Pénteken majdnem éjfélig beszéltünk a többiekkel, aztán mindenki ráeszmélt, hogy két hétre elmegyünk, így nyakunkba szakadt a sok elintézni való és készülődés.
Elmentem anyuval és Ramival a plázába, vettünk nagyon sok nyalókát, meg piros színű tréningnadrágot. Fél órán belül végeztünk, a drogériába is be kellett néznünk fertőtlenítőért és tusfürdőért. Rami még szeretett volna vásárolgatni, de nekem kezdett elegem lenni a sok emberből, ezért vettem neki valami hajgumiszerűséget, és hazaindultunk.
Körülbelül negyed nyolc volt, mire mindent elpakoltam és kész lettem mindennel. Az ágyamon fekve készültem filmet nézni, miközben értesítette a telefonom, hogy Sára írt a csoportba.
Sára: Vivi, végül vettél piros fürdőruhát? Azt hozod?
Vivi: Nem, ma elmentem megvenni, de felpróbálva rettenetesen állt, úgyhogy otthagytam. Szóval egy régit hozok...
Sára: Milyen színű?
Vivi: Sötétkék, fehér csíkos. Van egy kép róla az Instámon nyárról, megnézed?
Sára: Aha.
Vivi: Tessék. LINK
Sára: Ez jól néz ki nagyon. Jól látom, hogy kötős a bugyija?
Vivi: Igen, nekem is az tetszett meg benne, tök jó fazon.
Nagyokat pislogva gondolkodtam, hogy itt most vajon mi történik, de a hezitálás után írni kezdtem.
Rajmund: Lányok, a világért sem akarlak félbeszakítani benneteket, de gondoltam most már megkérdezem, hogy ebbe a beszélgetésbe engem miért kellett belerakni?
Dominik: Ez nagyon jó kérdés, én is olvasgatom egy ideje az üzenetváltást, de fogalmam sincs, hogy miért...
Sára: A francba, véletlenül a tegnapi négyes chatbe írtam. Vivi, csak neked akartam üzenni.
Vivi: :DDD
Sára: Bocs mindenkitől.
Rajmund: Semmi gond. Rég izgultam ennyire azon, hogy egy bikini kötős-e vagy sem.
Dominik: Én is rendesen aggódtam. Jó, hogy kiderült.
Sára: Na, jó, ne trollkodjatok, véletlenül kerültetek az üzenetbe.
Vivi: Kocsis újra posztolt. Látjátok?
Sára: Igen.
Rajmund: Nézem.
Dominik: Én is.
Szirtes gimnázium megosztott egy bejegyzést. Egy perce.
Kedves diákok!
,,Eljött az idő, holnap reggel a Szirtes-csapat elindul megvédeni iskolánk bajnoki címét. Aki szeretné Sárát, Vivit, Dominikot és Rajmundot személyesen biztatni, és sok sikert kívánni nekik az IOV-hoz, az jöjjön holnap reggel fél hétre az iskola elé, ahol elbúcsúzhattok a versenyzőinktől. Mindenkit sok szeretettel várunk. Hajrá Szirtes! Kocsis igazgató"
A tegnapi poszthoz képest ide elenyészve érkeztek a reakciók.
A Facebookot bezárva magam mellé tettem a telefonom és elindítottam a filmet.
Még fél óra lehetett az akcióvígjátékból, mikor Rami feltépte a szobaajtómat.
- Fehér Rajmund, azonnal gyere vacsorázni, mert anya nagyon ideges kezd lenni, ugyanis Janika megint megevett egy zoknit, nem lenne vidámabb, ha még veled is veszekednie kéne! – kiabálta nekem.
YOU ARE READING
𝘽í𝙯𝙯 𝙗𝙚𝙣𝙣𝙚𝙢 𝙛𝙛. | ✔
Teen FictionKezdés: 2021.03.26. Befejezés: 2021. 05. 19. - Futás - mondtam hirtelen, belökve a kaput, ami nyikorogva kitárult előttem, aztán Vivivel egyszerre kezdtünk rohanni a tanyaház sötét ajtaja felé. A gémeskút aljáról egyre hangosabban és egyre gyorsab...