Izašla sam iz sobe i otišla u kupatilo da se istuširam i obavim higijenu, nakon tuširanja, stavila sam omiljenu kremu za lice, nanela šminku i izabrala savršenu nijansu karmina za ovu priliku. otvorila sam ormar i izvukla najlepšu haljinu koju sam imala, stajala je na vešalici kao da čeka da je obučem za neko posebno veče. obukla sam je i pogledala se u ogledalo, moram da priznam ova haljina me je učinila prelepom, otišla sam do sobe gde su bile Anja i tamara, a njih dve su me dočekale sa oduševljenjem.
"wow ivana izgledaš predivno!" rekla je anja dok me je ocenjivala od glave do pete.
"da, stvarno izgledaš sjajno", složila se tamara, neskriveno impresionirana.
"hvala vam! potrudila sam se" rekla sam kroz osmeh.
nisam mogla da ne primetim kako me ne skidaju pogledima, ali nisam se osećala neprijatno. U stvari, osećala sam se bolje nego ikada pre, znala sam da sam uložila puno truda u svoj izgled i drago mi je bilo što su primetile.
"oće li marko biti tamo?" ne znam ni sama zašto sam pitala.
"zašto te to zanima?" pitala me je tamara sa čudjenjem.
"zaljubila se do ušiju" sa kezom me je zajebavala anja.
"ne serite vas dve nego se spremaj te." Glasnim tonom sam im uzvratila.
"dobro dobro" Anja.
nakon pola sata, bile smo spremne sve tri. anja je nosila kratku crnu haljinu sa otvorenim ledjima i cipelama sa visokom potpeticom, dok je tamara izabrala elegantnu svetloplavu haljinu sa cipelama na vezanje, obe su izgledale prelepo.
"ivana, mislim da je vreme za slike, nismo dugo izbacivale." Anja
"upravu si"
"idemo" Tamara
ova slika je prelepo ispala pa sam je odma izbacila na insta, završili smo slikanje pa smo nastavili ka odredištu de se nalazi žurka. Kako smo se bliže bile, počela sam da razmišljam o onom kretenu, dali ce biti tamo, zašto se uopšte zamaram mislima.
... (sat vremena kasnije)
posle malo dužeg puta stižemo do lokacije, unutra je bilo mnogo ljudi, a muzika je grmela iz zvučnika, svetla su bila prigušena, a prostorija je bila ispunjena dimom od cigareta, ljudi su se provodili, igrali i pili, a mnogi su se znojili od vrućine i energije koja je vladala, u pozadini su se čuli zvuci različitih muzičkih žanrova, od popularnih hitova do elektronske muzike koja je dizala adrenalin i atmosferu.
"ovde je ludo" rekla je Anja.
"da, baš je puno ljudi." složila sam se sa anjom.
pogledom sam pretraživala prostoriju u potrazi za markom, ali nisam ga videla, možda je bio negde drugde ili se još nije pojavio, ipak, odlučila sam da ne razmišljam previše o tome i da se opustim i uživam u večeri sa svojim prijateljicama.
Marko P.O.V
kupim psiha i mikija, kenjac je odlučio da ne ide na žurku ne znam ni ja zašto, udaram po gasu i krećem polako ka lokaciji, nakon pola sata vožnje, stigli smo do kuće gde se održavala žurka, u trenutku kad sam ušao unutra, osetio sam gužvu i buku a miris alkohola me je dočekao, uzeo sam pivo iz hladnjaka i pridružio se psihu i mikiju.
"ćao macane" okrenuo sam se i ugledao onu kurvu mariju, jebao sam je 2 puta.
"desi mala" hladno sam joj odgovorio.
"si za neki provod mmm" rekla je tiho.
"uvek!" prihvatio sam kako bi sklonio razmišljanja prema ivani.
dok sam se ja zabavljo ovom kurvom, damjan je takodje našao neku, baš je lako naći zabavu na žurci, uzimao sam gutalj po gutalj piva sve brže i brže.
"miki počasti se malo" pokazao sam očima ka marijinoj drugarici koja je sedela pored.
miki je klimnuo glavom i ustao da predje preko kod te drugarice, dok sam pijuckao pivo, primetio sam da je gužva sve veća, a muzika sve glasnija, okrenuo sam se ka mariji i krenuo da je ljubim u vrat, dok je ona rukom prelazila po mom telu, ali u tom trenutku, primetio sam nešto što me je iznenadilo, ivana je stajala na drugom kraju prostorije, gledajući u moju stranu.
Ivana P.O.V
počeli smo svi da pijemo votku, priznajem malo sam popila al malo me i uvatilo, nisam baš najbolje podnosila alhokol, al svesna sam šta radim, počeli smo svi da igramo, brujala je neka tehno muzika koju ne znam al bila je predivna za ovakvu priliku. od jednom prestajem da djuskam čim sam ugledala onog kretena marka kako se žvalavi sa nekom kurvom, baš me je naljutio sad i ako sam znala da je takav, razočarenje sam imala u sebi, otišla sam na šank i zatražila još votke, obično ne pijem alhokol al sad sam malo preterala može se reći.
uzimala sam čašu po čašu, bila sam jako besna ne znam ni ja zašto, osetila sam kako mi se malo manta nakon prevelike doze votke, primetila sam da je krenuo ka meni pa sam sklonila pogled.
Marko P.O.V
ostavio sam mariju koja se nadrkala posle tog postupka, odlučio sam da pridjem ivani, stoji tamo sama na šanku i pije. kad sam joj prišao video sam da je baš ljuta iz nekog razloga a i pijana, nije htela da me pogleda.
"malena" tiho sam joj šapnuo pored uveta.
"šta oćeš ti?" besno je viknula dok je pila votku.
"što smo tako ljuti?" bila mi je pomalo smešna a i slatka u isto vreme.
"ko ti je ona?" pogledala me je ljutitom facom.
"opa, smo to ljubomorni?" počeo sam malo da je nerviram jer je pijana.
"ja ljubomorna na tebe? samo sanjaj" sad me je napokon pogledala.
"nego ne možeš mene da muvaš i sutradan budeš sa drugom." znao sam da ću joj se svideti kad tad.
"od kad to malena?" počeo sam da se smejem.
"ti si kreten znaš?" uzela je čašu votke i polila me po faci, sva sreća pa su svi pijani niko neće ni znati..
BINABASA MO ANG
Samo moja mala
Teen FictionIvana se seli u novi grad kako bi započela novi život. tamo upoznaje Marka, zagonetnog i karizmatičnog mladića koji je u lošem društvu. Na prvi pogled, privlačnost između njih je očita, ali njihov odnos pun je izazova, sukoba i ljubomora dovode ih d...