"jebote nigde je nema, celo pančevo sam obišao" besneo sam i udarao sve više po gasu u nadi da ću je naći, ali ništa.. šta se ovo dešava.. nebi ona tek tako nestala, sigurno, zovem i okupljam celu ekipu, jer znam da nešto ne valja i nije kako treba.
(...)
"nebi ona nikad tek tako otišla, znam je ceo život" govorila nam je anja, ona nam je bila najpotrebnija jer je dobro poznaje.
"lukino maslo" pretpostavljao je stefan a i svi mi ostali.
"zar niste to rešili" zbunjeno je pitala anja.
"da joj kažem?" damjan
"reci joj" odlučimo da joj kažemo celu istinu, nema više krijenja i tajni.
"jedno veće su poslali marku slike njega i ivane, ono kad su bili u svadji" skraćeno joj je objasnio damjan celu priču.
"znači zato si je vozio stalno" a ona je sklopila kockice, nije glupa.
"da" odgovorio sam joj hladnim glasom, joj ako joj nešto urade, zadaviću ih sve redom.
"šta ćemo sad?" s
"treba nam dobar plan" milan
"imam ideju" u trenutku sam smislio plan.
"pričaj" d
"to sve radi kako bi mene uništavao, ako mu pokažem da mi nije stalo do ivane neće je dirati, a u medjuvremenu ćemo otkriti de se nalaze, ispričaću vam sve" sve sam znao i imao u glavi kako šta da uradim i organizujem, mozak mi je radio dvesta na sat.
"ivana ti neće ni verovati ni oprostiti" rekla je anja, svestan sam tog rizika, moram da je spasem.. samo mi je to bitno.
"znam.. ali bar će biti na sigurnom, spreman sam da rizikujem"
"on čeka sad da zovemo, ja ću ga zvati, a ti damjane ćeš naći nekog hakera kako bi saznali adresu"
"važi brate" d
"ali ima još jedan problem" m
"koji?" svi smo pogledali u njega
"ivanina keva, zvaće policiju sigurno" m
"na to smo zaboravili" s
"mogu ja da pričam sa njom, ali ne znam dal će upaliti" a
"vredi pokušati"
Svako je dobio svoj zadatak, pa smo se bacili na posao.
Ivana P.O.V
nalazim se u nekoj fabrici koliko vidim,veoma je mračno, sve je u raspadu, neka mala prostorija u kojoj nema ništa, sem dve stolice, na jednoj sam ja vezana, ne mogu da se izvadim, previše jako je vezano, uhhhhh. čula sam škripanje vrata pa sam se umirila, bio je to luka.
"šta oćeš od mene" vikala sam na luku, a on se samo smejao.
"od tebe? ništa" luka
"onda me pusti" odbrusila sam mu.
"neće moći" luka
"sve dok ne vidim marka kako pati" luka
"ubiće te" samo je trenutak kada će doći da me spasi, znam to.
"hahaha, samo ti veruješ u to" sarkastično mi je odgovarao ovaj gad od luke.
"vidiš sad bi mogao da te jebem, ali čekam prvo da njega uvatim pa na njegove oči da se igram" luka
YOU ARE READING
Samo moja mala
Teen FictionIvana se seli u novi grad kako bi započela novi život. tamo upoznaje Marka, zagonetnog i karizmatičnog mladića koji je u lošem društvu. Na prvi pogled, privlačnost između njih je očita, ali njihov odnos pun je izazova, sukoba i ljubomora dovode ih d...