeyen yalancı bir kadınla birlikte olmuş olurdu. 

BİZ AYNIYIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin