"vidim, to je njegova krv?" pitala me je, dok me je gledala nedužnim okicama, kako neko uopšte može da digne ruku na ovako prelepo i preslatko biće..
"naravno" potvrdio sam se pa joj je vidno laknulo.
nakon male tišine napokon je progovorila "marko jebote.. nisi trebao da ga biješ zbog mene.."
"da trebao sam jebote, nemoj da me nerviraš sad" kako bre nisam trebao.. trebao sam da ga ubijem odmah na licu mesta, nisam trebao ni da te pustim da ideš sa njim.
"ali..." pokušala je nešto da kaže ali sam je prekinuo, ne zanima me. "ivana, nema ali.." odustala je pa nastavila da pere sudove dok sam ja stojao pored nje.
Ivana P.O.V
bila sam na česmi i prala sudove dok smo pričali, bio je iza mene tako blizu da su nam se tela dodirivala, stavio je ruku na moj stomak i polako mazio, moje telo je počelo da gori, priznajem bilo mi je lepo.. ne mogu da verujem da je bio zabrinut zbog mene, nekad ga stvarno ne razumem.
"šta to radiš?" pitala sam ga radoznalo.
"ono što želim" prošaputao mi je na uvo.
"prekini" a ja mu isto uzvratim tihim glasom, koji naravno nije poslušao, gad.
"šta ako neču?" polako je spustio ruku ispod gaća i došao do moje vagine.. telo je počelo još više da mi gori, počela sam polako da se znojim.
"videće nas neko!" rekla sam iskreno, nismo sami.. šta ako dodje neko u kuhinju i vidi sve ovo..
"neće" bio je samouveren u sebe.
"mhmmm" nisam mu ništa odgovorila, samo sam prevrnula očima na šta se on nasmejao, počeo je da mi masira vaginu sve brže i brže pa sam počela malo sa uzdasima i stenjanjem.
"polako mala" počeo je da me zajebava malo.. na šta sam skroz pocrvenela, ovo je za mene sve novo, prvi put me neko dodiruje ovako.. moram da prizanm da mi je prijalo.
"mrš" rekla sam kroz šalu, lako sam zaboravila na svadju i ono što me je lagao i prepustila dogadjaji.
"jel ti se svidja?" pitao me je a ja mu na to potvrdim da mi se svidja, "mhmm" u ovom trenutku me nije zanimalo dal je ispravno ili dali me samo koristi, bilo mi je stvarno lepo..
gurno je prste u mene i brzo izlazio,ulazio u mene.. počela sam malo glasnije da stenjem pa je stavio ruku na moja usne da nas nebu čuli ostali.
"svršiću" rekla sam mu.
"ne još" prošaputao mi je marko.
"ne mogu da izdržim više.." govorila sam iskreno. čula su se škripanje vrata pa smo se brzo razdvojili i prekinuli ovaj dogadjaj.
"stigao si lave" bio je to damjan, nadam se da ništa nije video, mislim da smo se na vreme razdvojili, bar se nadam da je tako.
"jebo sam kevu onom luki" marko se pravio kao da se ništa nije desilo, što mi se svideo, nije se pohvalio.. to je bitno.
"ajde dodjite ovamo" pozvao nas je damjan da se pridružimo ostalima, verovatno ga je anja poslala da dodje po mene neznajući da je marko tu.
"ajde idemo" složili smo se oboje pa krenuli u sobu.
marko mi je prišao i šapnuo, nastavićemo ovo i namignuo, ovo je njemu verovatno bila sam igra.. a meni.. prvi put sam nekome dozvolila da mi radi nešto ovakvo, osećaj je bio lep ali verovatno sa pogrešnom osobom..
Marko P.O.V
"uništio si luku a?" sa ponosom me je pitao stefan, svi su znali da ću ga ubiti od batina, pa me nisu ni sprečavali.
"naravno" rekao sam sa velikim egom, samo da ga vidim još jednom da joj pridje, neće više videti belog dana. "više nije pretnja".
damjan mi je doneo čistu majcu kako bi promenio ovu krvavu koja je bila puna lukine krvi, mogu misliti šta li radi sad, verovatno leži i plaće ko pičkica.
"hvala brale" zahvalio sam se damjanu, a on mi odgovori "uvek".
"ivana kako si ti?" pitao je stefan jer je video da je dosta uznemirena, baš se pitam zbog čega hahahaa, ne može reći da joj nije prijalo..
"dobro sam.." odgovorila je dok je polako pokazivala lažan osmeh.
"neće te više niko dirati dok sam živ, ok?" rekao sam joj iskreno, neću dopustiti da je niko više pipne, naravno sem mene, uvek si bila moja i bićeš mala..
"okej.." nakon razgovora se napokon opustila, kolko mi je jebeno žao što se ovo desilo.. lepo sam joj rekao da prekine sa njim ali nije me slusala..
"ivana, dali je trazio nesto od tebe prenego sto te je tukao?" pitao je damjan sa razlogom, trebali bi znati zašto je do ovoga došlo, verovatno neka osveta ili provokacija.
"amm, jeste, ispitivao me je gde ste sakrili drogu, govorila sam mu da ne znam, nije mi verovao.." rekla je pomalo razočarano.
"kakav govnar mamu mu jebem" prokomentarisao je damjan.
"sad su se sklopile kockice" rekao je stefan, "sigurno nas je on drukao policiji".
"ali sa kim radi.." zapitao se damjan, pa i ja, a onda sam skapirao, garant radi sa onim krimosima što su nas pratili.. ovih dana nisu ništa radili kao da se sve smirilo i onda ovo.. sad mi je jasno skroz.
"neko jak stoji iza njega i nije sam" rekao sam ostalima, pa su skapirali o čemu se radi. nakon 2 sata bleje u stefanovoj kući, svi smo se razisli i otisli svojim kucama. vratio sam se kuci de sam zatkao pijanog caleta i kevu kako spavaju u dnevnoj sobi, pokrio sam ih i odma zapalio u svoju sobu, nisam se ni skidao već odma legao u krevet, razmišljam o njoj.. te slatke crne oči.. pored nje jedino imam mir.. jedino kad sa njom spavam nista ne sanjam.. eh ivana.. kolko mi fališ sad.. zatvorio sam oči i ubrzo tonuio u san..
CITEȘTI
Samo moja mala
Ficțiune adolescențiIvana se seli u novi grad kako bi započela novi život. tamo upoznaje Marka, zagonetnog i karizmatičnog mladića koji je u lošem društvu. Na prvi pogled, privlačnost između njih je očita, ali njihov odnos pun je izazova, sukoba i ljubomora dovode ih d...