8.Bölüm *Aile*

1.2K 125 42
                                    

Sınır:20 Vote 25 Yorum... Oy vermeden başlamassanız sevinirim okurKuşlarım...

Yukarıdaki video tanıtım videosudur. Hala izlemeyen varsa izleye bilir. Video'yu ben yapmadım ama efsane bir video günde 2-3 kere falan izliyorum. İsteyen izleyebilir.


İyi okumalar. Okurkuşum...


*****KLAUS'TAN*****

Sabah uyandığımda başım felaket bir şekilde ağırıyordu. Dün olanları baştan sona bir hatırladığımda kendime okkalı bir küfür etmiştim. Siktir Caroline'ı mahzende unutmuştum. Lan beynime sokayım lan ben. Koşar adım aşağıya mahzene indim. İçeri girdiğimde Caroline'ın kafası önüne eğikti ve kalp'i çok yavaş atıyordu.

Ona doğru yaklaştım ve ellerini çözerken ellerinin kurumaya başlamış olması dikkatimi çekti. Hızla Caroline'ı sandalyeden çözüp kucağıma aldım ve odama çıktım. Yatağıma yatırdığımda sayıklıyordu. Benim adımı sayıklıyordu. Ama aşk sözleri değildi bunlar küfür ediyordu bana.

Hızla kolumu dişleyip Caroline'ın ağzına götürdüm. Başta tepki vermese de daha sonra içmeye başladı. Kızı nasıl unuturdum lan ben. Caroline kendine gelince canıma okuyacaktı. Biraz daha içtikten sonra yatağa geri yatırdım. Üstünüde örterek odadan çıktım. Aşağı indiğimde hizmetli kapıya gidiyordu. Galiba kapı çalmıştı Caroline'la uğraştığım için kapıyı duymamıştım.

''Bey efendi içeri giremessiniz.''

''Kes tatavayı nerede lan Caroline.''

Damon görevliye bağırarak içeri girdi arkasında Stefan ve Enzo ile birlikte.

''Evime böyle girme cürretini nasıl gösterebiliyorsunuz.''

''Caroline nerede lan''

''Damon kalbini sökmemi istemiyorsan ağzından çıkan kelimeleri tart ve öyle konuş yada konuşma uzun zamandır kimseyi öldürmemiştim yani dün akşamdan beri ve canım birilerini öldürmek istiyor.''

''Caroline'ı almaya geldik nerede o.''

''Bak kardeşin gibi sakin konuşmalısın. Yukarıda yatıyor Stefan.''

''Sen nasıl kızı kaçırırsın lan.''

İşte bunu yapmıycaktın Enzo sen kim bana bağırmak kim zaten sana kızgınım. Ölüm davetyeni kendi ellerinle imzaladın geçmiş olsun.

''Seni ölürmemem için tek bir sebep söyle.''

''Sana yalvarıcak değilim senin gibi bir piçe yalvarmam ben.''

İşte bunu söylemeyecektin. Hızla üstüne atıldım. Ve yumruklamaya başladım. Damon ve Stefan Enzo'yu kurtarmaya çalışıyordu fakat onları savuşturmuştum. Sandalyeden kırdığım kazığı Damon'un karnına saplamıştım ve Stefan'ın boynunu kırarak etkisiz hale getirdim. Tekrar Enzo'ya döndüğümde yerdeydi hızla sandalyenin diğer bacağını kırarak üstüne atıldım. Tam kalbine saplıyordum ki başımda felaket bir acı hissettim ve Enzo'nun üstünden savruldum. hala başımı tutarken.

*****CAROLİNE'DAN*****

Uyandığımda hala Klaus'un yatağındaydım yarı baygın beni buraya taşıdığını ve kanını verdiğini hatırlıyordum. Şimdi ise aşağıdan kavga sesleri geliyordu. Hızla yattığım yerden kalkarak aşağı doğru yol aldım. Merdivenlerin başına geldiğimde Stefan'ın yerde baygın yattığını Damon'un karnındaki kazıkla bir köşede yarı baygın yattığını gördüm.

Ve Klaus. Klaus ise Enzo'nun üstündeydi ve yumrukluyordu daha sonra sandalyenin bacağından aldığı kazıkla birlikte Enzo'nun üstüne atıldı. Çok sinirlenmiştim zaten Klaus'a çok öfkeliydim. Elimi kaldırarak büyülü sözler mırıldandım. Klaus elleri ile başını tutarken Enzo'nun üstünden çekildi.

BİZ AYNIYIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin