"upoznavanje"

267 13 4
                                    

Počeli smo oboje da smejemo, naravno mislio je pervezno cccc, skupila sam sve sudove i lepo oprala, pomogao mi je da vratim sve na svoje mesto, pa smo brzo završili sa čišćenjem. posle toga smo otišli u krevet jer naravno meni se spava hahaha, ali nije prošlo bez nečega, bilo je tačno ono što je on naglasio..

10 minuta razgovora u krevetu kasnije..

"da probaš nešto novo" šaputao mi je marko na uvo.

"ajde, baš da vidim šta to kretenu" htela sam da igram njegovu igru.

"okej, opusti se" rekao je smirenim tonom pa prešao na stvar.

znala sam šta će sad da sledi ali nisam se bunila. spustio se dole do mojih nogu i polako otkopčao moje farmerke, telo mi je odmah počelo da gori, zatim ih je svukao, sad sam ostala bez farmerka, skinuo mi je gaćice i polako počeo da se igra sa mojom vaginom, stavio je jezik i počeo da liže, bio je prelep osećaj, malo je peckalo a i golicalo u isto vreme, uživala sam, kasnije je prešlo u pravu strasnu noć khm.. jebiga desilo se.

(...)

Marko P.O.V

otvaram oči i vidim nju, odma mi je lakše, spava mi na grudima, uspevam da ustanem a da je ne probudim, izlazim iz sobe i vidim da su moji došli, eh mogli su još malo da ostanu u selu.

"ko ti je ta u krevetu?" pita ćale.

"devojka" a ja im hladno odgovorim.

"lepo što si nas obavestio" ćale

"budite pristojni bar malo jebote, važno mi je ovo" rekao sam iskrenim i ozbiljnim glasom.

"dobro sine"  bar je keva razumela, nadam se.

odlazim u wc i pisam, pa umijam lice i perem zube, kad sam se vratio u sobu video sam nju kako otvara oči, probudila se.

"jutro mala" rekao sam joj dok sam joj mazio glavu, bila je preslatka, šta bi dao da se svako jutro budim pored nje.. nadam se da će tako biti.

"dobro jutroo bebo" odgovori mi ona sva srećna.

"kako si spavala"

"odličnooo" ivana

"slušaj, došli su moji, tako da ću te sad upoznati sa njima" smoreno sam joj rekao, valjda neće biti neko sranje, molim te bože, tražim od tebe samo jedan normalan razgovor da bude..

"pa dobro, biće mi drago" bila je srećna što će napokon upoznati moje, a ja ne znam šta ču.

"nemoj da zameriš ako kažu nešto" valjda neće..

"ne brini bebo" ivana

sredila se malo i obukla, stavljamo oboje parfem posle večerašnje burne noći, nismo se ni istuširali hahaha, odlazimo u dnevnu sobu gde su sedeli moji i čekali da se pojavimo, valjda će biti sve kako treba ponovim još jednom u sebi pa pridjemo mojima.

"da vas upoznam" došli su blizu nas.

"ovo je ivana, moja devojka" pretstavio sam je mojima, za sad su normalni to je dobar znak.

"drago mi je" rekla je ivana sa osmehom, lepo su se upoznali sa njom na sreću, dobro je nisi nešto mračili, dobro je prošlo.

"odakle si ti ivana" keva

"iz Beograda sam se preselila ovde sa mamom" ivana.

"pa dobro nam došla" nisam ovo očekivao od keve.

"hvala vammm" ivana se ponašala baš pristojno.

"idemo sad" pokušao sam da skratim ovo sve, obe su me pogledale.

"gde idete?" pitala je keva, ko da je bitno kevo..

"na jedno mesto" rekao sam joj.

pozdravili su se pa smo krenuli, izašli smo iz kuće pa zatim ušli u kola.

"vidiš da su bili dobri" dok sam palio kola.

"prvi put u životu.." bio sam iznenadjen iskreno.

"gde idemo?" videla je da ne želim o tome pa je promenila temu.

"sobzirom da nismo otišli u školu idemo malo da uživamo"

"jaooo jebote, zaboravila sam na datumm, ubiće me mama" ivana

"neće"

"oče veruj mi" ivana

"neće, nedam"

"vidi ga, od kad si ti to postao tako dobar" ivana

"ja dobar? nikad"

"hahahahaha" ivana

bilo je jutro, pa sam rešio da je odvedem da jedemo nešto, mogli bi kod hala leskovac, odlične pljeke imaju, kad smo stigli do mesta izašli smo iz kola i seli na mesto za sedenje, otišao sam i naručio dve pljeskavice i dve kole.

"prvo da jedemo pa tek onda idemo negde" odgovorio sam joj dok me je ispitivala gde to idemo, ali nisam još hteo da joj govorim.

"zašto mi ne kažeš samo, ne volim tajne" ivana

"strpi se"

"dobro dobro" ivana

kad su pljeskavice bilo gotovo zajedno smo jeli i uživali, malo smo pričali o budućem životu i svemu, baš smo se lepo ispričali, mada u zadnji priod je baš mirno, nema sranja, nema tuča, ničega, plašim se da planiraju nešto, nisu džabe slali one slike.. moram biti u pripravnosti zbog ivane.



- nešto kraći deo jebiga. -

Samo moja malaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant