Arriten ne dhome te dyja duke qeshur me njera tjetren dge hapen driten .
Ana : Maria eja me trego tani per jeten tende. Si ke qene kto muaj qe je larguar ? Cfare ke bere ?
Maria : Epo ja ti e di une u largova ate dita nga qyteti dhe i vetmi vend qe me erdhi ne mendje ishte ferma. Une kisha shume vite qe nuk e coja ndonjehere neper mend si vend por ja qe nuk e di arsyen pse kembet me sollen ketu.
Ana : Epo ku i dihet mbase dicka do ndodhi ketu ...(ulte dhe ngrinte vetullat Ana dhe qeshte )
Maria : joooo praaa joooo .oohuuu O Ana ku e con mendjen tiii. Martini nuk esh i dashuri im dhe.....Ana : (e cila ja nderpret fjalen ) uuoouuu prit se une nuk te thashe gje per Martinin . Pse te erdhi ne mendje ty Martini he ?
Maria : Anaaaa Martini esh i lidhur me Diorin . Keshtu qe une smund te jem e dashura e tij.
Ana ; praaaa me ler ta kuptoj nese ai sdo ishte i lidhur , ti do pranoje te ishe e dashura e tij ?
Maria : joo praa nuk duaa.
Ana : pfff mos bej kot pra Maria une te pashe si ja shtrengoje doren atij . Madje pashe dhe shikimin e tij kur te perqafoi per te te uruar ditelindjen .Maria : Mojj Ana po nuk ka asgje midis meje dhe Martinin kuptoje kete gje .
Ana : Maria nuk e ke idene se sa bukur dukeshit bashke , jeni nje cift shume i bukur .
Maria : Vertet ???
Ana : te pelqeu kjo qe thashe heee? 😂Maria : uuuffff jo moj budalle jo . Ooo zottt nuk merrem dot me ty.
Shtrihu urgjent te fleme se kam pune neser ne mengjes . Fli tani hajde .
Ana : si urdheron shefe .
Maria : Fliii lerri fjalet .Nderkohe Martini kishte hyre ne dhomen e tij , ishte bere gati dhe ishte shtrire ne shtratin e tij. Ndihej i lumtur , kishte pare Marian te qeshte dhe per te bota ishte bere me e bukur. I kishte pelqyer surpriza qe i kishte bere Ana dhe momenti qe kishte perqafuar Marian i kishte ngelur ne mendje dhe i perseritej .
Gjithashtu edhe Maria , nga ana tjeter ajo nuk kishte gjume po mendonte per diten e sotme. Edhe pse skishte prinderit , kishte Anen , dadon dhe ate ,Martinin qe sa i kujtohej momenti kur e kishte perqafuar dhe kur kishte shprehur deshiren buzeqeshte lehte.
As Marian as Martinin nuk i kishte zene gjume dhe pasi po mendonin per njeri tjetrin , me ne fund fjeten .
Nje dite e gjate i priste perpara ne mengjes.Ora shenonte 7a.m dhe rrezete diellit u shfaqen , puntoret qe shkinin permes vreshtave degjoheshin .
Ana e cila nuk ishte mesuar me kete lloj jetese nuk donte te zgjohej .
Maria : zgjohuuuu Anaaaaa hajde mja fjete
Ana : oo me ler te fleeee. duaa te fleee akomaaa
Maria : zgjohu pra se kemi pune sot. Hajde ec
Ana : oo gjerman me ler te fle . Ti e di qe une jam gjumashe .
Maria : Ska gjume. Eja se do dalim te te shetis neper vreshta .Eja sepse do shohesh shum pamje te bukura.
Ana : ok ok do zgjohem po seshte nevoja qe te me shoqerosh ti . Do i them Martinit.
Maria : pseee? Seshte nevoja qe te te shoqeroje Martini , mund te dalesh me mua. Ai mund te kete nje pune tjeter per te bere. Nuk eshte nevoja te bezdisesh ate.
Ana : Hejj qetesohu mojjj se nuk ta morra Martinin . Hahaahahah e di si je skuqur ? Je xheloze per te ? Eja pra mos e moho tani. Te pakten mua sma mohon dot .
Maria : ëëërrrr mjaft pra me jeni qepur edhe ti edhe dadoja qe une pelqej Martinin.
Ana : pse nuk eshte e vertete ?
Maria : e mire pra ne rregull , eshte shume i mire dhe me pelqen por ai eshte i lidhur me dike tjeter. Ka nje te dashur e morre vesh tani ?
Ana : epo kam kohe mjaftueshem per te njohur kete Diorin e famshme .
Une ketu do jem .
Maria : Hajde cohu tani dhe behu gati .
Ana : erdha erdha . Sa t lahem dhe te ndrohem dhe jam gati
Maria : te pres poshte te hame dicka dhe do ikin jashte pastaj .Zbresin poshte per te ngrene mengjes dhe gjejne vetem dadon .
YOU ARE READING
Vera e zemres ♥️(e perfunduar ✔)
RomanceNje histori dashurie qe mer fund diten e dasmes. Nje vajze e re plot ëndrra qe vendos te largohet larg per te mos pasur asnje afer. Maria , qe nuk do pranonte kurre te dashurohej perseri . Por cdo te ndodhe kur ajo te shkoje ne ferme ? A do e...