"želim da mi budeš prvi, sad, odma.." rekla sam stidljivim glasom što je njega napalilo, nasmejao se i gledao me je pravo u oči, kao da ne veruje.
"nevina si, dali si stvarno spremna?" sada se uozbiljio i ozbiljnim glasom postavio pitanje, drago mi je da me razume.
"jesam" a ja mu odgovorim pa pocrvenim skroz, na šta se nasmeje "nisi pijana?" našalio se.
"nisam debiluuu" počeli smo oboje da se smejemo.
sad me je ozbiljno shvatio, legla sam kod njega u krevet, a on preko mene, počeli smo da se ljubimo strasno, znala sam da sad nema nazad, ali stvarno sam to želela sa njim, počeo je da mi ljubi vrat pa sam počela da ostavljam zadovoljne uzdahe, što mi je baš prijalo, uh ivana došlo je do toga.. skida mi majcu polako i nežno, pomogla sam mu pa je počeo stomak da mi ljubi, dok je rukama mazio moje grudi, leptirići u stomaku su mi proradili, telo je gorelo a ja sam pocrvenela opet.
Marko P.O.V
skidam joj brus, i polako ližem bradavice, kolko je lepa jebote, prvi put imam seks sa nevinom devojkom i koja želi iz ljubavi a ne provoda.. skidam i ja majcu, to je nju napalilo, buljala je u mene, mada je bila baš stidljiva, razumem je, ipak joj je prvi put.
vreme je, krećem dole i skidam joj trenerku a zatim gaće, vidim da se trese malo, pitao sam je još jednom. "stvarno želiš ovo?". a ona potvrdi, "da".
Ivana P.O.V
vreme je prolazilo, a naša strast je dostizala vrhunac, oboje smo bili spremni da krenemo korak dalje, bez reči, naša tela su se spojila, stvarajući jedinstvenu bliskost i iskustvo, osetila sam mešavinu fizičkog užitka i emotivne povezanosti, što je činilo ovaj trenutak još posebnijim.
Marko P.O.V
skinuo sam bermude i gaće, i krenuo polako da guram u nju, zabolelo je što sam primetio, i pokušao da radim sporije, napokon kad je ušao krenuo sam polako da ulazim, izlazim, jako ju je bolelo, pa sam joj rekao.
"možemo da prekinemo ako želiš.." Ne želim da se kaje posle ili nešto, ovo mi baš znači..
"nastavi" ivana
nastavio sam, sve brže i brže, a ona je sve više i više stenjala, nakon kratkog vremena joj je pukla mreža pa je počela da krvari, nastavili smo dalje.. sve do krajneg završetka posle više poza.
(...)
otvaram oči i vidim nju pored mene golu, znači desilo se, nije san, nikad do sad nisam uživao u ovome sa nekim tako posebno.. ona je posebna, volim je mnogo.. spavala mi je na ramenu pa sam joj poljubio čelo i mazio, osetila je pa se i ona probudila, srećna, što je bitno.
"dobro jutro kretenu" rekla je svojim jutarnjim promuklim glasom.
"jutro mala" uzvratim joj i poljubim je u čelo, od kad sam ja ovako bližan marko? zapitam sam sebe i ne dobijem odgovor.
"da li ti se svidelo sinoć?" iskreno sam je pitao.
"bilo mi je lepo marko" uh dobro je, sad mi je lakše, ne misli da je greška..
"zvonio ti je telefon, ali nisam hteo da te budim, jer si slatko spavala ovako gola" bacio sam pogled prema njenim prelepim grudima što je nju nateralo da pocrveni.
tek sad je skontala da je idalje gola, pa je sva pocrvenela, dok sam se ja smejao, realno bila je slatka hahahaha.
"šta je smešno kretenuuu" pitala me je onako stidljivim glasom.
"tvoje crveno lice"
"mrššš" udarila me je po ramenu.
Ustala je i obukla brus,gaće, ja sam je pažljivo gledao.
"su tvoji kući?" pitala me je.
"nisu, otišli su na selo neko vreme" sva sreća iskreno baš su znali kad treba da odu.
"znači mogu da odem ovako u wc" potvrdio sam joj, što se mene tiče možemo ovako ceo dan hahaah "dada", krenula je da izlazi iz sobe, kakvo dupe ima jebote.
otišla je u wc, ustao sam iz kreveta i obukao prvi šorc koji sam dovatio, primetio sam da se tušira pa sam odlučio da spremim nešto za jelo, eh divno, prazan frižider, šta ću sad, možda da naručim picu.
Ivana P.O.V
istuširala sam se pa obukla neku markovu majcu, odlazim dole u dnevnu sobu de je bio marko. naručio je picu, postavio je dva tanjira i sve lepo poredjao.
"naručio si picu" i to moju omiljenu..
"da, mislim prvo sam hteo nešto da spremim al frižider prazan" rekao je malo smoreno.
"nisi trebao da trošiš pare zbog mene"
"sedi" ignorisao je ono što sam rekla.
"markoo"
"molim" radoznalo me je pogledao nakon što sam skiknula kao malo dete.
"boli me vagina" stvarno sam osećala malo bol, i to iz baš dobro poznatog razloga, oboje smo prsli u smeh nakon moje izjave.
"ako oćeš možeš da ostaneš ovde samnom ceo dan" marko
"bilo bi mi drago" realno što da ne, javiću se mami i biće sve full.
završili smo sa picom, ustala sam i pospremila, on je hteo da mi pomogne ali nisam pustila, oprala sam svo sudove, kasnije smo sedeli na kauču i gledali film na tv. ovo je bio moj najlepši dan u životu, baš sam se lepo provela sa ovim kretenom.
Anja P.O.V
"ovo dvoje su se napokon pomirili.."
"marko mi je javio da su ceo dan zajedno hahaha" damjan
"hvala kurcu hahaha"
"bebo, mislim da je vreme da se malo opustimo" d
"ammm, može"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Samo moja mala
Ficção AdolescenteIvana se seli u novi grad kako bi započela novi život. tamo upoznaje Marka, zagonetnog i karizmatičnog mladića koji je u lošem društvu. Na prvi pogled, privlačnost između njih je očita, ali njihov odnos pun je izazova, sukoba i ljubomora dovode ih d...