⭐️Kanlı Para⭐️

989 64 66
                                    

Medyada Rüya'nın Arda ve egosuyla imtihanı temalı gif ashjfdh

Telaşla başımı kaldırdığımda Arda'nın derin mavileriyle karşılaşmıştım. Hemen kaşlarım çatıldı, korkudan altıma ediyordum ben haberi var mı acaba?

"Nasıl girdin be sen yine buraya?"

"Dışarıya bakmak için açtığın, sonra da unuttuğun pencereden girdim. Gerçekten gerizekalısın ya, bu benden başka biri de olabilirdi."

Ne var, sadece pencereyi açık unutmuşum. Her olayda bir çemkirmek zorunda mı?

"Bağırmazsan daha medeni bir konuşma gerçekleştirebileceğimize inanıyorum..."

Öfkeli, dalga geçercesine bir gülümsemeyle başını iki yana salladı.

"Eve tanımadığın insanlar girebilirdi. Anlatabiliyor muyum? Sana neler yapabileceklerini bir düşün... Daha kendini koruyamıyorsun Rüya."

Arda ve ben. Medeni insanlar gibi konuşmak. Gerçekten çok komik. Bir de bunu düşünebildim az önce.

"Ama gördüğün gibi tanımadığım kimse girmedi."

Tamam, bu bir savunma sayılmaz. Hatta acayip alakasız bir cümle oldu.

"Gerçekten anlamıyorsun değil mi?"

Bakışları o kadar donuktu ki onun ciddiyetini fark edince saçmalamayı bıraktım. Sesim hala biraz yüksek çıkıyordu sadece.

"Anlıyorum, sadece dikkatsizliğime denk geldi o kadar."

"Bir daha olmasın." Hafif hafif yüzünde yer edinmeye başlayan gülümsemeyle yatağımın üstüne çıktı.

Bir dakika hani gelmeyecekti bu?

"Sen neden geldin? Vazgeçmiştin en son."

"Bilmem, başka bir yerde buluşmak istemedim. Önceki ziyaretimin uğuru var da burada."

Evde yalnız olmasaydım ne yapacaktı acaba?

Of, şimdi anlıyorum ben.

Ece malı yalnız olduğumu yetiştirdi kesin her zamanki gibi. Ben gelmeyeceğim falan demesinden anlamalıydım.

Bir dakika...

"Arda ne zamandır buradasın sen?"

Kahkaha atmaya başlaması dansımı gördüğü anlamına geliyor sanırım. Zaten görmeseydi şaşırırdım, ne kadar rezil halim varsa hepsinin tadına baktı bu zamana kadar yalnız.

"O garip hareketlerini görüp görmediğimi mi soruyorsun?"

Sensin garip hareketler. Cahil. Dans diyoruz biz ona. Utançtan ölünse ölebilirdim şu an. O derece bir pişmanlık hissediyorum.

"Onlar aslında birer subliminal mesajdı Arda. Mesela o ben değildim ama benmişim gibi algıladın."

Daha da gülmeye başlaması sinirimi artırırken tam bir özürlü olduğum konusunu tekrar kanıtlamış olmanın sevinciyle onu durdurmaya çalıştım. Benden başka nasıl bir insan evladı kendi kendine göbek atar ki?

"Ya tamam sus artık suus."

Gülmekten kısılmış gözleri eski halini alınca kahkahası da yavaşladı. Bu kadar çabuk pes etmesi gerçekten garip yalnız. Benim lafımla gülmeyi bırakışı öyle bir şaşkınlık uyandırmıştı ki ben de neredeyse ağzımı kapatamayacaktım.

"Bana emir mi veriyorsun?"

Ya tamam tam da ona göre bir davranışmış pardon. Bitmeyen, kendinden büyük egosu bunu kaldıramazdı, susmasına şaşırmamalı.

YAZ RÜYASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin