41

585 28 1
                                    

Mbylli telefonin dhe  u largua nga dhoma .
Ana  dhe Maria ishin ne zyre te dyja dhe  po merreshin me disa dokumenta . Ana  e ndihmonte kur Maria kishte shume pune dhe  keshtu kalonin akoma me shume kohe se bashku.
Ana  : ufff Mariaa edhe sa kemiii ?
Maria : edhe  pak Ana  ja mbaruam prit dhe  ca.
Ana : mire qe takova Viktorin  ne mengjes sepse prit tani te takoja une ate. Me gjithe  keto dokumenta qe kemi neper duar...
Maria : hmmm hajde tani . Pa me trego si dole ? U kenaqe ?
Ana  : poooo Maria shumeeeee . Viktori eshte ai qe kam pritur. Dhe me vjen mire qe kam pritur deri tani per tu lidhur me dike qe vertet e dua.
Maria : zemra imee me behet shume qejfi per ty. Do doja te te shihja me fustan te bardhe krah per krah me Viktorin . Ju kam xhan shume te dyve .
Ana  : faleminderit zemer. shpresoj qe edhe  ti te jesh e lumtur nje  dite .
Maria : rrofsh zemer.

Ana  : po degjoj qe po bie dera e madhe  kush te jete valle ?
Maria : ja se e  hap Nina .Ninaaaaaa te lutem deren ( thiri ajo qe nga zyra )

Nina  ishte lart tek dhomat dhe  po ndronte carcafet nderkohe  qe dera vetem vazhdonte binte.

Maria : mesa duket Nina spo degjon . Po shkoj vete ta hap deren .
Ana  : po te duash shkoj une Maria.
Maria : jo ska gje  ja te shoh kush eshte qe po i bie kaq shume .

Doli jashte dhe  po afrohej tek porta . Nuk po e dallonte kush ishte pasi ishte dhe  goxha diell i forte .

Personi qe ishte tek dera po peshperiste me vete
" Te  lutem Maria hape deren , shpresoj te mos me flakesh ne rruge kur te me shohesh . E di qe kam bere mjaft gabime por do doja te me falje . O zottt te lutem me ndihmo . Maria ti nuk e di por une jam penduar shumeee dhe ke shume njerez qe te urrejne atje brenda shtepise.

Maria u afrua tek dera dhe  shtangu kur pa personin perballe. Momentet me te hidhura po i vinin n mendje . Si guxonte ai qe te dukej pas kaq shume kohesh ? Si morri guximin dhe  u rikthye ?  Cfare do i thoshte tani Marias ?
Maria : tiiii ? cfare dreqin do ketu ? Si guxon dhe  vjen ketu maskara ?

Mariaa te lutem me degjo ( i tha ai )

Si mendoni kush erdhi tek ferma ?

Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)Where stories live. Discover now