Sınır 10 vote 10 yorum...
Sabah uyandığımda yatağımdaydım. En son hatırladığım şey Damon'la arabaya binmiştik. Büyük ihtimalle beni o taşımıştı.
Esneyerek yatağımdan kalktım banyoya gidip günlük işlerimi hallettim ve dolabıma yöneldim.
Giyindikten sonra babetlerimide giyerek merdivenlerden aşağı inmeye başladım. mutfağa gittiğimde annem kahvaltı hazırlıyordu.
Yanına giderek yanağına bir öpücük kondurdum.
"Anne başım çatlıyor. Bana kahve yapar mısın? Bu arada Damon'la konuştunuz mu? Dün akşam benimle birlikteydi. beni eve o getirmiş olmalı değil mi?"
"Evet canım salonda uyuyordu."
"Anne Damon seni nereden tanıyor? Biz dün akşam grill'de tanıştık ve seni tanıdığını söyledi. Seninle konuşmak için gelmişti.?"
"Evet tatlım eskiye dayanıyor tanışıklığımız. Artık Mystic Falls'ta yasıyacak ve seninle zaman geçirmek istiyor."
"Anne kalsında benimle takılmasının sebebi ne?"
"Gel içeri geçelim tatlım içerde anlatmam gerekiyor sanırım."
Neydi bana anlatacağı ve neden Damon'un yanında neden anlatıyordu. Kahvemi alıp annemi takip ederek salona geçtim. Annem salondaki tekli koltuklar dan birine oturdu.
Damon'a baktığımda salonda uyuduğunu belli edercesine bir kaç esneme hareketi yaptı ve doğrulup oturdu. Bende bir yere oturduktan sonra daha fazla dayanamayarak konuşmaya başladım.
"Biri bana burada ne döndüğünü anlatabilir mi?"
Damon'a baktığımda annemin konuşmasını bekliyordu. Annem dudaklarını aralayarak konuşmaya başladı.
"Caroline çok yalnızdım babanla aramız kötüydü. Kendimi yalnız hissediyordum"
Hafif gözleri dolmaya başlamıştı ağlayacak gibiydi. yalnızdım derken ne demek istiyordu ve bunun Demon'la alakası neydi??
"Kızım ben onu gördüm ve benimle ilgilendi yalnızlığımı unutturdu bana."
Ne demek istiyordu ve o diye bahsettiği kimdi? Damon olamaz herhalde yok canım daha neler pür dikkat annemi izliyordum. Ağlayarak konuşmaya başladı.
"Kızım onunla yani Brandan' la aşk yaşadık birbirimizi seviyorduk ama ikimizde evliydik sonra onun karısı Lily öğrendi ilişkimizi"
Annem babamı aldatmıştı. Ama gerçekten sevdiyse sözüm olmazdı bu onun hayatıydı mutlu olmak en büyük hakkıydı.
"Karısı öğrendikten sonra brandanla boşandılar. Evlenicektik"
durakladı sanki gerisini söylemekte zorlanıyordu. ağlaması artarken konuşmaya devam etti.
"Bende çok sevinmiştim babanla konuştum boşanmak istediğimi söyledim sonra bayıldım. Uyandığımda bir hastane odasındaydım."
Gözleri mutlulukla bana baktı.
"Sonra hemşire 4 haftalık hamile olduğumu söyledi. Sana hamileydim Caroline."
Ama neden bu kadar üzülmüştü. Bunları anlatırken.
"Ama baban 3 aydır eve gelmiyordu. Bayıldığım günden 3 gün önce gelmişti. "
Bu ne demek şimdi. Aman tanrım bu demek oluyor ki benim babam Brandan'dı. İnanamıyorum böyle bir şey nasıl olur neden bana söylemedi şimdiye kadar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ AYNIYIZ
Vampirİkisi de aslında aynıydı kız ne kadar inkar etmeye çalışsa da birbirlerinin eksik parçalarıydı onlar. Yalnızlardı, asla en sevilen olamadılar, ilk tercih değillerdi. Onlar sadece sadakatle aşkla bağlı birini istediler. Klaus Mikaelson yalnızlığı...