Másnap reggel kézen fogva léptünk be a konyhába, de a következő pillanatban két erős kar szorított magához, és egy csontropogtatós ölelésben eszméltem föl.
– Annyira örülök, hogy épségben meglettél!
Csak egy valaki adhat ilyen mackó ölelést:
– Thor! – nyögtem ki. – Nem sokáig leszek épp, ha ennyire szorítasz.
– Jaj, bocsánat! – tett le. – Csak régen láttalak.
Teleszívtam a tüdőm friss levegővel.
Ha ennyire megviselte az, hogy régen találkoztunk, akkor mély benyomást tehettem rá.
– Ja, nem is tudtam, hogy itt vagy! – néztem Steve-re. – Milyen villám hozott erre?
– A többiek szóltak, hogy kéne egy kis segítség. Mondanom sem kell, jól esett, hogy gondoltok a legerősebb Bosszúállóra – düllesztette ki a mellkasát.
Egy fájdalmas nyögést hallottam Clint és Nat felől. Bizonyára állandó téma lehet ez köztük.
– Én meg tudod, hogy mit nem tudtam? – szegezte nekem. – Hogy ti együtt vagytok! – mutatott kettőnkre. – Ezek szerint nem én nyertem a fogadást.
Még Thor is?!
– És te miben fogadtál?
– Hogy már aznap este összejöttök.
– Alig ismertük egymást! – rökönyödtem meg.
Vállat vont.
A hűtő felé haladva begyűjtöttem egy-egy ölelést Clinttől és Nattől is. Összedobtam egy szendvicset, és leültem enni melléjük.
– Tudod, hogy még mit nem tudtam? – folytatta a félisten.
– Hogy mi az a csocsó? – somolyogtam.
– Azt megbeszéltük, hogy nem emlegetjük fel! – mondta sötéten. – Stark ivadéka vagy.
– Szebben is lehet mondani – jegyezte meg Steve.
– Hagyd! – legyintettem. – Az elején én is így fogalmaztam. Te meg – néztem Thorra –, jöhetnél gyakrabban, és akkor kevesebb meglepetés érne egyszerre.
Éppen kocsma béli kalandjairól mesél Thor, amikor észreveszem a fal takarásában Tonyt, aki int, hogy menjek oda hozzá. Felálltam és követtem a liftbe, miután becsukódott az ajtó, szorosan megölelt.
Remélem ma már több ölelést nem kapok, mert egy évre elegendő mennyiségben volt részem.
– Ne ijessz még egyszer így rám!
– Bocsi, majd legközelebb, ha elakarnak rabolni, akkor mondom nekik, hogy ne tegyék, mert akkor rád ijesztek, és azt nem akarod!
Kibontakozott az ölelésből, és a sérüléseimet szemlélte az arcomon, majd megpuszilta a homlokom.
– Nem bocsátottam volna meg magamnak, ha bajod esik!
Mert a sérüléseim nem esnek a baj kategóriába.
– Miért raboltak el?
Sóhajtottam. Ez hosszú lesz.
Ahogy megérkeztünk az emeletre, a labor felé vettük az irányt. Amit a többieknek is elmondtam, azt most neki is elismételtem.
YOU ARE READING
Jégvirág I. /Befejezve/
FanfictionNovits Alíz éli a megszokott életét. Végzősként iskolába jár, tanul. A fizika és matek órákról elkésik, de mindig gazdagabb lesz egy-egy ötössel. De van egy egyedi része. Egy része, amiről senki se tud. Egy része, aminek az eredetét nem ismeri. Egy...