Kishte gjate gjithe rruges qe nuk ja hiqte syte Anes. E dashuronte ate vajze. Kishte ndodhur kaq paprutur lidhja e tyre por kur zgjedh zemra ska ç'hyn ne pune logjika. E donte aq shume sa jepte dhe jeten e tij per te. Nderkohe Ana i jepte shikime dhe buzeqeshte lehte teksa shikonte Viktorin qe ngiste makinen.
Arriten ne shtepi dhe si xhentelmen qe ishte hapi deren dhe i zgjati doren Anes . Ana ndihej kaq mire ne pranine e tij .E mbrojtur e lumtur qe me ne fund kishte gjetur lumturine e saj .
Vendosi ballin e tij ngjitur me te sajin dhe i tha embel . Te dua Ana ime .
Ajo e perqafoi dhe i tha ne vesh . Te dua Viktori im.Vendosi doren e tij ne te pasmet e Anes dhe nuk e leshonte per asnje moment.
Ana : Mesa duket ditke te perqafosh shume mire ( i tha ajo duke nenkuptuar qe ai po ja shtrengonte te pasmet teksa ecnin )
Viktor : epo te dashuren time po perqafoj. Ate per te cilen me rreh zemra.U futen brenda ne shtepi dhe Ana u kujtua.
Ana : mosss Viktor
Viktor :( i cili kishte filluar ti jepte puthje sensuale ne qafe dhe po zbriste me poshte ) Cfare ke ilaci im ? Hmmm Spo te pelqen kjo qe po bejme ?
Ana : Harrova qe Valeria ndodhet ketu .
Viktor : mos e vrit mendjen .Ajo fle ne katin e pare dhe ka gjumeee shumeee te thelle. Edhe kur ishte e vogel , bomba te binte nuk zgjohejAna : hahahah gjysma e se keqes atehere.
Pa humbur asnje moment ai nuk e la me te fliste , e morri hopa ne krahe dhe u drejtua drejt dhomes se tij .
E leshoi sapo hapi deren e dhomes dhe e mbeshteti per muri .
E puthte eger me pasion , donte ta posedonte qafen buzet gjoksin cdo pjese te trupit te saj. Kishte nevoje per te ashtu sic ka nevoje cdo njeri per oksigjen . Atij nuk i duheshe ajri ,atij i duhej ajo , puthjet e saj turpi i saj i lakuriqte.
Ana : ahhh Viktoooorr (renkoi ajo kur i puthi buzet e saj eger dhe i shtrengonte te pasmet e saj dhunshem .)
Viktor: uhhh me pelqen kur me therret ne emer. Me eksiton..Me thirr me shpesh (tha ai dhe kafshoi buzen e poshtme teksa po i hiqte fustanin Anes se tij)
Ajo ngeli vetem ne te brendshmet e saj te kuqe dhe faqet i morren nje ngjyre te embel roze.
Viktori nuk priti por e morri rembimthi ne krahe dhe e shtriu ne shtrat. Hipi siper saj dhe po e puthte lehte neper trup . E kthehu nga mbrapa dhe po i puthte shpinen . Ana nga kenaqesia vetem rrenkonte dhe zhytej ne shtrat. Shtrengonte carcafet e bardhe qe beheshin deshmitare te dashurise se tyre.
Viktor: te dashuroj Ana . Kam nevoje per ty ( i peshperiste ai ne vesh nderkohe qe me nje dore kishte zberthyer recipetat e saj dhe kish hequr tangat e Anes. Trupi i saj i embel i lakuriqte ndodhej para syve te tij tashme. Dhe pak dhe ajo do ishte e Tija. U cua nga shtrati dhe ishte vetem me bokse i veshur. Veshtroi Anen dhe i tha:
Zemer je e sigurt ? Nuk dua qe te pendohesh . Une te dua .
Ana : Viktor dua te bej dashuri me ty. Dua te jem e jotja dhe e askujt tjeter . Dua te bej dashuri vetem me ty dua te renkoj vetem emrin tend dhe dua te me kenaqesh vetem ti .
Viktor : atehere pas kesaj nate nuk ka mashkull tjeter per ty . Jam vetem une .
