Sınır:20 Vote 25 Yorum... Oy vermeden başlama Okurkuşum...
Bölümü şarkıyı açarak okuyabilirsiniz bence güzel oluyor :)
1 Hafta Sonra...
*****CAROLİNE'DAN*****
''Anneleri mi varmış?''
''Doğal olarak Caroline tabiki olucak ağaçtan türemedi ya bunlar.''
''Dalga geçme Damon. Annelerinin öldüğünü söylemiştiniz.''
''Bizde öyle biliyorduk. Yani Klaus'un 1000 yıl önce onun kalbini söküp aldığını sanıyorduk. Demek ki öyle değilmiş. Ve görünüşe göre Elijah sonunda Klaus'u ikna edebilmiş ve diğer kardeşlerinden hançeri çıkarmış.''
''Kadın nasıl yaşayabilmiş.''
''Esther köken cadı anlaşılan diğer taraftan güçlü bağlantıları var.''
Sabah Stefan Elena'ya giderken meydanda Klaus'un kız kardeşini görmüş adı neydi? Ahh evet Rebekah. Meğersem Rebekah Stefan'ın eski sevgilisiymiş vesayire vesayire. Ayrıntılarda sizi boğmak istemiyorum. Rebekah Stefan'la konuşmuş ve bu akşam aile balolarının olduğunu ve annesininde artık onlarla birlikte yaşadığını söylemişti.
Bizde Stefan'ın anlattıklarını dinleyip yorum yapıyorduk. Tabi daha çok ben çünkü hiç birini tanımıyordum. Az çok biliyordum hakkındaki bilgileri onlarıda vampir olduğum zaman Klaus'u sorarak Damon'dan öğrenmiştim.
''Şimdi bu balo onların toplanmasının kutlaması oluyor?''
''Evet Rebekah annesinin artık barış içinde yaşamak istediğini söyledi. Klaus'ta dahilmiş.''
''Hadi ama Stefan. Klaus ve barış öylemi hiç sanmıyorum...''
''Bilmiyorum Caroline zaten yinede ondan uzak duracağız. Özellikle sen''
''Hadi ama ondan nefret ettiğimi biliyosun Stef.''
''Ben yinede söyliyeyimde.''
''Neyse ben bugün annemin yanına uğrayacağım biraz daha kıyafet almam gerekiyor. Bu arada Enzo nerede? bügün onu hiç görmedim.''
''Bonnie ile birlikteymiş dün akşamda eve gelmedi zaten.''
''Doğru nasıl unuturum. Bonnie nerde Enzo orda.''
Bunu söylerken kıkırdamamı bastırmamıştım. Şu son bir haftada neler oldu neler. İlk olarak Enzo ile Bonnie 3 gündür sevgililer. Gerçekten çok yakışıyorlar ve çok tatlılar. Şu sıralar favori çiftim ikisi. Ayrıca Stefan ve Elena ayrıldılar ama Stefan hala Elena'yı seviyor. Elena ise gözlerinden okunduğu üzere Damon'dan hoşlanıyor ve geçen gün öpüşmüşler. ama Stefan'dan çekindiğini düşünüyorum. Şuan Elena ikisiylede sevgili değil. Ama Damon'la bir birliktelikleri olması bence çok büyük olasılık.
Ve ben. Benim şu sıralar aşk hayatım boş diyebilirim. Klaus. O konu o günden sonra kapandı. Ondan artık nefret ediyordum. Jenna teyzeyi öldürmüştü. Elena'yı öldürmek istedi biz önlemimizi almasak ve beni mahzene kapattı ve unuttu. Açıkçası ona çok öfkeliydim.
Düşüncelerimle birlikte Salvator malikanesinden çıkıp evime kadar yürümüştüm bile. İçeri girdiğimde annem evde değildi. Genelde olduğu gibi. Odama gidip kıyafetlerimi karıştırıyordum. Bu sırada kapının zili çaldı. Hızla aşağı inip kapıyı açtığımda kimse yoktu. Kapıyı kapatacaktım ki yerdeki zarf ve hediye kutusu dikkatimi çekti elime alarak kapıyı kapattım ve içeri yöneldim. Önce zarfı açtım bir davetiyeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ AYNIYIZ
Vampireİkisi de aslında aynıydı kız ne kadar inkar etmeye çalışsa da birbirlerinin eksik parçalarıydı onlar. Yalnızlardı, asla en sevilen olamadılar, ilk tercih değillerdi. Onlar sadece sadakatle aşkla bağlı birini istediler. Klaus Mikaelson yalnızlığı...