Öncelikle şunu söylemeliyim yukarıda ki video'yu izlemeden kitabı sakın okuma!!!
Bu kitabı yazma ilhamını bana o video verdi ve o video bu kitabın tanıtım videosudur.Video'yu ben yapmadım ama muhteşem bir video yapanın ellerine kollarına sağlık gerçekten. Aslında ne kadar güzel şeyleri bir araya getirmiş Klaroline hakkında.
*********************************
''İzlediysen video'yu hadi okumaya başla ama dur önce hemen orda bir yerlerde bir yıldızcık olucak ona bas ki sonra unutmayasın. Bastıysan başlaya bilirsin artık ''
Sınır: 10 vote 10 yorum...
Evet, yine elimde seçilmemenin verdiği boşlukla yürüyordum. Yine herkes onu seçmişti benim istediğim hiç bir çocuk beni istemiyordu bunu bugün bir kez daha çok iyi anlamıştım önce Matt sonra Tyler şimdi ise okula gelen yeni çocuk!!! Herkes onu, Elena'yı seçiyordu.
Evet ben Caroline Forbes hani şu hep ikinci tercih olan yedekte tutulan kız evet işte o benim!! İlk önce Matt'i sevmiştim Grill'de ve okulda dikkatimi çekiyordu açılmayada karar vermiştim bilin bakalım ne oldu akşamına Elena gelip biz Matt'le çıkıyoruz dedi ve ben yine göz önünde bile değildim.
Sonra Tyler'ı beğendim ilgili gibiydi bana karşı hoşuma da gidiyordu bu ilgisi ama bilin bakalım ne oldu sevgili arkadaşım Elena Gilbert Matt'le ayrılmış ve Tyler'la çıkyormuş. İşin komik tarafı Matt'in bana çıkma teklif etmesiydi ve ben yine ikinci tercih olduğumu anlamıştım. Ama yinede Matt'in teklifini kabulde etmiştim.
Matt ben Elena ve Tyler Grill'de otururken Tyler'ın Elena'yı öpmesi üzerine Yanımda bir elini omzuma atmış olan Matt yumruklarını sıkmaya başladı hadi ama ben yanındayım hani sevgilin!!!
Tabi bunun üzerine Matt ile beni eve bırakırken çok şiddetli bir tartışmaya girdik ve o kalbimi yerinden eden kelimeler döküldü ağzından ne demişti sahi
''Seni Baban bile sevmiyor senden utandığını söyledi ben neden seveyim ki. Seninle sırf Elena'ya daha yakın olmak için sevgili oldum. ben bir tek Elena'yı gerçek anlamda sevdim gerisi boş... hadi ama kim Elena varken seni seçerki hep ikinci tercih olucaksın Caroline Forbes.....''
Seni baban bile sevmemiş, senden nefret ediyor, hep ikinci tercih olucaksın, kim Elena varken seni seçerki. İşte bu kelimeleri tekrar hatırlamamla yine bir yanlızlık bütün bedenimi ele gecirdi evet haklıydı. Kim Elena varken bana bakardı ki, beni babam bile sevmezken, benden nefret ederken başka biri neden beni sevsin ki.
Matt'le bu sözlerinden sonra tabiki de ayrılmıştım. Bu sözler çok ağır gelmisti.
Bir süre sonra sevgili arkadaşım Elena Tyler'dan sıkılmış ve ondan ayrılmıştı. bilin bakalım ne oldu Tyler bana geldi ne sürpriz degilmi!!!
Tyler'ı kabul ettim mi bu sefer değil Matt ile yaşadığım gerginlikten sonra Tyler'la olamazdım.
Sonra onu gördüm okula yeni gelen çocuğu gözüme kestirmiştim. Bonnie şakayla karışık 'düğünü Haziran'da yapıyoruz tatlım' demiştim bunun üzerine ikimizde gülmüştük.
Biz gülmeye devam ederken lavabo'dan çıkan Elena ile yeni çocuk çarpışmıştı. Ve sonrada gülmeye başlamışlardı...
Bunun üzerine hızla okuldan çıkmıştım bonnie'nin arkamdan seslenmelerini umursamayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ AYNIYIZ
Vampirosİkisi de aslında aynıydı kız ne kadar inkar etmeye çalışsa da birbirlerinin eksik parçalarıydı onlar. Yalnızlardı, asla en sevilen olamadılar, ilk tercih değillerdi. Onlar sadece sadakatle aşkla bağlı birini istediler. Klaus Mikaelson yalnızlığı...