čim sam izašao iz ivanine kuće sam pozvao ekipu, pa zatim damjana.
"pratio sam ga do stana, živi sam" objašnjavao mi je damjan sve što je saznao i video, i koja je lokacija pa sam se odmah uputio tamo.
"idemo odma" nisam oklevao ni sekund, svi smo seli u auto i krenuli u stan de se nalazi taj lik, nakon 15 minuta stigli smo do zgrade odma smo počeli da se penjemo, treći sprat prva leva vrata. ulećemo unutra bez kucanja, zatekli smo lika kako stoji u kuhinji, pokušao je da pobegne ali neuspešno, stefan i milan su ga vezali za stolicu, a ja sam seo pored njega.
"gde je krijete?" drsko sam pitao
"teraj se" rekao je, dobro, onda ćemo na drugi način da igramo.
"damjane donesi peglu"
"igore drži mu glanove"
lik se uprpio, video sam mu to u očima, neka zapamtiće me svi ko sam ja, oni misle da se ja zajebavam. damjan donosi peglu i uključuje u struju, ja uzimam i palim peglu.
"zadnji put pitam?" ćuti, dobro, stavljam peglu na najveću paru pa njemu na glan, počeo je da se dere nakon kratkog vremena.
"dobro dobro, reći ću sve" tako sam i mislio, bilo je lako..
"gde je ivana?" pitao sam ga opet.
"u napuštenoj fabrici, tamo je i luka" x1
"znači tu je krije.."
"samo sam plaćen da vas uslikam, morate da požurite, ubiće je ujutru" x1
"dali je sam tamo?"
"nije, ima ih još dvoje,troje, glavni je neki crni, neki teški krimos koji je izašao iz zatvora skoro" x1
"dobro, ako si nešto lagao, ubiću te!" crni.. mislio sam da sam ga se zauvek otarasio, sada znam da je ovo sve njegovo maslo, a luka je samo pljun u njegovoj osveti, ta životinja može svašta da joj uradi.. moram što pre da je spasem jebeno.
"sve je istina majke mi" x1
"pustite ga, idemo"
sve ide po planu, znamo gde su, luka misli da se ne trudim oko ivane, sad treba smisliti još završni plan spašavanja, nazvao sam anju kako bi rekla ivaninoj kevi da znamo gde je i da krećemo u akciju oko ponoć, otišli smo svi kod stefana kako bi smislili dalji plan.
sat vremena kasnije..
"znači ja ću otići na glavni ulaz i obračunati se sa lukom kako bi ga zadržao, za to vreme ćete vi otići na zadnji ulaz"
"damjane ti ćeš spasiti ivanu, stefan i milan će se rešiti pretnji, dobićete moj pištolj, po potrebi pucaj te u noge"
dao sam im pištolj, milan ga je uzeo.
"dobro" stefan, milan
"si siguran da ćeš moći sam?" zabrinuto me je pitao damjan.
"jesam ne brini" tako sam govorio ali nisam bio siguran u stvari.
"a ja?" anja
"šta?"
"želim da pomognem" anja
"nene, ti ćeš biti sa ivaninom kevom, daćeš joj ove karte, nek odu za francusku, tamo će biti sigurni"
"okej.." anja
"tako da je to to za sada, idite kućama i otspavaj te malo, budite spremni za akciju" pozdravili smo se svi pa krenuli svojim kućama, moram i ja da otspavam malo, moram biti bistre glave.
Anja P.O.V
"plašim se damjane, šta ako je ubije, ona mi je najbolja drugarica"
"biće sve uredu bebo" damjan
pustila sam suze i jako ga zagrlila, uzvratio je zagrljaj, samo da uspe sve kako treba.
- opet nešto kraći deo, sledeći delovi će biti duži! -
YOU ARE READING
Samo moja mala
Teen FictionIvana se seli u novi grad kako bi započela novi život. tamo upoznaje Marka, zagonetnog i karizmatičnog mladića koji je u lošem društvu. Na prvi pogled, privlačnost između njih je očita, ali njihov odnos pun je izazova, sukoba i ljubomora dovode ih d...