"poljubac"

471 21 2
                                    

"malena mislim da si dovoljno pila." uzeo mi je čašu iz ruke i prosuo, kako se usudjuje posle onoga da mi se obrati kretenčina bezdušna.

nisam mogla da verujem šta mi je upravo uradio, stvarno je bio kreten, smejao se dok sam ja bila ljuta i pila više nego što treba, bila sam toliko ljuta da sam ga polila votkom po faci.

"samo si to zaslužio, kretenu!" rekla sam i okrenula se da odem. 

udaljila sam se od šanka, osećala sam se glupo zbog onoga što sam uradila, ali takodje sam bila i ljuta na sebe jer sam se uopšte našla u situaciji da se ljutim na njega, znala sam da neću moći da ga izbacim iz glave, ali za sada, samo sam htela da odem kući i da se naspavam.

čim sam izašla iz kuće osetila sam snažne ruke koje su me povukle, pribio me je do zida, bio je to marko jako ljut i besan, očekivala sam da ću sada dobiti pesnicu u glavu.

"udarićeš me?" počela sam da se derem na njega dok je on ćutao.

"ajde udari me!" sad je počeo već da me zbunjuje.

približio mi se toliko da nam se dah pomešao, nosevi su nam se dodirivali, osmehnuo se i približio njegove usne na moje, bile su tako mekane i nežne, razdvojila sam usne i poljubac se udubio, jezikom je obišao svaki delić mojih usana, moram reći da mi je baš prijalo, zapravo uživala sam, svaki put kad bi pokušala da prekinem on bi me jako držao.

osećala sam se zbunjeno, kao da se sve to dešava u nekom drugom svetu, marko me je ljubio strastveno, njegove ruke su bile svuda po meni, a moje su bile privezane oko njegovog vrata, nisam mogla da verujem da se to dešava, da se toliko promenio nakon što me je tako besno gledao.

"marko, šta radiš to?" bila je to marija ona što se ljubila sa njim, brzo smo prestali ovaj prelepi dogadjaj.

"ljubim se?" drsko joj je odgovorilo što je nju iznerviralo.

"ljubiš se sa ovom prepariranom kozom!?" molim ova kurva misli da je komedijaš, rado bi joj sad polomila svaku kost al nisam htela da se mešam pa sam ćutala.

"dada ajde pali" hladno joj je odgovorio dok je gledao u mene.

"jebi se marko!" nadrkano se izdrala, dok je odlazila prokomentarisala je dovoljno glasno da je čujem "videćeš ti ivana! zapamtićeš me"

"mislim da je ovo bila loša ideja?" tiho sam mu rekla dok smo odlazili ka kolima, otvorio mi je vrata kola i otišao na vozačevo mesto, vezala sam pojas pa smo polako krenuli.

"ko je ona?" pitala sam kako bi znala skim imam posla.

"spavao sam sa njom dva,tri puta pa sad misli da ima nešto izmedju nas" (Prevrnuo je očima) hladno je rekao dok me je gledao u oči.

"mhm" Iskreno nisam znala šta da kažem.

"dobro, pusti sad nju" marko

"nisam rekla mami da idem na žurku, najebala sam"

"znači kad dodješ kući čeka te kazna" počeo je sad malo da me zajebava.

"samo se ti šali, ivana večeras kući ne ide!"

"onda ideš kod mene!" nije da nisam htela da idem al želim polako da ide ovo, moramo da pričamo o onom što se desilo.

"jel to opet neki pokušaj da me jebeš?" ironično sam ga pitala.

"nebi se bunio!" kakav kreten, kolko me nervira.

"mhm" Nisam htela da se raspravljam pa sam se prepustila da me vodi de oće.

nakon 30 minuta vožnje stigli smo kod njegove kuće, imala sam milion pitanja da ga pitam, al nisam htela da ga ispitujem ko neka koza, ušli smo u kuću, njegovi roditelji su nas pogledali na blic i nastavili da gledaju tv.

"dodji ovamo, pusti njih.." odvukao me je u njegovu sobu, izgleda da nije u dobrom odnosu sa roditeljima.

"osećaj se kao kod kuće" marko

"aham"

"pa ivana odakle si došla?" marko

"iz Beograda"

"šta te dovodi ovde" marko

"porodični problemi uglavnom"

"jebiga mala" marko

"šta je sa tvojima?"

"duga priča.. ne zamaraj se time" marko

"okej.." nisam htela više da ga ispitujem oko toga..

sve se ovo nekako brzo dešava.. moram da pazim sta radim..


Samo moja malaWhere stories live. Discover now