Medyada Doruk.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım :*
"Şirin sıçtırma ama artık suuoos."
Çemkirmemle yüzü daha da ekşimiş, daha da yırtınmaya başlamıştı.
"Bak atarım camdan aşağıya görürsün ebeninkini."
Tamam sakinim... sakinim... sakinim.
"Şirin yapma lütfen, acı şu şanssız, bahtsız, gariban, yalnız, üzgün, çaresiz, çilekeş, tatlı ablana."
Dokunaklı bakışlarım arasından ağlaması yavaşlar gibi olunca karşıdan bir umut ışığı göründü huzura erebilmem, Şirin'i susturabilmem için.
"Ayy bak kim gelmiiiş yoksa oradaki canım kardeşim pepe miii? Aaaa ne kadar da güzeel."
Gerçi küçücük çocuk ne anlasın naneyle zeytinden canım kardeşim pepeden.
Şirin'in anlamsız nidalarını bölen mesaj sesiyle telefonu elime aldım.
Kimden: Egoist Piç
Yarın yüzmeye gideceğiz, ona göre hazırlan. Sabah seni ve Ece'yi alırım.
Lan daha yarım saat önce birlikteydik zaten, özledin herhalde Ardacığım.
Oğf Rüya seni mi özleyecek o güzelim çocuk?
İçses sanırım yavşaksın biraz. Hem neyim varmış benim? Tamam biraz mal, salak, gerizekalı olabilirim. Herkes öyle.
Arda'ya cevap verme ihtiyacı duymadan önümdeki tatlı şeye döndüm. Canım benim bu canım. Neyse bu kadar sevgi sözü yeter. Allah'ın belası ya sıçtı yine herhalde.
"Ne yediriyorlar sana anlamıyorum bu nasıl bir pisliktir ya? Kaka kız."
Ben Şirin'e çemkirirken kapının kilit sesini duydum.
Evet, sanırım artık özgürdüm. Annem gelmişti. Usulca Şirin'i ona bırakıp kırlarda gezinebilirdim, seke seke koyunlarla oynayabilir, şarkılar söyleyerek etrafa neşe saçabilirdim artık.
Bağımsızlığımın verdiği sevinçle dönüşmüş bulunduğum dağlar kızı Heidi, annemin çökmüş vücudunu görür görmez yok olmuştu.
Büyük bir rol yeteneğiyle yorgun gözükmeyi başarabileceğini ve yüksek desibel sesiyle bana çemkirebileceğini bildiğimden hemen yanına gidip attım Şirin'i anneme.
Beyin Bedava.
"Anne al şu boklu şeyi, yeter artık. Haydiii tatlı abla gidiyooor."
Annemin vereceği cevaptan korkarak odama fırladım. Ne kadar yorulduğuyla ilgili bir nutuk daha istemiyorsam kısa konuşmalar yaparak buralardan uçmam en hayırlısı çünkü.
Işık hızıyla odama vardığımda yarın okula gitmeyeceğimizi hatırlayarak kendime havuz için ihtiyaç duyabileceğim şeyleri koyduğum bir çanta hazırladım.
Öyle uykum vardı ki işim bitince bulduğum ilk yere yığılıverdim.
****************
Sabah telefonumun gereksiz derecede aşırı sesiyle uyanmıştım.
Katır Götü arıyor.
Sahiden daha yeni yatmışım gibi hissediyorum ben, ne ara sabah oldu?
-07.10-
Dışarıdaki gri ton odamı doldururken gözlerimi açmakta zorlanıyordum. Hareket etmeye mecalim yoktu. Üstümdeki büyük ağırlıkla derin bir nefes verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ RÜYASI
HumorTelevizyondan da olsa bir kutup ayısı görmüşsünüzdür. Ama bir Yaz Rüyası? *KÜFÜR İÇERİR* -EĞLENCE AMAÇLI YAZILMIŞTIR-