Viktori u largua dhe Ana hyri brenda ne shtepi. Rruges Viktorit nuk i hiqej mendja nga Ana . E dashuronte shume kete vajze edhe pse kishte fare pak kohe qe e njihte. Por e dinte qe ajo ishte dashuria e tij.
Per pak minuta arriti ne shtepine e tij ku e priste edhe e motra. Hyri brenda dhe ajo me nje buzeqeshje ne fytyre i tha
Valeria : hee si shkoiii takimiii?
Viktori :( qe syte e tij shndrisnin ) he pra moter prape do me ngacmosh sic beje kur ishim te vegjel ?
Nuk te tregoj asgje sot , neser te shohim . (dhe iku me vrap per ne dhomen e tij , ndersa Valeria po e ndiqte dhe e goditi me jastek )
Valeria : iiiii sa i poshterrrr. Prit kur ti them mamit dhe babit .
Viktor : mos guxooo Valeriaaa( tha ai duke mbyllur deren )Donte ta mbante per vete kete lumturi dhe dashuri qe kishte per Anen e tij .
Nderkohe Ana u fut ne shtepi dhe te gjithe kishin rene te flinin . U fut ne dhome dhe po imagjinonte akoma momentet me Viktorin . Sesi ai i tha qe ajo ishte e tij dhe qe i tha te dua. Buzet e te dyve preknin njeri tjetrin dhe rrotullimi qe i beri ai ne ajer.
Ishte e lumtur , skishte qene ndonjehere kaq shume ne jeten e saj .
U be gati per te fjetur dhe po priste qe Viktori ti dergonte ndonje sms ne tel .
Per disa min telefoni i saj ndrit. Me shpejtesi hap telefonin dhe shikon sms qe ajo priste.
Viktor: E vogla ime , arrita ne shtepi dhe Valeria me mbyti me pyetje. Por une nuk tregova asgje . Dua qe kete lumturi dhe dashuri ta ndaj vetem me ty. Mos harro qe te duaa shumeee shumeee dhe je Ana ime , ilaci im. Doktoret paskan nevoje per ilac dhe une e kam gjetur 🤗😅.Ana e lexonte dhe nuk i besonte syve te saj . I dukej si magji. Ne brenda kaq pak kohe ajo kishte gjetur lumturine e saj. Ndjente qe e donte Viktorin dhe e donte shume.
I kthehu menjehere sms.
Ana : doktori im , edhe une te duaaa shume dhe mezi pres te te takoj perseri . Je ai qe me ben te ndihem e lumtur dhe dua te kaloj jeten time me ty. Te duaaaaa .Viktori donte tja degjonte zerin Anes sepse ashtu do e zinte gjumi me mire. I bie telefonit te saj dhe ajo nuk vonoi dhe e hapi .
Viktor: Ana ime
Ana : Viktor .
Viktor : shpirt sa bukur tingellon emrin im i thene nga ty.
Ana : hahaah jeta ime. Atehere do vij neser ne mengjes dhe do te te zgjoj duke te thirrur : viktor doktori viktor doktori viktor doktori 😅
Viktor: ahahah do doja shume te zgjohesha me zerin tend dhe e rrethuar nga ty. Do doja te te mbaja gjithe naten ne krahet e mi . Pasuria ime .
Ana : shpirt , fleme tani ? Se mua me vjen shume gjume .
Viktor : fli e vogla ime , shpirti im
Ana : naten e mire engjell
Viktor : naten e mire ilaci imPer Viktorin dhe Anen kjo ishte dita e tyre me e lumtur , rane te flinin me mendimin e njeri tjetrit ne mendje 🤗.
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomanceNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...