Vacsora után mindenki visszament a játékterembe, mi csak ugyanoda visszaültünk, ahol étkezés előtt Jengáztunk. A többi csapat nem invitált minket, de akkor is ott voltunk a közösségben, akár nyitottak felénk, akár nem. A többiek UNOztak, én meg csak figyeltem őket.
- Ne már, ha van plusz négyed, akkor dobd. Nyugodtad dobd a plusz négyet – kérte Sára Kerit.
- Jó, de nem akarom, hogy leüssön – suttogta a fiú Dominikra utalva.
- Dehogy. Miért ütne le?
- Ő mondta – mutatott Vivire.
- Én? Én nem – cáfolta egyből Vivien.
- De. Amikor bemutattad magatokat – magyarázta halkan.
- Azt mondtam, bunyósként ismerik. Egyébként pedig ne foglalkozz vele – legyintett nevetve.
- Miért? Nem igaz?
- De – nevetett Vivi továbbra is.
- Mennyi volt? – ült vissza Dominik. – Nyolc?
- Tizenkettő – hezitált Keri. – De lehet nyolc, te tudod, csak ne bánts.
- Mi? – kérdezte értetlenül. – Most nyolc vagy tizenkettő?
- Dominik, vegyél fel tizenkettőt – szólt közbe Sára nevetve.
- A francba – forgatta a szemét.
Dominik megállás nélkül bosszankodott, de közben jelzett a telefonom. Kocsis Instagramon főzött, elindult a KK, azaz Kocsis Konyhája. Bármit is foglal ez magába... Gulyáslevest készített, közben folyamatosan magyarázott a Szirteses tanulóknak, akik egyfolytában kommenteltek.
- Ez mi? Amit néztek? – kérdezte Andi.
- Az igazgatónk – feleltük egyszerre.
- Mit csinál?
- Gulyáslevest – válaszolta Dominik.
- És... miért? – értetlenkedett.
- Hát ez az, amire valószínűleg csak ő tudja a választ – mondta Vivi.
- Érdekes... - jegyezte meg.
Időközben én is beszálltam játszani, előttem Laci rakott le plusz négyes kártyát, utánam meg Sára jött, gondoltam szívatom kicsit.
- Nálad van a plusz négy, ugye? – kérdezte.
- Mit gondolsz, Major? – kérdeztem tőle vigyorogva.
- Nálad van. Ne kímélj, dobd.
- Bocs – néztem a szemébe. – Bocs Laci – tettem hozzá, majd ledobtam a visszafordító lapom.
- Na, ne már – dühöngött a fiú. Én pedig közben vigyorogva Sára felé mutattam a lapjaim, ami között ott volt a plusz négyes lap. Nem dobtam le Sárának, hát persze, hogy nem. J
- Kösz – tátogta mosolyogva.
A következő körben mikor Sára jött, kissé elgondolkodott. Felháborodással néztem rá, hiszen megmentettem az előbb.
- Gyerünk, Major, dobj valami jót – közöltem.
- Nem tudom... - gondolkodott el.
- Hallod, az előbb megmentettelek, Major! – álltam fel a fotelből fenyegetőn, mire hangosan nevetve megrázta a fejét.
- Jó, tessék, válassz – mutatta felém a pakliját.
- Na, így mindjárt más. Add ezt – vettem el kék kettest.
YOU ARE READING
𝘽í𝙯𝙯 𝙗𝙚𝙣𝙣𝙚𝙢 𝙛𝙛. | ✔
Teen FictionKezdés: 2021.03.26. Befejezés: 2021. 05. 19. - Futás - mondtam hirtelen, belökve a kaput, ami nyikorogva kitárult előttem, aztán Vivivel egyszerre kezdtünk rohanni a tanyaház sötét ajtaja felé. A gémeskút aljáról egyre hangosabban és egyre gyorsab...