Nem gondoltam, hogy ennyire nagy hatással lesz rám ez a film. Pedig ez történt. Tegnap este láttam, de még mindig nem dolgoztam fel az eseményeket. Nem számoltam, hogy hányszor sírtam el magam, - tudni illik rólam, nyilvánosan nem sírok, általában otthon az egyik sarokban engedem el magam, szeretek egyedül szenvedni, - sokszor, de az utolsó tíz percet végig bőgtem. Aztán a stáblista vége is még belém rúgott egy jó nagyot. (Nincs stáblista utáni jelenet, de azért érdemes ott maradni, ha más nem azért, hogy felfogd az eseményeket.) Hazafelé a kocsiban azt mondta a bátyám, hogy nyugodtan engedjem ki, őt nem zavarja. Megtettem. De még csak ezután jött a neheze. Elaludni. Hajnali fél egykor jött ki, de úgy igazándiból, mélyről. De még nem vagyok túl a nehezén. Nehéz visszatérni a valóságba, ezek után, pedig jó lenne, mert mindjárt érettségi.
Az első véleményeket ahogy olvastam, valaki azt írta, hogy máshogy tekint a világra. Na, ez nálam is bejött! Tényleg változott a nézőpontom, de közben el is tört bennem valami, ami már sosem lesz ugyanaz.
A színészi alakítások közül Robert Downey Jr.-t kell kiemelnem. Az elmúlt 11 év - az MCU 11 évében, legjobb alakítása volt, bár a tökéletesnél sosem volt rosszabb. Nem véletlenül RDJ a kedvenc színészem. De természetesen a többi főszereplő is remekelt. A Clint és a Nat közötti kémia egyszerűen fantasztikus volt. Chris Evans szintén fantasztikus, örülök, hogy anno RDJ sikeresen meggyőzte, hogy vegye fel a pajzsot.
A film zseniális, persze vannak logikai buktatói, de ezek most rohadtul nem érdekelnek. Együtt sírtam, nevettem, gondolkodtam, gyászoltam a Bosszúállókkal. Nem karaktereknek hívom őket, mert Ők nem csak karakterek, annál sokkal többek számomra. Mindenkinek a szála tökéletesen el lett varrva. Az Infinity War-nál 3000-szeresen jobb.
Sajnos eljutott hozzám egy nagyon fontos spoiler, de nem akartam, nem tudtam elhinni. Tényleg az történt, de még így is meglepett ez a történés (és megríkatott természetesen).
Rengeteg fordulat van a filmben, végig izzadtam a három órát. A film után egy adag sültkrumplit is nehezemre esett benyomni. Enyhe sokkos állapotban voltam. Ma is alig ettem. Már ha csak a soundtrackot hallgatom, akkor is elszorul a torkom.
Köszönöm a hat eredeti Bosszúállónak: Robert Downey Jr., Chris Evans, Scarlett Johansson, Jeremy Renner, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth. Élő legendákká váltatok!
Köszönöm: Stan Lee, Kevin Feige, Anthony és Joe Russo, a forgatókönyvíróknak, mindenkinek, aki közreműködött ennek az epikus lezárásnak az elkészítésében!
Köszönöm, hogy a tinédzser éveim meghatározó filmjeit készítettétek el!
Thank You Avengers!
YOU ARE READING
Jégvirág I. /Befejezve/
FanfictionNovits Alíz éli a megszokott életét. Végzősként iskolába jár, tanul. A fizika és matek órákról elkésik, de mindig gazdagabb lesz egy-egy ötössel. De van egy egyedi része. Egy része, amiről senki se tud. Egy része, aminek az eredetét nem ismeri. Egy...