18.Bölüm *Ben Buradayım*

890 64 58
                                    

Sınır: 50 Vote 100 Yorum..

Oradaki küçük yıldıza basarsan sevinirim sevgili okurum..

Medya'ya hikayenin başı hariç devamını anlatan bir video koydum o video ile paralel bir bölüm oldu anlayacağınız okuyarak hayal edemeyenler izleye bilir :)


İyi Okumalar..


"Hadi Elena çok yavaşsın!"
Diye bağırdım koşmaya devam ederken dün yaşanan olaylardan sonra kafamızı dağıtmak adına koşuya çıkmayı seçmiştik.

"Caroline çok hızlısın yoruldum"

"Mızmızlanma Elena"

Bonnie ile konuşamıyorduk ya da buna şuan da cesaret edemiyorduk yani aslında bana Elena'ya olduğu kadar kızgın olduğunu düşünmüyordum ama en iyisi bu süreçte annesi ile kalmasıydı. Annesi dönüşümü tamamlamayı kabul etmişti.

"Sorunlarınızdan koşarak kaçamazsınız"

Biraz ilerimizde kollarını birbirine bağlamış Klaus konuşmuştu. Sorunlarımızdan kaçmıyorduk ki sadece düşünmemeye çalışıyorduk. Yavaşlayıp durdum Arkama dönüp baktığımda Elena da kendini çimlerin üstüne atmıştı bile. Klaus'a döndüğümde tekrar konuşmaya başladı.

"Bennet cadısının size kızgın olduğunu sanmıyorum, bunun sizin hatanız olmadığını biliyor olmalı."

"Damon onu beni kurtarmak için ısırdı yani bu benim hatam"

Elena ayağa kalkıp yanımıza gelerek konuşmuştu. Klaus ve ben Elena'ya bakarken Elena'nın telefonu çalmaya başladı.

''Efendim''

''...''

''Tamam geliyorum Damon''

Elena oturduğu çimenlerden kalkar. 

''Caroline benim gitmem gerekiyor Damon çağrıyorda.''

Caroline hafifçe güler.

''Anladım ben git tabii''

Elena arkasını dönüp hafif tempo koşarak gider. Caroline ve Klaus yalnız kalmıştır. 

''Biraz yürüyelim mi Caroline''

''Seninle yürümek mi hiç sanmıyorum''

''Hadi ama Caroline benimle yürü''

''Of Klaus tamam''

Klaus gülümser, Caroline ile yürümeye başlarlar.

''Benden bu kadar mı nefret ediyorsun Caroline''

''Klaus yaptığın onca kötülüğe bakar mısın? bir sürü insan öldürdün Jenna teyzeyi öldürdün, Abby'nin dönüşmesi senin yüzünden Elena senin yüzünden vampir oldu, kendimi hiç söylemiyorum bile bütün bunlar sen hayatımıza girdiğin için oldu.''

''Bir çok tanıdığın kişiyi öldrümüş olabilirim Jenna başkan lackwood vs.vs. Caroline diğerleri için bir şey söylemeyeceğim çünkü umrumda değil''

BİZ AYNIYIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin