stigli smo do Tamiša i krenuli pešice ka splavu, nakon nekoliko minuta hoda, stigli smo do splava gde su već bila dva momka, stefan i milan. damajn nas je upoznao sa njima pa su nam rekli da čekamo još neku ekipicu.
"evo ih napokon" prokomentarisao je marko.
kada sam bacila pogled iza ugla i ugledala ko dolazi, pao mi je mrak na oči, bila je to ona devojka sa žurke koja se ljubila sa markom i još neke devojke.
"gde ste bre do sad" prodrao se damjan, a marija mu uzrvrati "polako srce" pogledam ka anji i vidim kako se u njoj polako izvija ljutit pogled, biće ovo duga noć.. kad su se svi pozdravili i izljubili napokon smo krenuli na splav, trudila sam se da ignorišem koliko mogu tu mariju.
na splavu je bio postavljen roštilj i puno alkohola, svi su se popeli na splav, naravno ja smotana se poslednja penjem što je marko primetio, pa mi je pružio ruku da me pomogne da se popnem na splav, svi su ga čudno gledali, ali nisu postavljali pitanja.
marko je odvezao kanap na kojem je bio vezan splav, a veslali smo niz tamiš dok nismo pronašli idealno mesto, sa obe strane obale bila je šuma, a mi smo stajali na sredini tamiša. bilo je predivno slušati zvuk ptica i vode, anja se nije odvajala od damjana, očekivano, samo zbog njega je i došla ovde haha. marko, stefan i milan su pričali neke priče, ali ja nisam obraćala previše pažnje na njih, već sam uživala u predivnoj prirodi.
"flopi se sećaš kad smo bili krali odeću iz marketa i preprodavali" milan
"da jbt, to su bili ludi dani.." marko
"a kad smo uleteli u dvorište kuće i ukrali 2 kokoške da bi jeli piletinu hahahah" damjan
"hahahahaha de se toga seti brale" stefan
"pa kad je nas kenjac povraćo dok je gledo kako koljemo kokoške hahaah" marko
"hahahahahah" počeli su svi da se smeju, kakvi ludaci, šta su sve radili..
malo je vetar počeo da duva pa je postalo hladno, počela sam da drhtim, a marko je to primetio i skinuo svoj duks i dao ga meni, nije mu bilo briga da li će neko drugi videti.
"uzmi"
"biće tebi ladno onda" nisam želela da se on smrzava zbog mene.
"neće, ne brini" ali je insistirao.
"u redu, Hvala ti" tiho sam mu rekla sa velikim osmehom, uzela sam njegov duks i obukla, bio mi je malo veliki ali moram da priznam slatko mi je stojao.
"ništa malena" namignuo mi je i uzvratio istim osmehom.
marko je ostao u kratkim rukavima majci ali nije mu bilo uvopšte ladno, njegov miris na dukseru je bio predivan, osetila sam ruku koja me je obgrlila, povukao me je ka njemu i zagrlio, naslonila sam glavu na njegovo rame i uživala. damjan i anja su takodje bili u ovoj situaciji, išlo je sve po planu kako treba.
ali onda dolazi marija do nas i kvari celu situaciju, izvadila je travu iz džepa i dala marku, "evo po dogovoru" koji je uzeo odmah, nisam bila ljubitelj droga i nikada nisam ništa uzimala, ali sam se odlučila držati po strani i ne osudjivati druge zbog njihovih izbora, sve je dobro dok ne pretera i u okej količinama.
puštena je neka tehno muzika dok su duvali, anja i ja smo se pomerile sa strane na drugi deo splava, gde smo razgovarali i opalili par slefija hahaha.
"da sam znala da prave jebarnik nebi nikad prihvatila" malo smoreno je komentarisala anja.
"bilo je sve top dok se ove kurve nisu pojavile" anja se samo nasmejala na moj odgovor i nastavila da priča o nekim drugim temama.
ubrzo su nam se pridružili damjan i marko, koji su se očigledno dobro zabavljali, iz daljine su se videle crvene oči.
"zašto ste se udaljile?" pitao je damjan.
"malo smo pričale" odgovorila mu je anja.
marko mi je pokazao očima pa smo se udaljili malo od njih i sedeli sami na ivici splava takodje, pogledala sam unazad i videla ove ostale stefan,milan, marija i još neka devojka koje su već zauzele momke i rade znate već šta..
"sve okej?" pitao me je zabrinuto marko.
"mhmm" više sam ćutala i gledala u vodu.
naslonila sam se na njegove grudi pa smo zajedno uživali u pogledu.
VOUS LISEZ
Samo moja mala
Roman pour AdolescentsIvana se seli u novi grad kako bi započela novi život. tamo upoznaje Marka, zagonetnog i karizmatičnog mladića koji je u lošem društvu. Na prvi pogled, privlačnost između njih je očita, ali njihov odnos pun je izazova, sukoba i ljubomora dovode ih d...