15.Bölüm *Savaş Başlasın*

1.1K 83 55
                                    

Medyada yine beğendiğim bir video var video hakkındaki yorumlarınızı da buraya yaparsanız sevinirim :)

 He bu arada hazır aklıma gelmişken şunuda belirtiyeyim hikayeye Hayley'i eklemeyi düşünmüyorum Klaus ile olan olayları yüzünden o kıza pek ısınamıyorum eğer Elijah biriyle olacaksa bu kişi Katharina olur çünkü ben Katlijah shipliyorum Klaroline'dan sonra en bi sevdiklerimden olur kendisi :)

Sınır:25 Vote 25 Yorum... Sınırları boşuna koyduğumun farkındayım geçilmesede sizin için bölüm atıyorum çünkü sizi bekletmek istemiyorum ama sizde bana kıyamayın ve oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin olur mu? 


Seviliyorsunuz....


Umarım bölümü beğenirsiniz...


Mutluluk...Mutluluk neydi sahiden? Kimine göre mutluluk para şan şöhretken... Kimine göre ise o gün yiyebileceği bir ekmek bulabilmekti... Kimine göre ise sevdiği insanların yanında olmasıydı...

Caroline gözlerini açmadan kıpırdanmaya çalışınca bu girişimi hüsranla sonuçlandı. Gözlerini yavaşça açarak kafasını kaldırdığında Klaus'un yüzüyle karşılaştı. Klaus sıkı sıkıya sarılmıştı Caroline'a bu yüzdendi Care'in yataktan çıkamaması. Care Klaus'un yüzüne baktığında aklına dün akşam gelmişti.


*****Flashback*****

''Klaus evime gitmek istiyorum bak Kai ile sevgili olmadığımı da anladın ayrıca seni dinledim de anlattıklarına da inandım. Ama bu seni hemen affettiğim anlamına gelmesin öpücüğüne karşılık verdim ama bu sevgili olduğumuz anlamına gelmiyor! Şimdi evime gitmek istiyorum Lütfen.'' 

''Olsun Caroline bu da bir başlangıçtır değil mi? Şimdilik sevgilim değilsin bunuda unutma! Ayrıca tamam seni evine götüreceğim ama bunu yarın yapabilirim ancak.''

''Ya neden Klaus şimdi götürsene ya da en iyisi ben kendim gideyim. Bak daha iyi bir fikir geldi aklıma Elijah beni götürebilir, Evet evet o beni götürür.''

''Caroline aşkım anlamıyorsun sorun seni götürmek değil. Sorun senin bu odadan çıkamaman istersen dene. Denemesi bedava.''

''Ne demek oda dan çıkamam?''

''Sınırlama büyüsü yaptırmış olabilirim.''

''Ciddi olamazsın!!''

''Ne bileyim bu kadar kolay beni dinleyeceğini bak en iyisi şöyle yapalım Bennet cadımız yarın sabah gelir şimdi bu saatte kadını rahatsız etmeyelim değil mi yarın gelir ve büyüyü kaldırır sende eve gidebilirsin ama bu gece burada kalmalısın olur mu?''

''Off Klaus off. Peki burada kalacağım başka çarem olmadığına göre.''

''Caroline''

''Hıı?''

''Bir şey isteyebilir miyim?''

''Söyle''

''Yanında uyumama izin verir misin?''

Caroline Klaus'un ricası üzerine gülmeye, hatta kahkaha atmaya başladı. Büyük kötü melez'in böyle bir ricada bulunması komik gelmişti. Yani o Klaus Mikaelson'du o ister ve alırdı, ya da zorla yaptırırdı en kötü ihtimalle etki altına alırdı. Ama Care'den rica etmişti.

Caroline Klaus'u öyle kolay affetmeyecekti tamam ona karşı birşeyler hissettiği aşikardı ama bunun aşk olduğundan emin olmadan sevgili toplarına girmeyecekti. En son bunu Enzo'yla yapmıştı ve Enzo'yu kırmıştı, Aynı şeyi bir başkasına yapmak istemiyordu.

BİZ AYNIYIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin