Sınır: 10 Vote 10 Yorum başlamadan oy ver sonra unutmayasın okurkuşum...
Satır arası yorumlarınıda bekliyorum.....
Gözlerimi açtığımda bir odadaydım. Ama burası benim odam değildi ki!! Başım felaket ağrıyordu. Hafızamı zorlayarak neler olduğunu hatırlamaya çalıştım. En son başıma felaket ağrılar girmişti ve galiba bayılmıştım. Yattığım yerden doğruldum ve abimlere seslenmek için dudaklarımı araladım.
''Damon, Stefan''
dememe kalmadan ikiside odamda belirmişlerdi. Bu vampir işinin iyi özelliklerinden biri hızlı olmaktı galiba. Onlara baktığımda odadaki tekli koltuklara oturmuşlardı. Aklıma gelen şeyle onlara doğru döndüm.
''Sizdemi böyle dönüştünüz? Bu çok acı vericiydi.''
Gerçektende öyleydi sanki beynimin içinde ayılar tepindi, kafamı duvarlara duvarlara vursam bu kadar ağrımazdı herhalde.
''Hayır Caroline, biz böyle dönüşmedik.''
Bu da ne demekti soran gözlerle Damon'a baktığımda konuşmasına devam etti.
''Caroline sen bir cadısın, yani vampir olmadan önce öyleydin. soyundan geliyor tatlım.''
Ne demek soyumdan geliyor? Annem mi cadıydı yoksa öz babam brandan'mı?
''Nasıl cadıyım, cadı olsam farkına varırdım herhalde değil mi? Ayrıca soyumdan derken?''
''Farkında değildin çünkü gerek duymamıştın annenden geliyor. Lizz'de bir cadı ama senden farklı. Onun doğuştan sihir gücü yok o büyüyü emebiliyor. Senin ise doğuştan büyü gücün var. Ve şimdide vampir oldun. Yani bu demek oluyor ki şuan bir melezsin Cadı-vampir melezi''
Ben daha vampir olduğumu tam kabullenemezken şimdi birde cadımı olmuştum. Ama bu nasıl olur ya? Annem bir cadıymış peki neden bana hiç bahsetmedi.
''Yani ben bir melezim cadı-vampir melezi. Vay canına!! ben daha vampirliği kabullenemezken birde cadılık çıktı başımıza.''
Bunun üzerine ikiside sırıttı. Ve Stefan konuşmaya başladı.
''Evet tatlım biz senin vampir olmanı pek işin içine katmamıştık ama olsun en azından iyi tarafından düşünmek lazım bir tarafın cadı bir tarafın vampir büyü güçlerini kullanabilecek aynı zamanda da yaşlanmaz ve ölümsüz olucaksın. Yani kazık hariç''
Vay be!! baya iyimiş desene off kimi kandırıyorum deli gibi korkuyorum. Ya cadı güçlerimi kullanamazsam? Nasıl kontrol altına alabilirim ki?
''Peki ben cadı güçlerimi nasıl kontrol altına alıcam.''
''Şeyy aslında bu kısımda sana ben yardımcı olucam sanırım.''
Bu ses. Arkamı döndüm ve aman tanrım Bonnie!!
''Nasıl yani sende mi Cadısın''
''Evet Care bende cadıyım. Bennet cadılarındanım. Ve kontrol altına almayı öğrete bilirim. Ayrıca şimdiye kadar söylemediğim için üzgünüm.''
Yataktan fırlayarak Bonnie sarılmıştım. Ama vampir güçlerimi unuttuğum için çok hızlı olmuştu yere düşüyorduk az kalsın.
''Care biraz daha sıkarsan sanırım organ küçülmesinde öleceğim.''
''Ooo peki kusura bakma vampirlik işte alışamadım henüz.''
''Harika şimdi o zaman siz çalışmaya başlayın çünkü Caroline sıkı bir programa girecek Stefan'la vampir dersleri Bonnie ile cadılık dersleri şimdi önce Bonnie'de sıra hadi kızlar biz aşağıdayız iyi çalışmalar. Evi çok dağıtmayın.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ AYNIYIZ
Vampireİkisi de aslında aynıydı kız ne kadar inkar etmeye çalışsa da birbirlerinin eksik parçalarıydı onlar. Yalnızlardı, asla en sevilen olamadılar, ilk tercih değillerdi. Onlar sadece sadakatle aşkla bağlı birini istediler. Klaus Mikaelson yalnızlığı...