Sen herşeyi yoluna koymak için çabalarsın ama hayat sana acımasızca karşılık verir. Bazen ne yaparsan yap hiç bir şey düzelmez. Sen düzeldi sanırsın ama o son nokta hayatını cehenneme çevirmek için yeterli olur...
MERT'EN
"Tam iki yıldır bu anı bekliyorum." Yüzünde ki sinsi gülüş herşeyi bildiğinin kanıtıydı.
"Halbu ki senin bir kalbin olduğundan bile emin değildim." Namlunun ucu hayla bana doğrultulmuştu. Şoktan çıkmak için gözlerimi hızlıca kırpıştırdım. Acıyla karışık bir kahkaha attı.
"Ama bak sen şu işe ki bizim kalpsiz sandığımız Mert kör kütük aşık olmuş." Düşünür gibi yapıp yapmacık bir şaşkınlık kondurdu yüzüne. "Hemde uğruna yer altı mafya liderinin yeğenini öldürecek kadar. Cidden beni dumura ugtattın." Yüzündeki o yapmacık gülüş yerini saf sinir ve öfkeye bıraktı. "Nasıl birşey sevdiğinin ölümle yüzleşmesi." Elim de ki sigarayı dudaklarıma götürdüm. Bu ibne her şeyi öğrenmişti. İnkar etsemde faydası yoktu. Soğuk kanlı olmalıydım. Olmasamda sorun yoktu Buket'in saçının teline dokunursa onu yok edeceğimi çok iyi biliyor olmalı. Sigaranın dumanını ağır ağır üfledim. Arkamda ki banka oturup namluyu bana doğrultan Akına çevirdim bakışlarımı.
"Sana daha önce de dediğim gibi sevgilini ben öldürmedim. Kendini kandırmaktan ve birilerini suçlamaktan vazgeç. Senin tercihlerin, senin ve sevdiklerinin sonu oldu. Bir katil arıyorsan aynaya bak derim."
Sinirden kan çanağına dönen gözleri her an tetiğe basacakmış gibi duruyordu. Ama buna cesaret edecek yüreği yoktu. Olsaydı da bu durumda olmazdı zaten. Sakince ayağa kalktım. Elimde ki sigarayı yanımda ki çöp kovasına atıp tam namlunun önünde durdum."Şimdi izninle senin yapamadığını yapıp sevgilimin yanında olmak istiyorum." Tam arkamı dönmüştüm ki bir anda durup Akına döndüm. "Haa bu arada eğer sevdiğim kişilere bırak zarar vermesi soluduğu havanın alanına bile yaklaşırsan seni öldürmekten beter ederim uyarmadı deme." Tam bir kaç adım atmıştım ki dedikleriyle yerimde çakılı kaldım.
"Senin bu kadar midesiz olacağını bilmiyordum. Aa pardon sende mide yoktu demi. Artıkları seversin sen. Senin o sevgilini bir de ben elden geçireyim diy- " yumruğumu yüzüne geçirmemle elinde ki silahla beraber yere düşmesi bir oldu.
"Bana bak lan piç o iğrenç ağzına onun adını anarsan gebertirim seni." Ard arda indirdiğim yumruklarla kendimi kaybetmiştim adeta. Birinin beni onun üzerinden almasıyla kendime yeni yeni geliyordum. Emre şaşkınlıkla bir yerdekine birde bana bakıyordu.Baygın şekilde yatan Akına iğrenir gibi bakıp çenesine sert bir tekme attım.
"O s****in ağzı bir daha konusabilecekmi it herif.""Mert neler oluyor. Bu Akın değilmi nasıl olur o öldü. "O kadar sinirliydim ki cevap verecek durumda bile değildim.
"Hortlamış şerefini s****in puştu. Birde aklınca beni tehdit ediyor. Kim lan bu puşt. Buket'e bırak dokunmayı adını bile ağzına alamaz." Etrafımıza yavaş yavaş toplanan kalabalıkla Emre, "Tamam sakinleş sen ben şunu ortadan kaldırayım sen sakinleş. Buket'in yanına git bu tek gelmediği belli Buket tek kalmasın."
"Hiçbir halt yiyemez benim inime gelip beni tehdit etmesi bile ölmesi için yeterli sebep. Al şunu gözümün önünden. Annesine dua etsin yoksa çoktan leşini sermiştim buraya. Annesinin evine bırak gel." Beni başıyla onaylayıp Akını yerden kaldırırken bende kalabalığı aşıp hastaneye girdim.*******
"Buket bedensel olarak iyiydi ama ruhsal olarak git gide daha kötüye gidiyordu." Bu durum canımı çok sıkmaya başlamıştı. Onun acılarına deva olamamak canımı yakıyordu. "Uzman bir doktordan randevu aldım. Dünya çapında çok ünlü bir doktordu. Durumunu anlattıktan sonra uzun bir tedavi süreci olacağını söylemişti. Bugün de ilk seansı vardı ama gitmemek için inat ediyordu. Odadan ve yataktan çıkmıyor her yolu denedim ama naptıysam olmadı. Tek çare sen geldin aklıma. Hayal sen Buket'i benden iyi tanıyorsun. Ona iyi gelebilirsin belki." Hayal dolu dolu gözlerle beni dinliyordu. Son olanların üzerinden bir hafta geçmişti. O günden beri Gül teyze ve Hayal Buket'i yanlarına almak için çok uğraştılar ama Buket hiç birini görmek istemiyordu. Belki Hayal tek giderse onunla bir iletişim kurabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP YARASI
RomanceTam dış kapıdan çıkacakken önüne geçtim. Sıkıca sarıldım. "Nolur gitme beni bırakma sensiz yaşayamam yapma bunu bana." Bir süre öylece kaldı. Kurduğu cümleyle sarılı olan kollarım boşluğa düştü. "Benim onca adamın artığı olan biriyle işim olmaz." Be...