Ana : edhe per ty vlen e njejta gje. Ska femer tjeter pas kesaj ( dhe u cua me nje fytyre perverse duke hequr bokset e tij )
Viktor : Anaa kam pershtypjen qe nuk do ecesh dot neser (tha ai me nje buzeqeshje djallezore )
Ana : hmmm aq me mire per mua . Do shpenzoj me shume kohe me ty ne shtrat.U hodh perseri mbi trupin e saj qe e cmendte . E adhuronte trupin e saj . Donte te bente dashuri me te deri ne mengjes.
Hyri brenda saj eger por ndaloi kur thonjte e Anes u ngulen ne shpinen e tij dhe ajo qe bertiti emrin e tij .
Ana : Viktooooorrr Cdreqin ben ?
Viktori : je e virgjeeerr?
Ana : ehe ( tha ajo qe mbuloi syte nga turpi )
Viktor : ej ej ej dashuria imeee. Pse u turperove keshtu ? Me fal nuk e dija qe ishte e virgjer . Mendoja se nje vajze kaq sensuale sa ti nuk do ishte e virgjer .
Ana : epo kam dashur gjithmone te bej dashuri me dike qe do e doja vertet.
Viktor : shpirt me fal . ( tha ai dhe filloi po e puthte perseri )
Po tregohej me i kujdesshem . Hynte brenda saj embel dhe dilte nuk donte ta lendonte . Ishte nen urdhrat e saj do ndryshonte stil kur tja kerkonte ajo.Ana po kenaqej nga ndjenja qe po bente dashuri me personin e zemres. Pak nga pak i iku dhimbja dhe tani i mbeti vendi vetem kenaqesise.
Ngulte thonjte ne shpinen e tij dhe renkonte emrin e tij .
ahhh ai zeri i saj e cmendte Viktorin te vazhdonte eger por e mbante veten . Sdonte te demtonte lulen e tij te pafajshme .
Ana : Viktorrr ahhhh te lutem me shpejtttt (tha ajo kur po ndjente kenaqesi te pa pare )
Aq i duhej atij , aprovimi i saj dhe filloi po depertonte thelle brenda saj . Floket i kishin rene ne balle dhe disa pika djerse kishte mbi te.
Ana kaloi gishtat e saj ne floket e tij dhe i shtrengoi fort .
Ky veprim e cmendi Viktorin .
Viktor : Shpirtt te duaaa
Ana : ahhh viktooorrr ( bertiti ajo dhe kafshoi buzen e saj )U prishen te dy ne te njeten kohe , Viktori u terhoq per jashte saj ne kohe . Shkoi ne banje u pastrua dhe shkoi u shtri prane Anes se tij.
Viktor : shpirt ke dhimbje ?
Ana : jo Viktor . Jam mire
Viktor : nuk po me genjen ? e sigurt?
Ana : po shpirt . Jam mire vertet. Ishte e mrekullueshme.I puthi koken e saj dhe e mbeshteti tek gjoksi i tij .
Viktor : shpirt faleminderit qe me lumturove kaq shume
.
Ana : pse ? mos me thuaj se e ke ngaqe isha e virgjer .
Viktor :( e puthi ne buze dhe e afroi me shume prane vetes ) Joo shpirt cfare thua .. Nuk jam nga ata qe e shikojne virgjerine si dicka thelbesore. Te dua sepse je e vecante te dua sepse je thjesht Ana . Je Ana ime. Me bere mashkullin me te lumtur sot. Do te te doja po njesoj edhe po te kishe pasur lidhje tjeter me pare. Je mjaftueshem e rritur per te pasur lidhje.
Ana : doja dike qe do ta dashuroja dhe deshiroja cdo dite e me shume. Dhe jam e lumtur qe e kam gjetur .
Viktor : pasuria ime . Te dua dhe do te te dua gjithmone . Fleme tani ? Neser ne mengjes shkojme ne ferme.
Te dua trendafil
Ana : te dua Viktor . Fitorja ime.Gjumi i morri ne krahet e njeri tjetrit . Asnjeri nuk kishte bere gjume me te mire sesa ai qe kishin bere krah njeri tjrtrit.
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomanceNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...