Már fél hét volt, mire hazaértem, mert tudniillik, a várnegyed másik oldalán lakom, és így az egész hegyen is át kell sétálnom, ha lekésem a buszt. Otthon ledobtam magamat az ágyra, kipakoltam a táskám, de pár pillanattal később anya és apa léptek be a házba. Lesétáltam hozzájuk, majd beavattam őket, hogy "pár napos osztálykirándulás lesz". Azt is kamuztam, hogy egy váltóversenyen veszek részt a többiekkel a túrán.
- Kikkel leszel egy csapatban ezen a... váltóversenyen? – kérdezte apa.
- A többiek az évfolyamtársaim, annyira nem ismerem még őket – közöltem.
- És mi a nevük? – érdeklődött anya is.
- Vivien, Sára és Dominik.
Nem kérdeztek sokat, aláírták az "osztálykirándulás" nyilatkozatot.
- Köszönöm – vettem el anyától a felém nyújtott lapot.
Felfelé siettem a lépcsőn, de ekkor lépett be a húgom is a házba.
- Szia Rami! – kiáltottam le.
- Sziasztok!
- Majd nézd este a Szirtes oldalát, mert kiderül, hogy kik mennek az idei IOV-ra – adtam a hülyét visszatartott mosollyal.
- Oké, de annyira nem izgat, tavaly sem ismertem senkit – jött a válasz.
- Jó, te tudod.
Belépve a szobámba jött egy értesítésem, hogy a Szirtes posztolt.
Szirtes gimnázium megosztott egy bejegyzést. Egy perccel ezelőtt.
,,Szirtes diákjai! Eljött a pillanat. Vége a várakozásnak. Nagy örömömre szolgál bejelenteni, hogy az idei Iskolák Országos Versenyén címvédő iskolánk négyfős csapatának tagjai: Felcser Vivien, Fehér Rajmund, Major Sára és Pap Dominik.
Tanulóinkat Tahi Dénes tanár úr kíséri el a hétfőn kezdődő megmérettetésre. Kérlek benneteket, hogy szurkoljatok az új Szirtes-csapatnak, és támogassátok őket, hogy sikerrel járjanak a versenyen. A visszaszámlálás elindul, hétfőn kezdődnek az izgalmak, amikor is csapatunk elindul az egyelőre ismeretlen helyszínre, hogy az ország tizenkilenc másik iskolájával összecsapva bebizonyítsa, idén is a Szirtes a legjobb.
Hogy ne maradjatok le az IOV-hírekről, kapcsoljátok be az értesítéseket az oldalon, továbbá kövessetek Instagramon és TikTokon is! Hajrá Szirtes, mindörökké! Kocsis igazgató"
A kommentszekcióban nem kíméltek minket, mindenkit rendesen kiosztottak. Unalmamban a hozzászólásokat olvasgattam, mikor a húgom berontott a szobámba.
- Rajmund! Most láttam, hogy benne vagy a csapatban. Uram Isten, ezt egyszerűen nem tudom elhinni! – kiabálta boldogan, mire megborzoltam a haját. – De kik a többiek?
- Vivi, akiről azt híresztelik, hogy fűvel-fával kavart, Sára, akit kirúgtak a tánccsapatból, és Dominik, a bunyós. Persze a teljes igazságot senki sem tudja, csak is saját magunk. Mindhárman az évfolyamtársaim.
- Nagyon örülök ennek a hírnek! Ha bármiben tudok segíteni, csak szólj – lépett ki a szobámból.
Hirtelen eszembe jutott, hogy mindenkivel mennyire bunkók, így csináltam gyorsan egy csoportot, hogy meggyőződjek arról, mindenki rendben van.
Rajmund: Major, Felcser, hogy vagytok? Erősek a kommentek, bírjátok?
Dominik: Most akartam én is rájuk írni.
YOU ARE READING
𝘽í𝙯𝙯 𝙗𝙚𝙣𝙣𝙚𝙢 𝙛𝙛. | ✔
Teen FictionKezdés: 2021.03.26. Befejezés: 2021. 05. 19. - Futás - mondtam hirtelen, belökve a kaput, ami nyikorogva kitárult előttem, aztán Vivivel egyszerre kezdtünk rohanni a tanyaház sötét ajtaja felé. A gémeskút aljáról egyre hangosabban és egyre gyorsab...