Maria u zgjua si zakonisht , shkoi tek tualeti i saj , lau fytyren , dhembet u vesh dhe zbriti poshte. Ajo ishte nje vajze e mrekullueshme , e edukuar , e arsimuar dhe pronarja e nje shtepie mode ne Californi . Shtepia ku jetonte Mari ishte tek nje nga lagjet me te mira , ajo jetont3 ne shtepi me prinderit e saj Z. Pedro Salvador dhe Zn. Marta Salvador dhe me motren me te vogel se vetja Sara Salvador. Maria e donte shume Saren , te voglen e saj. Ishin ritur bashke pasi kishin vetem 2 vite diference me njera tjetren . Maria gjithmone ishte vajza e perpikte, ajo kurre nuk vonohej , zgjohej gjithmone me pare se Sara dhe drejtonte kompanine e saj. Prinderit ja kishin bere dhurate per 27 vjetorin e saj. Ishte zemermire , e bute , gjithmone e qeshur dhe donte gjithmone te ndihmonte te tjeret. Ajo u ul ne tavoline me prinderit e saj dhe syte i kishte nga shkallet. Po priste Saren , si gjithmone te zgjohej dhe ti bashkojej tavolines. Prinderit po e levdoni Marian sesa te lumtur dhe krenare ishin per te ,sepse ajo kishte fituar javen e modes ne Milano dhe tani ishte teper e famshme . Cdo shtepi ,cdo stilist donte te bashkepunonte me te. Nderkohe Sara po zbriste shkallet dge kishte nje pamje te rraskapitur . Kishte qene ne nje party deri vone me mikeshat dhe miqte e saj pasi ajo ishte modelja kryesore e shtepise se modes. Z Pedro dhe Zn Marta po e shihnin qe ajo me zor po zbriste shkallet dhe po bisedonin mes tyre.
Ahh kjo vajze , si nuk vuri mend-tha Z Pedro i merzitur
Sigurisht qe kam te drejte te festoj baba-tha Sara me inat ,tani jame rritur dhe jam e famshme ,cdo kush kerkon te me kete shoqe dhe te dale me mua.
Si nuk je si Maria ? -tha zonja Marta.
Kjo fjali i tingelloi si thike ne zemer Sares pasi gjithmone e krahasonin me Marian . Maria me e mira , Maria me e bukura ,Maria me puntoria, Mari Mari Mari.....
I ushetinte ne vesh emri i motres se saj . Kur po degjonte keto fjale ajo po pinte lengun e saj te frutave dhe nga inati po e shtrengonte goten ,sa nuk e theu . U ngrit gjithe inat dhe duke ju drejtuar prinderve i tha : Maria ,Maria , Maria perse gjithmone ajo ? Perse me krahasoni gjithmone me motren time? Dhe u largua per ne dhomen e saj. Morri canten dhe doli jashte . Hipi makinen dhe iku me nje shpejtesi sketere. Kushedi se ku. Nderkohe Z Pedro dhe Zonja Marta ishin akoma ne tavoline me Marian.
Ki durim me Saren , baba -tha Maria. Ajo akoma eshte shume e lumtur per famen qe ka dhe prandaj sillet keshtu.
Jo, vajza ime -tha Zoti Pedro . Motra jote ashtu ka qene gjithmone , kokefortr kryenece dhe plot inat. Ajo duhet te ndryshoje dhe do te ndryshoje nje dite.
Ata u ngritrn nga tavolina dhe secili u nis per punet e veta. Maria per tek shtepia e modes se0se tani kishte shummeee pune per te bere. Pedro dhe Marta u larguan per tek ferma e tyre e verës 🍷 " Wine of Heart" . Kjo ferme ndodhej shume larg nga shtepia e tyre. Maria hipi ne makinr dhe u drejtua tek puna e saj . Pershe deti koleget e saj te punes dhe hyri ne zyre duke buzeqeshur. Sapo hyri pa ne tavoline nje buqete te madhe me trendafila te kuq,te preferuarit e saj.
Do jene nga Alehandro - tha Maria dhe buzzeqeshi. Nje leter e vogel ndodhej midis luleve , ajo nxitoi ta hapte dhe filloi te lexonte: aty shkruhej : per mbretereshen e mbremjes dge per mbretereshen e zemres time. Alehandro Montero. Maria menjehere e morri ne telefon Alehandron per ta famenderuar por ai cuditerisht nuk ja hapi telefonin.HMMMM CPO BEN ALEHANDROJA NDERKOHE ?
SI JU DUKET PJESE E PARE MIQ ? 🤗🤗🤗🤗
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomanceNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...