(dva dana kasnije..)
od ranog jutra je bilo živahno.. 2 sata sam objašnjavala mami šta se desilo i zašto imam masnice po telu, nekako sam smirlia situaciju ne znam ni ja kako, bitno da je sve uredu.. obukla sam se i krenula kod anje, provešćemo zajedno vikend, dosla sam kod nje gde su me na vrata dočekali njeni roditelji, baš su fini prema meni, uvek bili.
"ćao ivana" anjina mama, dočekala me je sa velikim osmehom.
"dobar dan" zagrlile smo se pa smo ušle unutra.
"kako si mi" pitala me je dok smo išli ka dnevnoj sobi, a ja joj uzvratim kroz osmeh i ako me je bledo gledala kad je uvidela modrice na meni, "top sam". ali verovatno me je razumela pa nije htela ništa da ispituje, sva sreća.. još mi fali da moram i njoj da objašnjavam.
"kako ti je mama" nastavila je da me ispituje, ovaj put za mamu.
"pa dobro je, muče je malo na poslu ali drži se" rekla sam iskreno.
"izdžaće ona to, jaka je" am
"znam"
"anja ti je gore u sobi, još nije ustala iz kreveta" am
"okejj, hvalaa.." klasična anja, nije me ni čudilo.
"ništa ivana, lepo se provedite" am
ulazim u anjinu sobu bez kucanja, stvarno je ležala, okreće se prema meni, mislim da joj je laknulo kad je videla mene umesto njene mame. "ejj".
"ejj" ustaje sa kreveta i dolazi mi u zagrljaj, "dobro je pa si ti.. ovi moji me smaraju ceo dan". rekla mi je smorenim licem. "šta da ti kažem ni ja nisam imala baš lepo jutro.." odgovorim joj.
"imam planove za danas, sve sam spremila" menja temu anja, što je i najbolja ideja.
"nisam ni sumnjala u tebe" kažem joj kroz smeh iskreno, ona je uvek ta koja sve isplanira unapred, pored nje nikad čovek ne mora da mozga i razmišlja kad je ona tu.
"pričaj" radoznalo kažem kako bi saznala koji je plan smislila ova luda glava.
"prvo ćemo gledati film After 3" anja
"onda ćemo ići na bazen sa momcima, sve smo se dogovorili" anja
"sve ste se dogovorili bez mene, toliko o tome da provedemo samo ja i ti vikend" strašnoooo, mada iskreno nije loš plan, samo što ću morati opet da budem sa markom posle onoga.. ujela sam samu sebe za jezik čim sam spomenula njegovo ime.
"da si znala ranije verovatno bi se bunila, moralo je ovako" anja
"to si u pravu.." ima istine realno.
"ne ljutiš se?" anja
"ne bree, svidja mi se plan"
"superrrr onda" anja
"idem po laptop!" Anja
"važi ja cu pospremim malo krevet"
"doneću i grickalice" anja
"vazi"
nakon što smo sve sredile, gledale smo film i uživali, mada nije bio baš top film kao i prvi deo.. moglo je to i bolje, prošlo je 2 sata pa smo počele da se spremamo za bazen.
"rekao mi je damjan da će bazen biti prazan, samo mi, poznaju vlasnika" anja
"ne čudi me.. mada to je još bolje hahaha" verovatno je i taj jadan vlasnik bio žrtva njih ahahaha.
"mislim da je vreme da obučemo nešto provokativno hahaha" rekla je anja što mi je dalo jednu dobru ideju.
"dobra ideja" saću da se sredim tako da ne može da mi odoli, videće on, ima da ga isprovociram i to dobro, jesam luda majke mi.
oblačim svoj kupaći koji je naručan iz italije, inače je baš provokativan, obline mog tela su se lepo ocrtavale i pokazivale, naravno ne vidi se ništa što ne treba. obukli smo letnje šorceve i kratke rukave preko, dok ne dodjemo tamo, ipak treba doći do tamo, spakovala sam nam peškire u torbu pa smo polako krenule napolje, marko i damjan su nas čekali ispred kuće u kolima, sele smo pozadi.
"deste devojke" viknuo je damjan.
nije ni sela kako treba već je uspela nekako da se dočepa damjana i da mu krne žvaku, i ako je on sedeo napolje, strašnooo, iskoristila sam priliku pa sam se javila marku koji je sedeo na vozaćevom mestu.
"ćao kretenu" namerno sam naglasila to kretenu, kad on već mene zove mala mogu i ja njemu neki nadimak da dam realno.
nasmejao se i odgovrio "ćao mala". stisao je gas pa smo krenuli ka gradskom bazenu, kako ovaj mentol brzo vozi stigli smo za nekih 8 minuta do tamo, vozi kao da mu se ne živi, dobro je pa smo svi stigli u jednom komadu.
(...)
marko me je uhvatio sa ledja i bez ikakvog upozorenja skočio u bazen sa mnom, nisam očekivala ovaj potez pa sam vrisnula i to baš jako moram da priznam, kakva budala, zajedno smo izronili iz vode.
"ti si lud!" rekla sam mu kroz smeh, a on je samo potvrdim.. "hahaha jesam" marko
"nije smešno kretenuuu" pravila sam se da sam ljuta.
"meni jeste, nisi videla svoju facu haha" haha baš smešno.. budala, mahnula sam rukom i prsnula ga po faci, pa prevrnula očima.
"nene nemoj da prevrćeš tim crnim okicama, da ti ne ostanu gore" nastavio je da me zajebava.
"jojjj marko ne seriii" krenula sam da pliva ka ivici bazena, srce mi je kucalo ubrzano od uzbudjenja, pogledala sam ka anji koja se smejala zajedno sa damjanom, budale, umesto da me podrže. marko me je pratio u stopu, smeškajući se svojim zavodničkim osmehom, jebeno ima prelep osmeh, osetila sam leptiriće u stomaku, a moje srce je krenulo još ubrzanije da kuca.
zaustavio me je i povukao ka njemu, "baš si jebozvana u tom kupaćem!" šapnuo mi je na uvo kako ga nebi čuli ostali.
"mhmm" pokušao je da me poljubi ali sam se izmakla na vreme, e neće moći tako lako.. mogu i ja malo da igram.
kada smo izašli iz bazena sada sam ja bila ta koja je pokušala njega da gurne u bazen, ali ne i uspešno, u trenutku kada sam ga gurnula uhvatio me je za ruku i povukao za njim, zajedno smo se ponovo spustili u vodu, prskajući se i smejući se kao deca.
"mogu nešto da te pitam?"
"reci" marko
"zašto se tako ponašaš?"
"kako?" marko
"odvratno, vidiš da možeš da budeš i dobar" rekla sam iskreno, kad bi mogao ovakav da bude uvek..
"nekad se ponašaš tako hladno da te boli kurac za sve"
"nije daleko od istine" marko
"znači i ono izmedju nas je bilo ništa?" zapitala sam ga.
"nisam to rekao ivana.." marko
"ali si mislio.."
u tom momentu su došli damjan i anja pa smo prekinuli ovaj razgovorm možda je i bolje tako, bolje nego da se opet posvadjamo.
"vidim vi se već zabavljate" pokušao je damjan da nas isprovocira.
"sigurno" rekla sam ironično.
pridružili su nam se u bazen pa smo svo četvoro plivali i pričali o svakakvim glupostima, bilo je baš lepo, svi smo zapravo bili srećni, čak je ovo bilo dugo vreme a da se ne posvadjam sa markom, vreme je tako brzo prolazilo dok smo se zajebavali, a onda..
jednom trenutku, dok smo se svi zajedno zabavljali, odjednom su u objekat uleteli pripadnici policije, držeći nas na nišanu svojih pištolja, osećaj šoka i straha prošao je kroz mene. nisam mogla da verujem šta se dešava i zašto smo bili meta policijske intervencije.
YOU ARE READING
Samo moja mala
Teen FictionIvana se seli u novi grad kako bi započela novi život. tamo upoznaje Marka, zagonetnog i karizmatičnog mladića koji je u lošem društvu. Na prvi pogled, privlačnost između njih je očita, ali njihov odnos pun je izazova, sukoba i ljubomora dovode ih d...