Egy kicsit megkésve, de megszeretném köszönni a 10.000 megtekintést, illetve a 11.000-t is, és a több mint 600 szavazatot, amit kaptam tőletek a több mint két és fél év alatt.
Ma óriási izgalommal fogom a sztori státuszt befejezettre állítani, mivel múlthét vasárnap elérkeztünk egy számomra igen fontos mérföldkőhöz és lezáráshoz: megosztottam veletek az utolsó fejezetet a Jégvirág első részéből. Természetesen szokásomhoz híven megcsúsztam, az utolsó talán egy-két fejezet helyesírásának az ellenőrzése elmaradt, de majd pótolom, a lényeg, hogy szombat helyett vasárnap, de kiraktam az utolsó fejezetet.
Hosszúra nyúlt a publikálás, marha jókor vettem a fejembe, a végzős évem októberében, hogy én már pedig ezt megírom, igen, írtam is egy darabig, aztán az érettségire való felkészülés került az első helyre, aztán pedig a továbbtanulás jött, azóta pedig ki is léptem a nagybetűs életbe, de büszke vagyok magamra, mert nem hagytam ezt félbe, mint oly sok más ,,hobbimat". Imádtam írni, jó kis alapot adott a későbbi terveimhez, megmutatta, ha kitartó vagyok, és szeretem amit csinálok, akkor nincs lehetetlen, mert bezony, voltak pillanatok amikor úgy gondoltam, hogy hagyom az egészet a francba.
A Jégvirág folytatása reményeim szerint e hónapban érkezik, a nevében még nem vagyok 100%-os. Eddig ,,nagyjából" sikeresen tartottam magam ahhoz, hogy egy hónapban egy fejezetet rakok fel, ezek után is tartani szeretném. Azért nem kis munka összehozni egy fejezetet, mert most már alap, hogy szerkesztés nélkül 10 oldalt írok Wordbe, a teljesen kész meg olyan 7-8 oldal környékén van. Összehasonlításképp az első pár fejezet 2-4 oldal között volt.
Köszönöm mindazoknak is, akik a 20. fejezetnél egy kis – mit egy kis?! – ÓRIÁSI lelket öntöttek belém, a kommentjükkel, nagyon jól esett minden szavuk! 😉
És még egyszer köszönöm mindenkinek, aki olvasta Nora történetét, hónapról-hónapra várták a folytatást, és izgatottan vetették bele magukat az új rész olvasásába, ha meglátták, hogy új fejezetet raktam ki! 😊
YOU ARE READING
Jégvirág I. /Befejezve/
FanfictionNovits Alíz éli a megszokott életét. Végzősként iskolába jár, tanul. A fizika és matek órákról elkésik, de mindig gazdagabb lesz egy-egy ötössel. De van egy egyedi része. Egy része, amiről senki se tud. Egy része, aminek az eredetét nem ismeri. Egy...