"sukob"

429 19 3
                                    

Ivana P.O.V

iznenada ispred nas se desio sukob verovatno navijačkih grupa.. uvek mora neka tuča da bude naravno.. počeli su da se biju i guraju, pa sam naravno ja pala dole kad je jedan naleteo na mene.

"PREKNI ALO" počeo je vodja da se dere na mikrofon

"ODMA DA STE PREKINULI BRE" vodja

napokon kad su se razdvojili, bilo je par krvavih glava, sve se smirilo, i naravno videla sam marka, i po običaju on je umešan u ovoj tuči.. strašno, nakon nekog vremena je i on mene ugledao pa su nam se pogledi spojili, krenuo je ka meni.

"malena otkud ti ovde" pitao me je dok je polako ostavljao osmeh na licu.

"nisam ti rekla, i ja navijam za zvezdu" kao da sam mu se još više svidela po njegovoj reakciji kad je čuo ovo iz mojih usna.

"to mi se svidja" namignuo mi je što me je malo nasmejalo.

"a vidim ti opet u tuci?!" sad sam bila ja ta koja je provocirala kroz šalu.

"ovaj put nisam ja kriv haha" počeo je da se smeje.

"strasnooo" u tom trenutku sam se vratila u realnost i setila se da je anja pored mene.

"mhmm ovo je anja, moja drugarica" rešila sam da ih upoznam.

"ćao ćao" pružio joj ruku pa su se pozdravili.

"mogu da ti ukradem ivanu na pet minuta" pitao je anju.

"naravno, tvoja je" počela je sad i anja malo da me zeza koliko vidim, krenula sam za njim pa smo se udaljili od gužve ne znam ni ja zašto, ovde smo smo mogli normalno da razgovaramo bez galame i gužve.

"predivna si u zvezdinom dukseru" šapnuo mi je na uvo pa su mi leptirici u stomaku proradili.

nisam znala kako da odreagujem na njegove reči osim što sam se nasmešila "hvala tiii marko" nasmešio mi se pa nakon par sekundi prešao na stvar.

"dodji posle kod mene kući" nije me ni pitao dali želim, bukvalno mi naredio ali nisam se baš ni bunila.

"zašto?" radoznalo sam pitala. 

"samo dodji, videćeš" nije hteo ništa da mi govori.

"uredu kretenu" nasmejao se na nadimku kojem sam mu dala, pa mi nekim čudom prišao i poljubio u obraz koji je još više nadražio moje telo da gori, osetila sam miris njegovog parfema koji je koristio.

 "vidimo se mala" pozdravili smo pa smo se razišli, on je otišao prema toaletu dok sam ja krenula da se vratim kod anje.

... 50 minuta kasnije

utakmica se završila, Zvezda je pobedila Napredak 5:1, ustale smo sa stolice i krenuli da se penjemo niz stepenice, izlazimo sa stadiona, napolju je velika gužva, svi su uglavnom išli po putevima, saobraćaj je bio usporen, svi autobusi su bili puni pa nismo uspele da udjemo.

"šta ćemo sad ivana, ovo je bio zadnji" rekla je razočarano anja.

"ne znam, možda ima voz"

"čisto sunjam" anja

crni golf je stao pored nas, otvorio je prozor, bio je to marko.

"trebali prevoz?" ko da je znao.

"treba!" odmah ko iz topa je prihvatila anja, znam dobro zbog koga, damjan je sedeo pozadi.

"ajde upadajte" viknuo je marko kroz prozor.

anja je sela pozadi jer je tamo sedeo damjan, pa sam ja morala da sednem napred kod marka, zatvorila sam vrata i vezala pojas pa smo polako krenuli ka pančevu. uglavnom je bila tišina, na radiju je bila puštena neka rep pesma koju prvi put čujem, marko je pušio cigaru dok je vozio i povremeno bacao pogled na mene, moram da priznam ni ja nisam skidala pogled sa njega.

a ovo dvoje pozadi su već uveliko ušli u spiku, očekivano, anja nikad ne gubi vreme, trebalo nam je malo više vremena da se probijemo kroz gužve ali smo uspeli nekako da sitgnemo u pančevo.

"idemo na splav, oćete sa nama?" pitao je damjan.

"bilo bi lepo, mislim ako ivana oće" rekla je anja pa su svo troje bacili pogled ka meni, realno što da ne, moglo bi ovo dobro da bude, takodje ne želim da anja propusti šansu zbog mene.

"što da ne" odgovorila sam sa osmehom, marko je sve vreme ćutao i vozio, poslala sam mami poruku pa smo krenuli svi ka njihovom splavu, objasnili su nam da se nalazi kod tamiša i da je bukvalno njihov, žele da naprave malu žurku povodom pobede na današnjoj tekmi.

Samo moja malaWhere stories live. Discover now