⭐İmzanı Attığın Yere Dikkat Et⭐️

357 20 45
                                    

EceAkdnzz 'le bir röportaj yaptım! Daha çok sohbet gibi oldu. İlginizi çekerse, yazarın profilinden bulabilirsiniz.

Keyifli röportajın için teşekkür ederim bu arada :**

Şimdi kaldığımız yerden Rüya'nın bakış açısıyla devam edelim biz.

Daha öğle saatlerindeydik ama havuza bugün bir kez daha gireceğimi sanmıyordum. Havanın ne kadar sıcak olduğu yani serinlemek adına güzel bir aktivite olacağı bile umurumda değildi. Sadece buradan gitmek ve biraz dinlenmek istiyordum. Gözlerimle etrafa ölümcül mor ötesi ışınlar saçarak Arda'yı bulmaya çalışırken arkadan belime sarılan iki kol irkilmemi sağlamıştı.

"N'apıyon?"

Tam kulağımın arkasından gelen kısık sesiyle genç yaşımda dul kalma korkum yerini gülümsemeye bırakmıştı.

"N'apıyon nedir ya, kro musun Arda?"

İnsan bir hayatımın parıldayan güneşi, baharda açan güzel yapraklı pembe çiçeğim nasılsın, der.

Iy yok ya da bu daha güzelmiş.

Bizimkiler Emir'in hikâyesinden sonra yine havuzun bambaşka köşelerine doğru dağılmışlardı ama dediğim gibi ben artık bu ortamda durmak istemiyordum.

"Gitsek mi artık?"

Hafifçe başını sallayıp kollarını belimden çekince otele yöneldik. Odanın dolabındaki dondurma aklıma gelince gülümsemem yüzümde yayıldıkça yayılmıştı. Serinlemek için sadece havuza girmek mi gerek? Yani dondurma da yiyebiliriz bence.

Arda'nın hemen yanımdaki varlığı onu burada kurda kuşa yem etmekten kurtardığım anlamına geliyordu, bu da yine müthiş kişiliğimin bir görevi daha başarıyla halledişine şahit olduğumuzun göstergesidir. Sonuçta o da biliyor ne kadar eli silah tutan psikopat bir insan olduğumu, hepsini taramalıyla gebertebileceğimi, o yüzden benim emirlerime uyuyor hatta.

Arda benim sözümden hiç çıkmıyormuş gibi, az önce söylediklerim doğruymuş gibi devam ediyorum şimdi. Önümüzde daha uzun bir gün var ama ben kendimi aşırı yorgun ve bezmiş hissediyorum.

Peki, önümüzde bomboş bir günümüz varsa bir de üstüne yorgunsak ne yaparız?

Tabii ki uyuruz.

"Sence de uyku harika bir şey değil mi Arda?"

Sanki benim bir şeyler söylememi bekliyormuş gibi kıvrıldı dudağının sağ kenarı hemen.

"O nereden çıktı şimdi?"

"Ne demek nereden çıktı, sence günün geri kalanında ne yapacağım ben?"

Onun mutlu olması benim de içimi rahatlatıyordu çünkü istediği zaman patlamaya hazır bir bombaya dönüşebilme gibi bir yeteneğe sahipti. Bir anda bana bağırmaya başlasa hiç yadırgamazdım herhalde. Çünkü onun duygu geçişleri çok ince bir çizgiye bağlıydı ve her an her şey olabilirdi.

"Bilmem. Yanındaki kaslı yakışıklıyla otelin tozunu attırabilirsin."

Evet, mutlu olduğunda da ayrı bir çekilmez oluyor onu söylemeyi unutmuşum. Alayla kısıldı gözlerim. "Ya da yanımdaki kaslı yakışıklı uslu uslu odasında durur ve sevdiceğinin uyumasına katkı sağlar."

Bulunduğumuz yerden başka bir koridora girerken ellerini hafifçe yukarı kaldırdı. "Valla özgür bir insanım Rüya. Biraz diğer arkadaşlarımla takılırım eğer sen uyuyacaksan."

Diğer arkadaş diye bahsettiği Azra veya herhangi bir kız değildir umarım.

"Ben öyle düşünmüyorum maalesef Arda Bey. Sizin bağlı olduğunuz bir hanımefendi olmalı buralarda bir yerde."

YAZ RÜYASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin