Vitet kishin kaluar. Martini dhe Maria kishin bere nje dasem private pa shume njerez.
Nuk donin shume njerez ne diten e tyre me te lumtur.Anhel ishte rritur dhe ishte bere nje 18vjecar bukurosh si mami dhe babi i vet. Edhe Amara gjithashtu ishte bere nje vajze qe te bente ta ktheje koken. Bukuroshe e persosur. Dashuria e Marias dhe Martinin nuk kishte ndryshuar aspak edhe pse vitet kishin kaluar dhe ishin diku 50 vjec. Jetonin po ne ferme merreshin me bizneset e tyre dhe Maria i ishte rrikthyer perseri shtepise se modes.
Ana dhe Viktor kishin blere nje shtepi ngjitur me Marian dhe Martinin.
Duheshin shume te 4-et dhe nuk donin te ndaheshin. Maria e kishte si moter Anen dhe Martini dhe Viktori ishin shoke te mire me njeri tjetrin.
Do percillnin Anhelin dhe Amaren per ne universitet. Ajo e kishte pritur Anhelin nje vit qe te ishin te dy ne nje shkolle. Do studionin te dy per mjekesi. Ishin rritur bashke dhe e donin njeri tjetrin shume. Shpesh talleshin mamate e tyre duke thene se do beheshin krushka ndonje dite por ku i dihej ....Ndodheshin ne aeroport.
Maria : Anhel te lutem kujdesu per veten . Mos rri asnjehere pa ngrene dhe qendo larg veseve te keqija. Gjithashtu mbro dhe motren tende .Anhel : mamiiiii une skam moter.( i tha ne vesh )
Maria : po Amaren cfare e ke ?
Anhel : hmmmm epo esh shoqja imee por ku i dihet mbase kur t kthehemi nga studimet do te te kemi bere gjyshe ty dhe teta Anen .(dhe i shkeli syrin)Maria : Anheeeel? ( i tha me ze qortues)
Anhel : nuk le njeri te ma marri. Dhe nuk do i ndrydh ndjenjat qe kam per te mami. Nuk do bej ashtu si ti dhe babi. Mos ma kerko kete gje.Maria : ne rregull bir vetem se tregohuni te ndershem me njeri tjetrin dhe te keni kujdes. Te dua shumeee
Anhel : edhe une maAna : zemer kujdes ne kryeqytet. Mos u genje. Njerzit jane te poshter dhe nuk i besohet te gjitheve.
Amara : ne rregull o maa ne rregull.
Do kem Anhelin me vete mos u shqeteso.
Ana : e di qe e do shume Anhelin shpirt.Anheli : mos u merzit teta Ana sepse nuk le une njeri ta shqetesoje Amaren time.
Ana : si the tiiiii ? Amaren tende ?
Anhel : uppps paskam menduar me ze. doja te thoja per Amaren tone moj teta Ana se u ngaterrova.
Ana : e di e di Anhel .Nxituan per te hipur ne avjon dhe u ulen ne vendet qe i kishin caktuar.
Mamate e tyre po ktheheshin per ne shtepi.
Maria : moter behu gati se do jemi krushka.
Ana : ahh ai Anheliii jottt.
Do ma marri vajzen me duket.
Maria : le te jene ata te dy te lumtur pa ne jemi dyfish .
Ana : po zemer. Ashtu eshte vertet
.Ne avjon.
Amara : hejjj cfare i peshperite mamit tende ne vesh ti?
Anhel : hic asgje.
Amara : he pra me thuaj.
Anhel : ok ok .I thash qe do behej gjyshe kur ne te kthehemi nga studimet.
Amara : hahahaahh ti je budalla.
Anhel : ( me fytyre serioze ) Jo Amara po te flas shume seriozisht. Te dua . Nuk ta kam thene ndonjehere por duhet ta kesh kuptuar nga veprimet e mia qe une te dua ty. Dua te jesh imja , dhe imja ke per te qene .
Amara kishte ngelur e habitur Nuk e priste ti behej kjo deklarate dashurie edhe pse edhe ajo e donte Anhelin por nuk ja thoshte.
Amara : po sikur te mos dua une ?
Anhel : do te te rrembej .
Amara : hahaahah ku ?
Anhel : ne apartamentin tim. Do qebdrosh aty
Amara : seriozisht e ke ti ?
Anhel : hahahah bej shaka Amara. Do te te rrembej zemren shpirtin trupin cdo gje. Do jesh e imja. Nuk te shqitem .
Amara : Anhel nuk ta kam thene porrr.... edhe une kam ndjenja per ty. Te dua .
Anhel : pra pranon te behesh e dashura ime ?
Amara ; sigurisht qe po i dashur.
Anhel : njerez degjoniii( u ngrit ne kembe dhe i tha njerzve brenda ne avjon ) kjo vajza ketu pranoi te jet e dashura ime. Dhe perpara te gjithve te premtoj ty Amara qe do te te bej te lumtur. Je zemra ime. Te duaa.
( njerzit i duartrokisnin dhe i uronin )
Amara : edhe une te dua Anheli im.Anhel : praa si thua sikur te jetojme te dy ne nje apartament.? Nuk harxhojm leket per dy qera .
Amara : e di e di . Po te interesojne shume leket qe harxhohen .
Anhel : epo le ta quajme si justifikim( dhe ngriti supet lart )Amara : te dua Anheli im.
Anheli : te dua amore .Ky ishte dhe fundi i librit Vera e zemres . Nuk e di sesa ju ka pelqyer mbase ju eshte dukur dhe kot por une kam dashur te percjell disa mesazhe
1 = nese doni nje person mos hezito tja shprehesh. Thuaji qe e do . Mos e lini per me vone .Askush nuk e di cfare i ka rrezervuar fati ne te ardhmen. Mos i ndrydhni ndjenjat tuaja.
2= mos i besoni te gjitheve.Jo cdo njeri ju do te miren .Selektoni miqte dhe shoket Jini gjithmone te drejte dhe mos shkoni perpara me mendje te mbrapshte .Koment nese doni EPILOG
JU DUA . FALEMINDERIT PER CDO KOMENT DHE LIKE QE KENI BERE. JU KAM XHAN SHUME EDHE PSE NUK NJIHEMI .
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomanceNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...